mowgli Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Jeg kunne tenke meg å lage bordkort som gjestene kunne feste på seg selv etter middagen. Har dere noen gode tips på lager? Tenkte kanskje det var kjekt om gjestene i bryllupet hadde navnlapper på seg, det blir mange nye navn for de fleste og det er ikke så lett å huske de utover kvelden ;-) Da kunne det vært kjekt om gjestene var "merket".
Malama Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 For en koselig ide Vet ikke om det er så lett å få til, for det erikke alle kjoler det er så lett å feste "klyper" på bestandig. Og mannfolk har en tendens til å dropep jakka (som de naturlig fester noe slikt på) utover kvelden. (og noen vil sikkert synes det blir litt "konferanseaktig" men det er nå så) Personlig forventer jg at gjestene husker navnet på halvparten av de andre gjestene, nemlig sin egen slekt. Den andre halvparten får de heller spørre... og deretter glemme like fort, tenker jeg...
tuji Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Jeg hadde ikke syntes det var noe stas med en merkelapp på den fine kjolen min. Det blir litt konferansepreg over det. Vi tegnet en bordoversikt i sangheftet, der det også sto hvordan de forskjellige kjente oss. Om ikke alle husker navnet på alle, så er det jo bare å spørre.
Montezuma Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Vi hadde gullsløyfer som jeg hadde malt på navn og tilknytning med hvitt. Bakpå satt en sikkerhetsnål. Disse var også bordkort da de lå på servietten som var bretett som er hvit smokingjakke. Toastmasteren gjorde dette navnelappgreiene til et morsomt poeng før alle gikk fra bordet. Alle kjenner jo meg og vet at jeg diller litt og skal ha ting på min måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå