Gå til innhold

Avstandsforelsket

Gjest Forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest Forelsket

Lenge siden jeg var det gitt, men jeg er sjarmert i senk. Har ikke lyst til å gjøre noe mer med det, men følelsen er deilig. Har ikke lyst på kjæreste nå, det passer ikke inn med studier, barn og jobb, men likevel herlig å kjenne sommerfugler i magen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Jeg vet følelsen! Har selv vært totalt uinteressert i romantikk i over to år nå, trodde jeg var helt død innvendig, men så møter man noen som gir en følelser en hadde glemt eksisterte... Kommer heller ikke til å gjøre noe med det, men det er deilig å ha denne følelsen, og dagdrømme litt

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig betatt av en jeg traff. Var kjempedeilig å kjenne at blodet bruser etter å ha vært enke i 1,5 år! gjorde ikke mer med det, bare kjennte på følelsen liksom :sjenert: Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg vil også være betatt :sur: *misunnelig* Jeg kjeder meg... :grine: Er skikkelig lenge siden sist jeg var forelsket i noen. Kanskje til høsten igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fabuleringer_*

Har ikke orket tanken på å være nær noen på 3 år nå, men for omtrent en måned siden kom det tilbake til meg. Jeg skal ikke gjøre noe med det, men leve på den fine følelsen. Den er nok i seg selv. Herlig. Skal det bli gjort noe med, så må det være han som tar initiativ. Til forandring fra mine tidligere avstandsforelskelser, tenker jeg ikke så personlig på at Han må like meg, jeg bare tar det som det kommer, slapper av og gleder meg over at jeg ikke har mistet evnen til å ha lyst på nærhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...