Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

heisann! er det ikke sånn at man bør bruke vaskepose for bhèr? hitill har jeg vasket de for hånd,slitsomt...de gangene jeg har tatt de i vaskemaskinen har de blitt slaskete/ødelagt...men en pose passer vel på dem? hvor får man kjøpt sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør absolutt bruke vaskepose dersom du skal vaske bh'ene dine i maskinen. Går en spile ut under vask kan det bli en dyr vask, med reparatør og i verste fall en ødelagt vaskemaskin.

Jeg bruker vaskepose til alt undertøy også sokker. Da slipper jeg å lete etter "den ene sokken" som har lagt seg inni mellom dynetrekk eller i armen på en genser.

Jeg har kjøpt mine vaskeposer på Cubus, men de har også i andre klesbutikker og i enkelte dagligvarebutikker.

Jeg liker de store vaskeposene best for da kan jeg legge i topper/gensere som trenger litt "beskyttelse"

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mange grader vasker dere bh`er på Og bruker dere skyllemiddel? Mente jeg en gang leste at man ikke bør bruke det på undertøy...

Gjest Gjest
Skrevet

BHene holder seg mye bedre når du vasker dem for hånd, med milo. Grunnen til vaskeposene er at spilene ikke skal dette ut i maskinen og ødelegge den, og vaskeposen kan beskytte veldig fint stoff. Den beskytter ikke mot at BHen blit slaskete og forandrer form..

Skal du vaske i maskinen så bruk et program på 30, 40 grader, ikke mer.

Gjest Gjest
Skrevet

bruk et gammelt putetrekk som er åpent i kortenden, sy en liten brett og trekk en snor gjennom.

vips vaskepose.

Gjest Gjest1
Skrevet
bruk et gammelt putetrekk som er åpent i kortenden, sy en liten brett og trekk en snor gjennom.

vips vaskepose.

40 kroner, vips, vaskepose.

Skrevet

Nille har.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor ligger vaskeposer på H&M Egertorget og Cubus Stortorget? har lett og lett og finner ikke.

Gjest Gjest_jente19_*
Skrevet

jeg kjøpte mine på www.hm.com koster ikke så veldig mye heller:) husker ikke helt hva de ligger under, men om du leter litt rundt på siden finner du de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...