Gå til innhold

L'Oreal Longitude

Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve maskaraen jeg fikk for en stund siden. Har bare ligget i toalettmappen uten at jeg har hatt så kjempelyst til å prøve den, da jeg har bommet på så mange maskaraer som liksom skal gi lange vipper før.

Men det var da som søren :overrasket:

De ble superlange, så lange at jeg måtte fjerne litt i siden av øynene så det ikke skulle se ut som om jeg har katteøyne.

Anbefales til de som vil ha lange, seperate vipper og en maskara som ikke klumper seg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Den er kjempegod, og kosten separerer veldig bra. Kanskje jeg må prøve den igjen (lett å glemme i mascara-jungelen). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De blir lange ja, jeg må gå over med en tørr kost og fjerne fra tuppene etterpå, da jeg har veldig lange fra før av. Ser nesten litt psyko ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Jo lengre jo bedre! Det er det jeg legger vekt på ved sminke, å få vippene så fyldige og lange som mulig. Nå har jeg ganske lange vipper fra naturen av så med mascara ser de enda lengre ut, og det er det som er "min ting"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vært en av mine favoritter lenge. :) Synes riktignok den kan ha en tendens til å klumpe seg, men jeg fjerner overflødig maskara på kosten, ved hjelp av et papir eller lignende før påføring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Ja, den har jeg også hatt. Husker jeg fikk laaange, tynne vipper med de klumpet seg litt. skjønte ikke da at det var fordi jeg ikke tørket av børsten. Har vegret meg for å kjøpe den i ettertid da jeg kom på at den klumper lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...