Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Var så dum at jeg lot bagen med toalettmappen min i ligge på setet i bilen mitt i solsteiken mens jeg var på jobb i går. (hadde overnattet hos typen, derfor haddejeg toalettmappen med) 7 timer lå den der og produktene mine kokte. De var kokvarm i flere timer etter at jeg kom hjem. Det jeg lurer på.. er alle de dyre produktene mine fra Dermalogica ødelagt nå? kan jeg se langt etter vitaminer og antioksidanter i skin smoothing kremmen feks? Hehe hadde også solkrem og foundation der... ja alt jeg bruker egentlig.
Krista83 Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Vil dessverre tro at mye av det du hadde i toalettveska kan være ødelagt...
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 Vitaminer og antioksidanter i hudkrem hjelper deg ikke uansett (hvis du ikke spiser den da), så om de er ødelagt spiller det ingen rolle.
Gjest It-girl Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 I syden opplevde jeg at renseproduktene mine ble overopphetet, men bestemte at jeg kunne bruke dem siden de bare skulle vaskes av likevel. Synes det er litt annerledes med hudkremer og slikt. Ville nok bare ha kastet dem. Ang solkrem vet jeg ikke helt, det skjer jo ofte at en legger solkremen fra seg i solen og at den blir kjempevarm, men men...
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Uff... kjipt å kaste en helt ny fuktighetskrem til 500 kr.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Uff... kjipt å kaste en helt ny fuktighetskrem til 500 kr. ← Hvorfor kaste den?
Leo Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Uff... kjipt å kaste en helt ny fuktighetskrem til 500 kr. ← Hvis den ser OK ut, lukter OK og virker OK når du smører den på huden (Du kan jo forsøke litt på håndbaken), kan det jo ikke være noen grunn til å kaste den. Nå kan jeg selvfølgelig ikke garantere for tilstanden til vitaminene og antidioksantene, men mangel på evt. redusert mengde slike i en kremkrukke gjennom et langt liv, har aldri tatt livet av noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå