Gå til innhold

Vikarbyrå i Trondheim

Gjest Anneli

Anbefalte innlegg

Gjest Anneli

Jeg har nettopp flyttet til Trondheim og er nå på utkikk etter jobb. Jeg vurderer å melde meg for et av byens vikarbyråer, men er usikker på hvilket jeg skal velge. Er det noen som har noen erfaringer de kan dele? Det finnes jo så mange!

Jeg ønsker helst en stilling innen markedsføring, men kan gjerne ta på meg andre oppdrag i påvente av drømmejobben. Penger må man jo ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest loren

Finnes BackUp i Trondheim? Om de gjør det anbefaler jeg de =) Har jobbet litt for de her i Oslo, flinke folk på kontoret her iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg jobbet lenge for Kelly Services, de har kontor i Olav Tryggvasonsgate, fikk jobb nærmest på dagen, men da var jeg og villig til å ta alt.

Ellers har jeg blitt oppringt at Manpower hvor de ville ha meg til kontorjobb.

Så er det en del til vikarbyråer, men de har jeg bare registrert meg på og aldri hørt noe mer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli
Finnes BackUp i Trondheim? Om de gjør det anbefaler jeg de =) Har jobbet litt for de her i Oslo, flinke folk på kontoret her iallefall..

Har ikke hørt om BackUp her nei...

Jeg har hørt om Kelly Services, er det flere som har gode erfaringer med dem? Vil gjerne ha flere tips jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Har ikke hørt om BackUp her nei...

Jeg har hørt om Kelly Services, er det flere som har gode erfaringer med dem? Vil gjerne ha flere tips jeg! :)

Man får jo gjerne god erfaring med det byrået man får et "forhold" til, tror ofte det kan være ganske tilfeldig jeg. I mitt tilfelle var det helt enkelt det at det var Kelly Services som fikk meg ut i jobb med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...