Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Jeg skal snart kjøpe bursdagsgave til samboeren, men aner ikke hva jeg skal kjøpe. Jeg vil overraske han med noe fint. Men han har ikke sagt noe hva han ønsker seg. Har spurt han, men han sier alt han vil ha er fred i verden osv... Alle har jo ting de ønsker seg av materielle goder, så jeg må finne på noe selv. Så jeg lurer på hva dere her inne har kjøpt til deres samboer/kjæreste/venn?
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Gavekort på abonnement på et blad han pleier å lese av og til ble han veldig glad for. Nå vet jeg ikke hvor mye du vil bruke på gaven, men hva med en opplevelsesdag (dra et sted sammen, gå på kino, teater, motorcross, hva som helst som han liker), eller en helgetur? Man finner jo mange billige billetter på netter hvis man er litt fleksibel. Er det noe han har tittit på når dere har vært på handletur sammen? Mannen her klaget over hvor fæl kaffen på kontoret var, så han fikk kaffetrakter og gode kaffesorter til å ta med som overraskelse for litt siden. Hvis du forteller oss litt mer hobbyer og intersserer, er det kanskje litt lettere å hjelpe deg.
Amalie_85 Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Min kjæreste fikk ei belte spenne av "drømmebilen" med belte til
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 KJærsten min har bursdag om et par uker, og jeg skal gi han nye hiking shoes og en parfyme! Er ting han trenger
Gjest Narnia Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 Klær, sko, parfyme, blader, bøker, dvd, musikk, spill, ferie eller noe annet felles, duppeditter etc. Litt viktig at det er ting han kan tenke seg, ikke bare noe du vil/mener at han skal ha...
barkebille Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 Har hatt suksess med en skikkelig Leatherman en gang. Og parfyme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå