Xtra_lilje Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Hjeeelp! sitter her med mobilen full av bilder fra en sommerfest som jeg vil overføre til pcen. Men - når jeg plugger i telefonen, så "finner" den ikke alle bildene?? Kommer bare opp gamle bilder, ikke noen av de som ble tatt... Hvorfor det? Bildene ligger lagret på telefonminnet, Jeg har overført bilder før, og det har gått helt fint, gjør det på samme måte nå¨, bildene er lagret på samme sted.
Amanlis Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har ikke den telefonen du snakker om, men jeg bruker bluetooth for å sende over bilder. Veldig praktisk og enkelt. Hvis dataen din har bluetooth kan du jo prøve på det, telefonen din har det. Du får kjøpt bluetooth billig på Claes Ohlson.
Tante T Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Tja.. Jeg har samme type mobil som deg og min virket helt supert de første gangene jeg la inn bilder via kabel.. Og så var det et par ganger det ikke funka i det hele tatt eller ikke fant det jeg skulle legge over, men så gikk det bra nestegang jeg prøvde.. Noe jeg syns var snodig! Jeg gjorde ikke noe spessielt, den bare virka igjen av seg selv.. Jeg lagrer alle mine bilder på "Memory Stick", men det har jo ikke noe å si.. Jeg foreslår at du prøver litt senere i dag eller i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå