Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #1 Skrevet 16. juli 2006 Når det er regn ute eller kansje bare fuktig i luften, så farger den mørke dongeribuksen min av på de hvite adidasskinnjoggeskoene. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette, og noe jeg kan gjøre nå som skaden først er skjedd? Håper noen har noen gode råd.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 Prøv med skinnrens, du får det i møbelforretninger og steder der de selger bilvaskemidler. Og så bruker du ikke mørke joggebukser til hvite sko eller i lyse sofaer og bilseter mer.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 hmm det skal jeg prøve, takk for svar. Fattig student som jeg er har jeg bare to dongeribukser og ett par hverdagssko, så det siste blir vanskelig, men takk for svar likevel. =O)
Lib Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 Et annet alternativ er å kjøpe hvit skokrem, og rett og slett bare dekke over den skaden som er skjedd på skoene. Etter min erfaring er det ikke alltid skinnrens virker på problemet som er oppstått her dessverre..
Wonders Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 adidas bruker kalve skinn, så bruk kun produkter til skinn, en dekkende hvit farge. Ikke noe gjennomsiktig, men en heldekkende. I skobutikker hjelper de deg med dette. Be om å få teste dette først, å ta en prøve, så blir man sikkrere i sin sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå