Gjest care Skrevet 28. desember 2002 #1 Del Skrevet 28. desember 2002 Hei Jeg har vært å kjøpt spansk iskrem på smart club. Den ser bærre lækker ut, men jeg har ikke smakt den. Kjøpte en med jordbærsmak (var rød i alle fall) og en med cappucinosmak og tenkte å servere den som dessert på nyttårsaften. Har noen smakt den?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. desember 2002 #2 Del Skrevet 28. desember 2002 Er du sikker på at den er spansk? Har kjøpt disse boksene med iskrem på smartclub, men trodde at den var italiensk... Mulig at jeg tar feil. Mener du disse runde plastboksene med "spiraler" av frukt eller sjokolade? I såfall... nammenamm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. desember 2002 #3 Del Skrevet 28. desember 2002 Er du sikker på at den er spansk? Har kjøpt disse boksene med iskrem på smartclub, men trodde at den var italiensk... Mulig at jeg tar feil. Mener du disse runde plastboksene med "spiraler" av frukt eller sjokolade? I såfall... nammenamm!! Næææ, nå blei jeg usikker. Tror den er spank og den ligger i blanke, firkanten esker der det ser ut som spiraler ja. Ser aldeles nydelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. desember 2002 #4 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg tror sannelig du har rett Lea, sambo mente også at isen er italiensk. Og jeg er for lat til å gå i kjellern å skjekke. Gleder meg..... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. desember 2002 #5 Del Skrevet 29. desember 2002 Tror uansett at vi mener den samme isen da... Jeg har aldri sjekket, men innbildte meg bare at den var italiensk. Mest fordi jeg aldri har oppdaget at Spania har noen tradisjon mht iskrem. Bare vanlig is liksom. Italia derimot... Har du virkelig klart å la den stå i fryseren uten å smake?? Jeg klarer aldri å motstå fristelsen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. desember 2002 #6 Del Skrevet 29. desember 2002 Har du virkelig klart å la den stå i fryseren uten å smake?? Jeg klarer aldri å motstå fristelsen jeg.. ...skal jo ha den på nyttårsaften daaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. desember 2002 #7 Del Skrevet 29. desember 2002 Da tenker lea sånn: "Hvis jeg spiser den i kveld, så rekker jeg å kjøpe en ny før nyttår!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. januar 2003 #8 Del Skrevet 1. januar 2003 Da tenker lea sånn: "Hvis jeg spiser den i kveld, så rekker jeg å kjøpe en ny før nyttår!" Det virker som Lea lever etter sine lyster (id`et). care følger superjeget (fornuften). :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. januar 2003 #9 Del Skrevet 1. januar 2003 :oops: Er fryktelig svak for iskrem skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. januar 2003 #10 Del Skrevet 1. januar 2003 :oops: Er fryktelig svak for iskrem skjønner du! Oaki, Lea - da skjønner jeg. Og smart club er dessuten ikke langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. januar 2003 #11 Del Skrevet 1. januar 2003 Nei, SmartClub er rett rundt hjørnet. Men jeg har ikke vært der på et år. Traumatiske opplevelser med gamle damer som råkjører handlevogn, dytter meg vekk fra kjøttdisken og sånt. Dessuten får jeg noia av slike steder... kø, kø og kø... De har nøyaktisg den samme iskremen på Ultra og Centra.. Hvis det er samme iskrem vi mener da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. januar 2003 #12 Del Skrevet 1. januar 2003 Nei, SmartClub er rett rundt hjørnet. Men jeg har ikke vært der på et år. Traumatiske opplevelser med gamle damer som råkjører handlevogn, dytter meg vekk fra kjøttdisken og sånt. Dessuten får jeg noia av slike steder... kø, kø og kø... De har nøyaktisg den samme iskremen på Ultra og Centra.. Hvis det er samme iskrem vi mener da. Jeg elsker å gå på smart club, fordi der får jeg kjøpt stort sett alt jeg trenger. Og de gamle damene, de håndterer jeg med samme mynt (care dytter og råkjører også) Vel, isen var italiensk og knallgod. Skal se etter den på ultra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå