Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Kjenner at det blir meir og meir behageleg å gå med skjørt for tida... :ler: Men har INGEN behagelege sko utanom joggesko... :frustrert:

Kor kan eg få tak i nokre GODE sko til mykje trasking som er såpass fine at dei er brukandes til skjørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg så mye å gjøre på dette forumet, men jeg tillater meg å svare likevel. ;) Jeg anbefaler Ecco-sko, de har mye fint og det er god kvalitet. Har aldri fått vonde sko fra Ecco. Ikke blandt de billigste merkene, men her får du det du betaler for, de er vel verdt prisen og blir ikke ødelagt etter en sesong.

Gjest gjest1
Skrevet
Nå har ikke jeg så mye å gjøre på dette forumet, men jeg tillater meg å svare likevel.  ;) Jeg anbefaler Ecco-sko, de har mye fint og det er god kvalitet. Har aldri fått vonde sko fra Ecco. Ikke blandt de billigste merkene, men her får du det du betaler for, de er vel verdt prisen og blir ikke ødelagt etter en sesong.

Då trur eg jammen eg skal prøve å investere i eit par gode ECCO-sko!

Fins det nokon nettsider som sel Ecco-sko, eller?

Skrevet

Så vidt jeg vet kan du ikke kjøpe Ecco-sko på nettet (enda), men på www.ecco.com kan du finne fram til butikken nærmest deg, samt se på utvalget.

Gjest gjest1
Skrevet
Så vidt jeg vet kan du ikke kjøpe Ecco-sko på nettet (enda), men på www.ecco.com kan du finne fram til butikken nærmest deg, samt se på utvalget.

Takk skal du ha! Eg får ta meg ein bytur snart!

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Det finnes mye utvalg i "pene" joggesko også som passer til skjørt. Kommer litt ann på skjørtet også da, men jeg har et par hvite joggeskoaktie sko som er veldig gode å ha på.

Er dum nok til å ta på meg høyhælte sko noen ganger, men må vel bare innse at jeg får legge de på hylla til knøttet er kommet ut :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Fann ingen sko på ecco-sida som eg likte... :( Kan eigentleg tenke meg heilt flate snørestøvlettar. Fins det nokon stad?

Skrevet (endret)

Virkelig gode sko å gå i har Ecco, Rieker og Softline. Ikke alle er like fine, men alle de merkene har noen modeller som er skikkelig fine.

Skoringen har alle de merkene. På skoringen.no kan du søke på de forskjellige merkene å se hva de har.

Endret av Ireth Carnesir
Gjest nevèsta
Skrevet
Camper har gode sko (skinn). De er nok litt dyrere enn andre, men det er første gang jeg ikke har fått gnagesår av å gå barbeint i helt nye sko... De selges i to butikker i Oslo, men også på nett :)
Gjest Rognebær
Skrevet

Camper er det som gjelder! Utrolig gode sko, samtidig som de er kule. Mitt første camper-par kjøpte jeg for fem år siden, og de er fortsatt fantastisk gode å gå i! Det aller beste paret kjøpte jeg for fire år siden, og de er nesten som nye fortsatt tross MYE trasking.

Skrevet

Jeg bruker nesten bare adidas slipperser jeg nå... hehe! :ler: Er i uke 17!

Skrevet (endret)

Er i uke 30+4. Går i mine helt vanlige sko fremdeles jeg... Dvs ballerinasko og finere "joggesko". Vurderer å kjøpe et par Campers men det er fordi jeg synes de er fine og gode å gå i. Ikke absolutt fordi jeg er gravid.. Finnes så mye fint tøy og sko som man kan bruke både før, under og etter graviditeten.

Endret av Arwen
Gjest gjest1
Skrevet

Takk for gode tips jenter! No har eg bestilt meg desse Camper-skoa! :sjarmor:

Gjest Rognebær
Skrevet
Takk for gode tips jenter! No har eg bestilt meg desse Camper-skoa!  :sjarmor:

Dei har eg, og dei er SUPRE! (Men dei var ikkje passe i vår, for føtene var akkurat litt for hovne. :tristbla: )

Grattis med nye sko!

Skrevet

kjøpte nettopp noen hvite sandaler/ slippers på skoringen til 399,- ( tilbud ) merket var merrel, og de var utrolig gode å gå på, og passer supert til både skjørt skjorts og bukse :)

Skrevet
Camper er det som gjelder! Utrolig gode sko, samtidig som de er kule. Mitt første camper-par kjøpte jeg for fem år siden, og de er fortsatt fantastisk gode å gå i! Det aller beste paret kjøpte jeg for fire år siden, og de er nesten som nye fortsatt tross MYE trasking.

Eg har dårlig erfaring med camper. Kjøpte noen kjempekule noen, ventet i ukesvis på de. Også fikk eg verdens verste gnagsår på hælene. :grine: KLarer bare ikke bruke de, så de står til pynt i skohylla..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...