Mrs. B Skrevet 20. mars 2002 #1 Del Skrevet 20. mars 2002 Vi samler på serviset Metz og bestikket Trento. Både Chr. Glasmagasin og Tilbords har serviset, men bare Tilbords har både serviset og bestikket. I hvilken butikk ville dere da anbefalt å legge ut ønskeliste?! Kanskje kjekt å samle det på ett sted?! Mener å ha hørt negative kommentarer her tidligere om Chr. Glasmagasins ønskeliste tjeneste.. noen som vet hvordan Tilbords er på dette?! På forhånd takk!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 20. mars 2002 #2 Del Skrevet 20. mars 2002 Legg det inn på Glassmagasinet alle sammen. Så er vi de eneste som er med å trekke om bryllupsreise hos Til bords. he he Nei, jeg vet sannelig ikke. Tror det er hipp som happ. Men for deres vedkommende så bør dere kanskje velge kun Til bords. Det kan vel bli trøbbel med to lister, hvis det står det samme på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleopatra Skrevet 20. mars 2002 #3 Del Skrevet 20. mars 2002 Vi har lagt ut ønskeliste på til bords fordi de hadde både glassene og serviset vi ønsker oss. Dette var på tilbords på Oslo city og der var de veldig hyggelige og hjelpsomme. Vi fikk også et par champagne glass med ring-motiv på som takk for at vi la listen ut der. Dersom glasmagasinet ikke har det dere ønsker er det mulig for de å bestille det. Men for å prøve å unngå at man får mye dobbelt opp så hadde jeg lagt det på til bords. lykke til.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 20. mars 2002 #4 Del Skrevet 20. mars 2002 sorry postet flere ganger...1212[ Dette Innlegg er endret av: VinterFru den 2002-03-21 00:08 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 20. mars 2002 #5 Del Skrevet 20. mars 2002 Sorry, postet flere ganger jeg...1212[ Dette Innlegg er endret av: VinterFru den 2002-03-21 00:09 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 20. mars 2002 #6 Del Skrevet 20. mars 2002 Dette har vært diskutert masse tidligere. Og TilBords kom nok best ut av de diskusjonene. Vi hadde vår liste på GlassMagasinet, og der var det bare rot. Men vi vant jo service...... så jeg bør vel egentlig ikke klage.... I og for seg var servicet vi vant det eneste positive jeg har å si om Glassmagasinet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest perle Skrevet 20. mars 2002 #7 Del Skrevet 20. mars 2002 Auda, serviset som vi ønsker oss har de bare på Glassmagasinet, ikke på Til bords... Håper de har skjerpet seg på denne ønskeliste-greia, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 20. mars 2002 #8 Del Skrevet 20. mars 2002 Vår erfaring var at de rotet både på TilBords og på Glasmagasinet, så jeg vil si at en like så godt kan legge ut ønskelistene begge steder........ Det gjorde vi (ta f.eks. 6 tallerkner på hvert sted) og fikk stort sett det vi ønsket oss. Noen vinglass for mye, men ikke verre enn at vi fikk byttet de i ettertid. Problemet med TilBords-butikkene er at de har ulikt vareutvalg fra butikk til butikk, og dermed kan det lett oppstå forvirring om hva som EGENTLIG står på ønskelisten (f.eks. hvis en ønsker seg spesielle skulpturer som ikke har noe varenummer etc). 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
18 mai brud Skrevet 20. mars 2002 #9 Del Skrevet 20. mars 2002 Er det virkelig så ille på Chr. Glasmagasin? Vi la ut listen vår der på mandag, og nå tror jeg at jeg angrer litt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. mars 2002 #10 Del Skrevet 20. mars 2002 Vi samler på det samme serviset og har alltid vært registrert hos Til Bords. Har bare skryt å komme med. Synes at det er litt dårlig service på Chr. Glassmagasin. Mye rot og kø. tror at de fleste gjestene dine vil foretrekke å gå i Til Bords-butikkene! Jeg skal ikke gifte meg, men har samlet på dette serviset i noen år. Alt er kjøpt hos Til Bords. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 20. mars 2002 #11 Del Skrevet 20. mars 2002 Vi var på TilBords en søndag de hadde åpent kun for brudepar. Kjempeservice. Vi fant det vi ville ønske oss og fikk champagneglasser med oss hjem. Dette var for halvannen mnd. siden og vi har allerede fått 3 sendinger i posten, med tilbud, reklame og kataloger fra dem. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå