mee mee Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 jeg har akkurat vært hos frisøren, og hun gav meg div tips til hva jeg burde bruke hun sa jeg burde bruke en fuktighetskur, ved merket joico, noen som har prøvd denne? hun sa det var en kur som hadde små molekyler, i stedet for store molekyler i de butikk merkene. noen som har alt. merke å anbefale? så skal jeg kjøpe meg en saltvannspray, hun anbefalte meg en fra kms, noen som har prøvd denn? eller har en annen å anbefale? noen som har erfaringer fra et merke som heter joico (tror jeg det var) ? burde man heller bruke salong merker i stedet for billige butikk merker? takk for svar
Arkana Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Kan ikke så mye om hårkurer siden jeg ikke har bruk for det selv, men når det gjelder saltvansspray anbefaler jeg Wella Ocean Spritz.
maxifula Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Skriver under på Wella sin saltvannspray! :D Ellers vet jeg lite om produktene du skrev om. Kanskje du kan sjekke opp Joico på MakeUpAlley.com!
Gjest Gjesta Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Joico har knallbra produkter! Det eneste er at noen av dem kan lukte litt merkelig, for eksempel banan. Frisørmerker er klart MYE bedre hvis håret ditt trenger pleie. Shampo, derimot, skal kun rengjøre håret skånsomt, så der kan du bruke en billig, hvis du har en favoritt.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 Me too, elsker wella ocean sprizz! Har et annet merke enn dette joico(aldri hørt om det merket faktisk) men vil du ha en god fuktighets kur, kan jeg anbefal redken all soft. Denne er veldig anerkjent, bruker den selv, og er knallfornøyd!
mee mee Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2006 Skriver under på Wella sin saltvannspray! :D ← hvor får man kjøpt denne?
mee mee Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2006 noen som har prøvd kms saltvannsspray..?
Gjest Tanita Skrevet 17. juli 2006 #9 Skrevet 17. juli 2006 Jeg bruker Joico K-pak reconstructor. De er kjempegode, lukter deilig (banan) og gjør underverker for håret mitt! Frisørprodukter er å foretrekke fremfor billigprodukter fra dagligvare. De fra dagligvare gjør ikke håret ordentlig rent engang.
mee mee Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 17. juli 2006 Hos frisører. ← noen plasser på internett? pris hos frisør?
Gjest Tanita Skrevet 17. juli 2006 #11 Skrevet 17. juli 2006 www.lookfantastic.com har joico iallefall
mee mee Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #12 Skrevet 17. juli 2006 Jeg bruker Joico K-pak reconstructor. De er kjempegode, lukter deilig (banan) og gjør underverker for håret mitt! Frisørprodukter er å foretrekke fremfor billigprodukter fra dagligvare. De fra dagligvare gjør ikke håret ordentlig rent engang. ← vet du hva fuktighets kuren heter? husker ikke navnet...
lillesky Skrevet 18. juli 2006 #13 Skrevet 18. juli 2006 Joico skal være veldig bra, men jeg synes de lukter vondt. Og den saltvannssprayen til Wella synes jeg ikke noe om. Liker den til H&M. Og vil tro at begge to sliter like mye på håret, selv om den ene er dyr og den andre er billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå