Gjest seroxata Skrevet 16. juli 2006 #1 Skrevet 16. juli 2006 er de helt umulig å få tak i??? det eneste jeg ser er bukser med rette bein, eller en minimal bootcut... jeg vil ha sleng nederst, masse sleng!!!! kan ikke fordra trange bukser nede i beina... noen som vet om steder det kan være en liten mulighet for å finne slike??
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 Kanskje disse fra laredoute kan være noe? http://www.laredoute.no/base/product.asp?p...26intStart%3D19
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 Hennes! Hvis ikke er det jo bare til å klippe de opp langs yttersømmen og sy inn en trekant med noe gøy mønster (badeender til deg feks) også har du hippiebukser
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 Diesel har da bukser med ålreit sleng Jeg sverger til disse!
Amanlis Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 er de helt umulig å få tak i??? det eneste jeg ser er bukser med rette bein, eller en minimal bootcut... jeg vil ha sleng nederst, masse sleng!!!! kan ikke fordra trange bukser nede i beina... noen som vet om steder det kan være en liten mulighet for å finne slike?? ← Hiver meg på denne tråden. Med min brede rumpe er det lite pent med bukser med bootcut.
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #6 Skrevet 16. juli 2006 Hennes! Hvis ikke er det jo bare til å klippe de opp langs yttersømmen og sy inn en trekant med noe gøy mønster (badeender til deg feks) også har du hippiebukser ← hoho, dette gjorde jeg da jeg var yngre, med skikkelig psykedeliske tøystoffer!
Amanlis Skrevet 16. juli 2006 #7 Skrevet 16. juli 2006 Hennes! Hvis ikke er det jo bare til å klippe de opp langs yttersømmen og sy inn en trekant med noe gøy mønster (badeender til deg feks) også har du hippiebukser ← Eller kanskje blonder, eller noe gammelt gardinstoff, slik vi gjorde på 80-tallet *grøss*
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #8 Skrevet 16. juli 2006 Noen har ennå sansen for det smakløse så lenge ikke det er falmende rosa kan det se pretty fucking sweet ut
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #9 Skrevet 16. juli 2006 Vero Moda har fått inn noen med bootcut nå Jeg sverger fortsatt til et par Fornarina med superkul bootcut jeg kjøpte for et par år siden
Gjest seroxata Skrevet 16. juli 2006 #10 Skrevet 16. juli 2006 de fra laredoute virket fine i beina, men er de baggy oppe og? og towelie, jaaa, du er smart, men meg og synål funker meeget meget dålig jaaa :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå