Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker veldig godt eyelineren i tusjpenn-form fra Kanebo, men jeg synes ikke den gir så veldig sterk farge; jeg må gå over streken flere ganger, og den falmer ganske raskt (til tross for øyeskygge, primer osv). Derfor kjøpte jeg den fra YSL, men den har pensel, og er vanskelig å få fin uten å få masse farge på vippene og skjelvende linje.

Så finnes det noen idiotsikre flytende linere som gir fin, sterk svartfarge uten at spissen er umulig å håndtere? Før i tida likte jeg den billige fra H&M, men den får meg til å klø. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Skjelvende linjer retter en jo bare ut med kuktips :) Men jeg har ikke annet tips, for jeg bruker den billige fra HM selv :(

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg har en fra IsaDora, den er jeg kjempe fornøyd med! Den gir skikkelig svart farge på første strek! :) Anbefales!

Skrevet
Skjelvende linjer retter en jo bare ut med kuktips :) Men jeg har ikke annet tips, for jeg bruker den billige fra HM selv :(

:ler:

Ikke meningen å være ekkel, men denne var morsom ;)

Skrevet

Divinora guerlain sin flytende eyeliner. Den er idiotsikker.

Gjest Gjesta
Skrevet
Divinora guerlain sin flytende eyeliner. Den er idiotsikker.

Er ikke det en sånn penselsak, også?

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har en fra IsaDora, den er jeg kjempe fornøyd med! Den gir skikkelig svart farge på første strek! :) Anbefales!

Og spissen? tynn? Jeg er bortskjemt med Kanebo, der spissen er nålefin.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synes den fra Kanebo gir så utrolig lite farge :forvirret:

Min favoritt er Lancome sin eyeliner. Den gir masse farge, lett å påføre og sitter på helt til man tar den av ;)

Skrevet
Er ikke det en sånn penselsak, også?

Det er en penselsak og gir verdens fineste tynne linje også for de usikre! Har prøvd andre penselsaker og de gir mye tykkere og styggere og unaturlig linje...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg elsker eyelineren fra YSL, men som du sier så krever den en stø hånd. Etter en intens jakt etter en liner som gir tynn strek samt skikkelig sort farge endte jeg opp med den fra IsaDora. Den jeg har (mulig det finnes flere?) er en dipliner og har en tusjpensel som gir idiotsikkert resultat som varer lenge. Superfornøyd :)

Gjest Gjest
Skrevet

jeg er veldig fornøyd med HM sin. men kjente sviing før jeg også! men det unngår jeg ved å legge et tykt lag øyenskygge før jeg tar på eyelineren.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg måtte bare sammenligne YSL og IsaDora på hånden min under sterkt lys: YSL er nok hakket sortere, men flere jeg har snakket med i parfymerier sier at YSL er den sorteste som finnes på markedet. Jeg klarte å lage omtrent like tynn strek med disse to.

IsaDora sin er iallefall mye sortere og tettere i farge enn mange av de andre jeg har prøvd.

(ja, jeg kjeder meg litt :sjenert:)

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg måtte bare sammenligne YSL og IsaDora på hånden min under sterkt lys: YSL er nok hakket sortere, men flere jeg har snakket med i parfymerier sier at YSL er den sorteste som finnes på markedet. Jeg klarte å lage omtrent like tynn strek med disse to.

IsaDora sin er iallefall mye sortere og tettere i farge enn mange av de andre jeg har prøvd.

(ja, jeg kjeder meg litt :sjenert:)

Takk, takk :)

(Jeg kjeder meg ikke, men prøver å distrahere meg litt fra ymse irritasjonsmomenter som opptar meg akkurat nå.)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes den fra Kanebo gir så utrolig lite farge  :forvirret:

Min favoritt er Lancome sin eyeliner. Den gir masse farge, lett å påføre og sitter på helt til man tar den av ;)

Lancome sin artliner er veldig bra, ja! Selges på Strawberrynet bl.a. Har ikke prøvd Isadora eller YSL.

Gjest diorgirly
Skrevet

Superliner fra Loreal er kanskje den beste eyelineren jeg har prøvd. Fargen på den er veldig sterk, falmer ikke, og spissen er tynn.

Skrevet

Enig med diorgirly. Superliner er veldig enkel å påføre, og sitter på hele dagen. :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Anbefaler også den fra Isadora på det sterkeste! Den er holdbar, falmer ikke, flyter ikke utover, og det er veldig enkelt å lage både tykke og tynne streker med den (avhengig av hvor hardt du presser).

Jeg har brukt flere dyrere eyeliners, men aldri vært så fornøyd med dem som jeg har vært med Isadoras eyeliner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...