Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som handler mye i Sverige som kan svare meg på om det er noe å spare på å kjøpe bleier der?

Videoannonse
Annonse
Gjest mzluze i.i
Skrevet

handler ofte i charlottenberg, og nei....styr unna svenske bleier, det er DYRT!

selv billigmerkene, i storkvanta, er dyrere enn i norge.

hygieneartikler i det hele er ikke noe kupp i sverige

Skrevet

Et tips kan være å melde seg inn i Coop i stedet (forutsatt at det finnes i nærheten av der du bor, selvsagt :ler: ). De har fast bleierabatt for medlemmer, - 10 kr pr pakke, det billigste jeg vet om ihvertfall :Nikke:

Skrevet

Jeg er medlem, og handler stort sett der. Det er faktisk billigere med Pampers på Rema, men jeg liker best Libero :)

Skrevet
Kiwi-avtalen da?

Ja, men kiwi er ikke like billige som før. Tror ikke jeg sparer noe på å handle der nå. Ihvertfall ikke nok til å gidde å dra dit bare for bleiene. Uff, blir litt for opptatt av bleiepriser, men med to bleiebarn så blir det litt penger av det.

Skrevet

Det har ikke blitt dyrere i "min" Kiwi-butikk så vidt jeg vet...

Betaler ca 140 kr for 4 pakker Libero.

Men så gidder jeg å stikke innom kun for bleiene da.. :sjenert:

Skrevet

Rema har jo Pampers 1 og 2 til 20 kr pakka, supert for oss med bittesmå småttinger!

Skrevet
Er det noen som handler mye i Sverige som kan svare meg på om det er noe å spare på å kjøpe bleier der?

Bleier i Sverige = intet å tjene økonomisk.

Skrevet

Kan nevne at du får hver 4.pakke med pampers gratis på Meny ;)

Skrevet

Har du prøvd Coops eget merke? Husker ikke hva det koster (rundt 40 kr før rabatt?), men funka ihvertfall like godt for meg som Libero, og MYE billigere! :Nikke:

Skrevet

Nope, ikke i Sverige. Men kjøper fortsatt på Kiwi og får hver fjerde gratis. Uansett om de går opp i pris og om de på Coop slår av en tier, er Kiwiavtalen mest lønnsom for oss i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...