Imax Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Har rester av tape på ytterdøren vår etter julekortene ( ok, litt sent ute...). Har tidligere prøvd å få det bort med white spirit, men jeg har tydeligvis ikke fått bort alt. Noen gode forslag? Må jeg skrape? Argh.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har fjernet klistremerker på dør med hårføner. Kanskje det fungerer på tape også?
liv Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 det fins limfjerner.. tok i allefal teiprestene på senga vår. en sterk blank veske. husker ikke navnet men den er på enn malebutikk i allefall.
Gjest Fruktfat Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har fjernet klistremerker på dør med hårføner. Kanskje det fungerer på tape også? ← ja, eller varmepistol om du har det. er det de bruker de som fjerner dekor fra biler. og sitrusrens etterpå for å få bort limrester.
Malama Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Har pleid å få bort det meste med plasterfjerner jeg (det har vi i huset fra før)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå