Gå til innhold

Glemt bankkode

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Etter jeg sluttet å få stipend for 2 år siden og har null jobb, tenkte jeg ikke på bankkortet som mer enn ID. Fikk brev i dag og så min stakkars bankerotte studentkonto plutselig var fyllt med 1000 spenn. Men hvem husker 4 tall på 2 ubrukte år da? Jeg er sikker på at jeg skrev det ned et sted, men det er bortevekk og.

Kan jeg gå til nordea og si at jeg trenger å vite koden? Eller vet ikke de sånt mer? Ugha 1000 er mye penger for fattige meg, og jeg vil da ha dem ut!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Du kan ringe dem og be dem sende koden på nytt, da har du den vel i løpet av en uke :) Evt kan du møte opp i banken, da trenger du ikke koden!

Gjest gjest1
Skrevet

Ah ok! :) Jeg stikker til banken i morra, men det hadde jo vært fint å fått den tilbake når jeg allerede først er der. Spesielt siden jeg prøver å få meg jobb snart, trenger jeg vel kortet mitt..

Gjest gjest1
Skrevet

Da ber du dem samtidig sende deg koden, så er det i boks :)

Gjest gjest1
Skrevet

Wuhu! Men hvorfor i alle dager kan de ikke bare gi meg den der?

Gjest gjest1
Skrevet

Det er snakk om sikkerhet tror jeg...

Gjest gjest1
Skrevet

Sære folk! Der står jeg med min ID og vil ha koden til det, også må de vise sikkerhet :tunge1: Det skal ikke være enkelt og greit!

Gjest gjest1
Skrevet

Njaeh, syns det egentlig er greit jeg, plutselig kan det jo være noen har fake ID eller ligner mye på deg eller noe slikt, og vil ha tilgang på konto, blir litt for lett å bare bli sagt til koden der og da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...