Pearl Skrevet 16. juli 2006 #1 Skrevet 16. juli 2006 Hei. Skal til Oslo neste helg og i den sammenheng kunne jeg tenkt meg å handle klær til meg selv og skoleklær til barna. Noen som kan anbefale annet enn fru Lyng, med klær i god kvalitet og med motepreg, gjerne hvor der er salg for tiden? Selv på jeg på en BB butikk, er det noen å anbefale med litt spreke klær for de litt større?? Vi skal bo ute i Sandvika så hvis det er noe spennende der ute også så setter jeg veldig pris på råd....
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 Bogstadveien og Sandvika Storsenter og Holmensenteret
Pearl Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2006 Takk dere. Men er det noen spesifikke butikker jeg bør besøke. Jeg har ikke så lyst å springe inne på et senter hvis været er flott. Egentlig skal jeg ikke til Oslo for å shoppe, bare feriere, men hadde lyst å se om jeg fant noe fint i samme slengen.
Millis Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 Elsker bogstadveien! Jacadi er absolutt et must, og det er også andre butikker nedover der som har fine klær til barn. Ellers finnes jo masse butikker til mor og! Og så kan dere jo kose dere på div. kafeer underveis Sandvika har et storsenter ja, men det er jo ikke så voldsomt spennende..
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 Det ligger en butikk utenfor selve senteret (Sandvika Storsenter), men i samme område -mot kinoen. Tror den heter Maxima. Aldri vært innom, men de har veldig mye fint i vinduet.
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 17. juli 2006 #7 Skrevet 17. juli 2006 Bogstadveien og Sandvika Storsenter og Holmensenteret ← Holmesenteret!? Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå