Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei!

Søkte gjennom noen eldre tråder og da fikk denne salongen veldig skryt.

Står den fortsatt høyt i kurs her på KG eller er det noen andre du kan anbefale??

MVH xx

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det lurer jeg også på... Tip tas imot med takk.

Skrevet

Jeg er hvertfall fortsatt kjempefornøyd :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei!

Tusen takk Grace!

Jeg ringte dit i sta, og lurte på om de hadde noen ledige timer og det hadde de!

Men siden jeg ikke veit om jeg har spart lenge nok, så spurte jeg om jeg kunne komme ned dit så de kunne sjekke, hehe.. Så skal ned dit nå straks og om det er langt nok så er det voksing i morgen!

Håper det er langt nok, lite fristende og spare enda mer. Er jo grusomt sann som det er nå, typen er ikke akkuratt kjempe happy, men jeg har fortalt han hva som venter etter voksingen og da kom smilet tilbake gitt. (Kan ikke skjønne det :ler: )

xx

Gjest Gjest
Skrevet
Hva heter denne salongen?

Lurer på om de her mener salongen Time-out, ca midt i bogstadveien, inngang holmboesgate

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei!

Jeg hadde spart lenge nok så nå gruer jeg meg litt til i morgen, men bite tenna sammen så går det nok bra:)

Jeg mener din hud og hårpleie. De var veldig hyggelige og imøtekommende (forståelig nok, det er jo ett service yrke, men fikk veldig godt inntrykk!)

xx

Skrevet

Hei!

Jeg hadde spart lenge nok så nå gruer jeg meg litt til i morgen, men bite tenna sammen så går det nok bra:)

Jeg mener din hud og hårpleie. De var veldig hyggelige og imøtekommende (forståelig nok, det er jo ett service yrke, men fikk veldig godt inntrykk!)

xx

Jeg skal ikke påstå at det er behagelig for det er det ikke, men det er ikke vondt..

Litt ubehaglig rett etter at de har dratt av men det varer et/to sekunder liksom.. :)

Få høre hva du syns i morgen da :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Tjo ho!

Da var det overstått, var faktisk ikke så vondt som forventet men behagelig var det ikke....

Så, det blir nok gjentagelse om noen uker!

xx

Gjest gjest1
Skrevet

Dumt spørsmål kanskje, men må bare spørre. Tar de alt håret? Eller bare kanten? Og hvor mye koster det?

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei!

Jeg dro til og tok alt håret ja, fra toppen av venusberget til rompesprekken slutta på andre siden :)

Det kosta 450, og etter 1. gang er det billigere og blir da "bare" 300 mener jeg og huske! (I og med at dte da blir mindre hår og lettere arbeid)

xx

Skrevet

hvor langt må det være? holder det å spare en uke?

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei!

Jeg sparte i ca 10 - 12 dager. Må legge til at jeg har kraftig hårvekst. Det burde visst være ca 0,5 cm minimum sa hun damen jeg snakket med der nede den første dagen!

xx

Gjest Gjesta
Skrevet
Hei!

Jeg sparte i ca 10 - 12 dager. 

*ser for meg xx sitte og spare kjønnshår* :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

He he, ja ikke sant....

Tidkrevende og møysomt arbeid det altså ;)

xx

• 6 år senere...
Skrevet

Hvor ligger denne salongen??

Gjest Euforia
Skrevet

Husker jeg for lenge siden leste om et sted som har brasiliansk voksing til 200 kr, er det noen som vet hvor det er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...