Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 heisann! er det ikke sånn at man bør bruke vaskepose for bhèr? hitill har jeg vasket de for hånd,slitsomt...de gangene jeg har tatt de i vaskemaskinen har de blitt slaskete/ødelagt...men en pose passer vel på dem? hvor får man kjøpt sånn?
Amanlis Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Du bør absolutt bruke vaskepose dersom du skal vaske bh'ene dine i maskinen. Går en spile ut under vask kan det bli en dyr vask, med reparatør og i verste fall en ødelagt vaskemaskin. Jeg bruker vaskepose til alt undertøy også sokker. Da slipper jeg å lete etter "den ene sokken" som har lagt seg inni mellom dynetrekk eller i armen på en genser. Jeg har kjøpt mine vaskeposer på Cubus, men de har også i andre klesbutikker og i enkelte dagligvarebutikker. Jeg liker de store vaskeposene best for da kan jeg legge i topper/gensere som trenger litt "beskyttelse"
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Hvor mange grader vasker dere bh`er på Og bruker dere skyllemiddel? Mente jeg en gang leste at man ikke bør bruke det på undertøy...
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 BHene holder seg mye bedre når du vasker dem for hånd, med milo. Grunnen til vaskeposene er at spilene ikke skal dette ut i maskinen og ødelegge den, og vaskeposen kan beskytte veldig fint stoff. Den beskytter ikke mot at BHen blit slaskete og forandrer form.. Skal du vaske i maskinen så bruk et program på 30, 40 grader, ikke mer.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 bruk et gammelt putetrekk som er åpent i kortenden, sy en liten brett og trekk en snor gjennom. vips vaskepose.
Gjest Gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 bruk et gammelt putetrekk som er åpent i kortenden, sy en liten brett og trekk en snor gjennom. vips vaskepose. ← 40 kroner, vips, vaskepose.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #8 Skrevet 18. juli 2006 Hvor ligger vaskeposer på H&M Egertorget og Cubus Stortorget? har lett og lett og finner ikke.
Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 18. juli 2006 #9 Skrevet 18. juli 2006 jeg kjøpte mine på www.hm.com koster ikke så veldig mye heller:) husker ikke helt hva de ligger under, men om du leter litt rundt på siden finner du de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå