Gjest Madeline Skrevet 16. juli 2006 #1 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har kjøpt meg en film fra en norsk filmklubb. Der har jeg kjøpt flere filmer før uten å ha hatt noen problem, men denne gangen vil ikke filmen starte. Dvd-spilleren min klarer ikke å lese dvd`en og "dytter" filmen ut igjen. Det rare er at den samme filmen går fint på poden sin dvd-spiller + hans nye ps2. Jeg prøvde også filmen på jentene mine sitt rom. De har den gamle ps2, men den klarte heller ikke å starte filmen. Noen som vet hva som er galt?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 Det er forskjell på laserne på gamle og nye dvdspillere, gamle spillere klarer som regel ikke å lese brente dvd'er o.l. Jeg synes du skal klage til bokklubben, og vurdere å kjøpe deg en ny spiller hvis den du har er veldig gammel.
Gjest Madeline Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har en temmelig ny spiller så det er ikke problemet. Den spilleren er faktisk en bedre spiller enn den spilleren som poden har og som altså klarte å spille filmen. Jeg vurderer å klage til filmklubben, men håpte at noen hadde en god ide om hva som er galt.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 Da må du bare klage til bokklubben. Kan ikke komme på hva annet som kan være feil, hvis ikke spilleren din er stilt inn på feil sone?
Gjest Madeline Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 Kan ikke komme på hva annet som kan være feil, hvis ikke spilleren din er stilt inn på feil sone? ← Jeg var inne på den taken om soner, men burde jeg ikke hatt problemer med andre filmer også da? Hvordan finner jeg ut av det med sonene?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. juli 2006 #6 Skrevet 16. juli 2006 Skal stå på dvd'n hvilken sone den er for. Hvis du får spilt andre filmer fra samme sone, så er det ikke spilleren din som er problemet. Hvordan du endrer sone må du nesten sjekke i bruksanvisninga...
Gjest Madeline Skrevet 16. juli 2006 #7 Skrevet 16. juli 2006 Nå har jeg sett på dvd`en. Det står et 2-tall over bildet av en globus (eller kart) og det samme står på de andre filmene jeg har. Dermed burde ikke det være problemet. Ser ut som jeg må kontakte filmklubben. Noe så irriterende. Jeg ville se filmen i kveld . Takk for at du prøvde å hjelpe, Bjørnsdatter .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå