Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så utrolig deilig med sol og sommer! Jeg merker at lysten på å få en kjekk fyr inn i livet mitt øker drastisk på denne årstiden.

Så jeg og en venninne hadde benka oss ned foran selveste domen i Trondheim og nøt været og smugtittet på kjekke turister. Plutselig får jeg øye på Han! Han står midt på plassen og skuer over domen og fotograferer i vilden sky og ser ganske så fascinert og imponert ut.

Jeg snur meg mot venninnen min og gjør henne oppmerksom på dette kjekke mannebeinet før jeg begynner å stirre tidvis intenst på Han i håp om at Han kanskje skal legge merke til meg. Etter en god stund setter Han seg på en benk ikke så langt unna der jeg sitter og leser nøye igjennom et info hefte om domen. Ved siden av Han sitter et par og jeg gjør meg opp en mening om at de er nok på tur i Norge alle tre ilag. Joda, det må være slik. Han kan jo ikke være så oppslukt av domen om Han er fra Trondheim? Og dessuten så ser de jo litt utenlandsk ut alle tre. Og om Han har dame så ville vel hun også luftet seg og sett domen? Mange drar jo på ferie med et par..eller?

Etter en god del smugtitting kommer venninnen min med en ide om å skrive navnet mitt og mobilnr mitt på en lapp som jeg kan gi Han om Han går forbi meg. Jeg kan ikke si at det var akkurat dette som frista mest for jeg er en ELENDIG sjekker og har vært singel over ett år. Selvtilliten er på bånn så i det hele tatt så slo det meg at dette var ikke noe for meg.

Men, Han er jo fra utlandet tenker jeg plutselig. og om Han synes at dette var en teit ting å gjøre så kommer jeg ikke til å treffe Han igjen siden Han ikke bor i Trondheim. Joda, jeg bestemmer meg for å gjøre det. Jeg skal søren meg gi Han lappen med nr og navn på.

Jeg blir gjennomvåt av svette og kjenner hjertet dundrer. Jeg skal søren meg gjøre noe jeg ellers aldri ville ha gjort.

Og så reiser de seg og kommer gående mot der vi sitter. Jeg kjenner et enormt adrenalinkick begynner å komme og i det de passerer oss så hører jeg at de snakker engelsk. Jeg lar dem gå noen meter før jeg går etter dem og pirker Han på skuldra. Han snur seg og jeg smiler og rekker frem lappen og prøver å si på veeeeldig gebrokkent engelsk at Hey! I want to give you my number..ehh, i dont usual do things like this and...øhh...ehhhh. Han tar imot lappen og smiler og ser på den hva som står der og imens jeg stotrer ett eller annet på min dårlige engelsk så avbryter Han meg, ser på meg og sier; Men du er jo Norsk jo??

Og jeg holder på å dø! Mildt sagt! Den stakkars mannen som ble nok et offer for meg og mine rare innfall var like norsk som en fjøsnisse men hadde tydligvis engelske venner på besøk. Jeg lo, venninna mi lo og Han lo. Men Han tok lappen og gikk med et smil.

5 Minutter senere piper det i mobilen min og jeg kan lese følgende mld på skjermen; Tøft! Fortsett slik. sorry, men eg har kjærast.

Jaja, muligens at jeg dreit meg litt ut men det ga meg et kick og han tok det såpass fint og oppfordret meg til å forstette med det. Og vet dere hva? det skal jeg og jeg oppfordrer andre til det samme :)

Ha en fin sommer!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Du var kjempetøff! Fortsett slik, så tar det nok ikke lang tid før du får napp på en som er singel. :klappe:

Gjest Gjest
Skrevet

Tipper fyren ble smigret, han ville sikkert ringt deg om han hadde vært singel :)

Skrevet

Kult gjort! Elsker sånne historier :D

Skrevet (endret)

Morsom historie. Tøft gjort av deg!! :klappe:

Endret av Kitz
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes at du dreit deg ut jeg..... :overrasket::tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes at du dreit deg ut jeg..... :overrasket:  :tristbla:

Enig

Skrevet

Kjempemodig gjort! Jeg hadde aldri turt det! :klappe:

Gjest Tweek
Skrevet

Å, jeg som trodde sånne ting bare skjedde på film :ler:;)

Den historien var morro å høre, og jeg vet den adrenalin-greiene som kom..

utrolig skummel, men åååå så gøy :danse:

Ja, du dreit deg ut, men utrolig tøft var det...

og det falt tydligvis i smak ;)

Skrevet

Som min datter ville sagt det: KUUUULT!! *respekt*

:)

Gjest Gjest
Skrevet
:legrine: Ikke akkurat så originalt, da, må jeg si... Men et sted må du begynne. Håper du lærer deg litt mer sofistikert flørting og sjekking utover sommeren. Kommentarer som "jeg pleier ikke gjøre dette" er jo helt patetisk! Skal du flørte og sjekke, må det gjøres med stil. Selvtillit, vennen, selvtillit, det sjarmerer de fleste i senk. Lykke til!
Gjest Jente_81
Skrevet

Stilig!

Håper jeg finner en kjekkas å gjøre sånt til, bare han må være singel da hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...