Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Skal til Oslo neste helg og i den sammenheng kunne jeg tenkt meg å handle klær til meg selv og skoleklær til barna. Noen som kan anbefale annet enn fru Lyng, med klær i god kvalitet og med motepreg, gjerne hvor der er salg for tiden?

Selv på jeg på en BB butikk, er det noen å anbefale med litt spreke klær for de litt større??

Vi skal bo ute i Sandvika så hvis det er noe spennende der ute også så setter jeg veldig pris på råd.... :klappe:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Det er et storsenter i sandvika!

Gjest Gjest
Skrevet

Bogstadveien og Sandvika Storsenter og Holmensenteret

Skrevet

Takk dere.

Men er det noen spesifikke butikker jeg bør besøke. Jeg har ikke så lyst å springe inne på et senter hvis været er flott. Egentlig skal jeg ikke til Oslo for å shoppe, bare feriere, men hadde lyst å se om jeg fant noe fint i samme slengen.

Skrevet

Elsker bogstadveien! Jacadi er absolutt et must, og det er også andre butikker nedover der som har fine klær til barn. Ellers finnes jo masse butikker til mor og! Og så kan dere jo kose dere på div. kafeer underveis :)

Sandvika har et storsenter ja, men det er jo ikke så voldsomt spennende..

Gjest Gjest
Skrevet

Det ligger en butikk utenfor selve senteret (Sandvika Storsenter), men i samme område -mot kinoen. Tror den heter Maxima. Aldri vært innom, men de har veldig mye fint i vinduet.

Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet
Bogstadveien og Sandvika Storsenter og Holmensenteret

:grine: Holmesenteret!? Haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...