Babyface Skrevet 28. desember 2002 #1 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg har et litt teit spørsmål: Er det noen som vet hvor mye et lite youghurt-beger rommer? Sambo skulle nemlig kjøpe m et lite beger, men kom tilbake med et stort. I oppskriften jeg skal bruke står det bare et lite beger, ikke hvor mye det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. desember 2002 #2 Del Skrevet 28. desember 2002 Ett lite yoghurtbeger rommer 2 dl. Hvertfall står det 2 dl på mine Yoplait yoghurter. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 29. desember 2002 #3 Del Skrevet 29. desember 2002 I gamle dager var det 175 ml i et beger, men kven kveit no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 30. desember 2002 #4 Del Skrevet 30. desember 2002 Tror det stemmer med 175 ml (vanli youghurtbeger), youplait-youghurtene er ganske små... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 30. desember 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 30. desember 2002 Takk for svar! Kosejente: Da er jo et Youplait-beger større enn et vanlig beger da. 2dl = 200 ml. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 30. desember 2002 #6 Del Skrevet 30. desember 2002 Så etterpå at Milla hadde skrevet 2 dl, men jeg mener at eet Youplait-beger er 125 ml...eller tar jeg helt feil...... :-? Spiste mye av disse da jeg gikk på Grete Roede-kurs...og da mener jeg å huske at vi kunne spise 3 stk. pr. dag...eller 375 ml....375 delt på 3 er vel 125...er det ikke..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 30. desember 2002 #7 Del Skrevet 30. desember 2002 125 ml. i Youplait-begrene og 175 ml. i de "vanlige". Mvh Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå