Gjest 1111 Skrevet 16. juli 2006 #1 Del Skrevet 16. juli 2006 Tenkte jeg skulle prøve maskaraen jeg fikk for en stund siden. Har bare ligget i toalettmappen uten at jeg har hatt så kjempelyst til å prøve den, da jeg har bommet på så mange maskaraer som liksom skal gi lange vipper før. Men det var da som søren De ble superlange, så lange at jeg måtte fjerne litt i siden av øynene så det ikke skulle se ut som om jeg har katteøyne. Anbefales til de som vil ha lange, seperate vipper og en maskara som ikke klumper seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2006 #2 Del Skrevet 16. juli 2006 Den er kjempegod, og kosten separerer veldig bra. Kanskje jeg må prøve den igjen (lett å glemme i mascara-jungelen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #3 Del Skrevet 16. juli 2006 De blir lange ja, jeg må gå over med en tørr kost og fjerne fra tuppene etterpå, da jeg har veldig lange fra før av. Ser nesten litt psyko ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 16. juli 2006 #4 Del Skrevet 16. juli 2006 Jo lengre jo bedre! Det er det jeg legger vekt på ved sminke, å få vippene så fyldige og lange som mulig. Nå har jeg ganske lange vipper fra naturen av så med mascara ser de enda lengre ut, og det er det som er "min ting"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 16. juli 2006 #5 Del Skrevet 16. juli 2006 Den har vært en av mine favoritter lenge. Synes riktignok den kan ha en tendens til å klumpe seg, men jeg fjerner overflødig maskara på kosten, ved hjelp av et papir eller lignende før påføring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #6 Del Skrevet 16. juli 2006 Enig, den er vanvittig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 17. februar 2008 #7 Del Skrevet 17. februar 2008 Er denne fremdeles på markedet eller er den gått ut? Kva mascara frå L'Oreal kian erstatta den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 17. februar 2008 #8 Del Skrevet 17. februar 2008 Ja, den har jeg også hatt. Husker jeg fikk laaange, tynne vipper med de klumpet seg litt. skjønte ikke da at det var fordi jeg ikke tørket av børsten. Har vegret meg for å kjøpe den i ettertid da jeg kom på at den klumper lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 17. februar 2008 #9 Del Skrevet 17. februar 2008 Den er gått ut, ikke noen som direkte har erstattet den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå