Gjest Challenger Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Noen som vet om Narvesen-kiosker i Oslo med spesielt godt utvalg i blader? Jeg ser etter et spesielt blad (nærmere bestemt et som heter Logical Challenge, hvis noen tilfeldigvis har sett det) og har så langt kun funnet det på Narvesen på hjørnet ved Continental, men de har ikke det denne gangen. Dette er den Narvesen-kiosken med det beste utvalget som jeg vet om, men finnes det noen andre? Blir veldig glad for tips!
tuji Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Narvesen på Oslo S har også godt utvalg. Jeg tror forresten at du kan be hvilken som helst Narvesenkiosk om å bestille bladet til deg.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Hvilken Narvesen på Oslo S tenker på du? Det er så mange der. Den inne blandt butikkene, Flytogterminalen, de to ved Byporten, og så er det vel en med mest bøker rett ved rulletrappen ned til Flytogterminalen (kan jo selvsagt ta en titt på alle).
tuji Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Jeg tenkte på den svære i den store hallen ved inngangen til Byporten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå