Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har tidligere rota til økonomien skikkelig og har igjen noen betalingsanmerkninger. Dette gjør at jeg ikke kan søke lån i banken. Men kan jeg da søke husbanken? Er aleneforsørger, i fast jobb med årslønn ca 300.000. Har i dag en husleie på 5000.-, og synes det er kjipt å måtte "kaste pengene ut av vinduet" på denne måten... Noen som vet om jeg kan ha sjans til å få husbanklån? Tenk å få eid noe eget a... *drømme*
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har tidligere rota til økonomien skikkelig og har igjen noen betalingsanmerkninger. Dette gjør at jeg ikke kan søke lån i banken. Men kan jeg da søke husbanken? Er aleneforsørger, i fast jobb med årslønn ca 300.000. Har i dag en husleie på 5000.-, og synes det er kjipt å måtte "kaste pengene ut av vinduet" på denne måten... Noen som vet om jeg kan ha sjans til å få husbanklån? Tenk å få eid noe eget a... *drømme* ← ja, det har du.Komunen har også lån, det er penger komunen får av husbanken. Om du søker husbanklån, så må du kasje ha noen kr i lån i en annen bank. Jeg vet det er fullfinansiering,men er det nytt eks, så er det ofte 80% gitt av husbanken. Så har du ikke egenkapital, så må du i annen bank
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå