Gjest Utlogget nå... Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Forrige helg havna jeg naken til sengs med to kompiser, det hele utvikla seg selvfølgelig.. Sommer,sol og en stor mengde alkohol innabords gjorde at hemninger ikke var til stede.. Nå angrer jeg som en hund.. vi er alle venner og når vi sto opp neste dag var det ingen som nevnte hendelsen med et ord. Nå føles det som om alt kan være ødelagt...? Hva skal jeg gjøre? skal jeg ta det opp med dem eller skal vi fortsette å late som ingenting?
Gjest Gjesta Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Gjort er gjort! Slå en spøk om det, sjekk reaksjonene fra de andre. Prat om det og bli ferdig. Bare dumt å ikke nevne det!
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 si "husker du vi hadde sex i går? Det var gøy, men la det bli med den ene ganga" Det er jo bare sex :-) Ta det opp på en litt humoristisk måte, ja. Ingenting trenger å være ødelagt av det, jeg har sex med kompisen min titt og ofte og vi fungerer som normale venner også! Det er bare litt pinlig de gangene vi har sagt "nå må vi slutte med dette" og noen uker senere ligger vi der igjen. Da er det best å bare oppklare det med en gang hva det er og de normale "reglene" egentlig. (ikke ha sex med andre, prøv å ikke ha sex ofte, si fra med en gang hvis du treffer noen andre) Det er jo helt ypperlig :-D Kanskje du kan få det med bedde de to
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 Kanskje du kan få det med bedde de to ← Vet ikke om jeg har nerver til å ta det opp med dem. Hadde vært ypperlig med to faste sexpartnere uten noe forhold Men problemet er at den ene av disse to er fryktelig forelsket i meg, og jeg har merket at han er veldig lei seg etter dette hendte..
Gjest Ghillie Skrevet 17. juli 2006 #7 Skrevet 17. juli 2006 Men problemet er at den ene av disse to er fryktelig forelsket i meg, og jeg har merket at han er veldig lei seg etter dette hendte.. ← Nettopp derfor skal du ta det opp med akkurat ham iallfall. Fortell hvordan du har det selv, og at det plager deg. Han har det sikkert vondt, siden han er forelska i deg. Ordn opp!
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #8 Skrevet 17. juli 2006 Men hva syns du om han da? Gjengjeldte følelser? Da vet du jo selv hva du må si Det er jo ikke som om du har sviktet han, han var jo like mye med på sex med en annen mann som det du var.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 17. juli 2006 #9 Skrevet 17. juli 2006 han var jo like mye med på sex med en annen mann som det du var. ← godt poeng! Selv har jeg veldig god kjemi med begge, så må vel prøve å snakke med dem hver for seg..
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #10 Skrevet 17. juli 2006 En ny bekreftelse på at trekant er noe som bør skje mellom et par i et godt forhold, og en singel som den tredje. Trekant mellom tre single vil aldri føre noe godt med seg.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #11 Skrevet 17. juli 2006 En ting er å ha en fucking friend når man er singel,det er jo egentlig helt supert...MEN...-Det kan hindre deg i å treffe en du kunne fått et fantastisk kjærlighetsforhold til,for med en fucking friend er det likevel lett å føle seg litt "opptatt" selvom om man ikke har forpliktelser for hverandre.Og så til mitt viktigste poeng:Hvis din fucking friend i tillegg er en omgangsvenn av deg,hva skjer da med vennskapet når en av dere finner en kjæreste?Blir jo litt spesielt da å skulle "henge" sammen med den gamle knullevennen sin både sammens med eller uten kjæresten,det kan lett bli komplisert. Så hvis du ikke har noen interesse for å utvikle et kjærlighetsforhold til noen av de,gjør du lurt i å prate med de,"få det ut av verden" liksom,beholde vennskapet og ikke ende opp i en slik situasjon med de igjen!!!!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 18. juli 2006 #12 Skrevet 18. juli 2006 Møtte og fikk snakka med han ene som (liksom) ikke var forelsket i meg.. men det kom fram at også han hadde masse følelser for meg, og ville at ting skulle utvikle seg til å bli et forhold Begge to er flotte gutter, og jeg kunne sikkert fått det fint sammen med begge.. men føler meg nesten litt presset.. uansett hva jeg gjør kommer en av dem til å bli såra...
Dina Skrevet 18. juli 2006 #13 Skrevet 18. juli 2006 Men er du forelska i noen av dem da? I så fall er jo valget enkelt. Da blir du sammen med han du er forelska i! Hvis ikke du har følelser for noen av dem, bortsett fra vennskapelige, er jo også valget enkelt...
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #14 Skrevet 18. juli 2006 Hvis ikke du har følelser for noen av dem, bortsett fra vennskapelige, er jo også valget enkelt... ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå