Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenkt veldig masse på dette.

vi har bestemt oss for å prøve, men nå har jeg begynnt å tenke tanken på å kanskje utsette dette en stund. vi står midt i flytting og ny jobb i tillegg til at vi har barn fra før begge to å ting har vært veldig stressende her hjemme. på toppen av det hele har jeg operert en fot å sittet inne i en stol i en måned snart å begynner å gå fra vettet. å jeg vet at når gipsen er borte så har jeg lyst til å dra ut på byen en tur å ha det litt gøy med vennene mine en stund når alt har roet seg her hjemme.

er det egoistisk av meg. akkurat nå synes jeg at det er nok med de ungene vi har men det er sikkert også en kombinasjon av at jeg er sliten å lei alt sammen.

hvordan skal jeg da få sagt det til min kjære tilkommende som går å gleder seg til dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke si det akkurat som du sier her? Synes det virker realt jeg. Man ønsker jo gjerne å være frisk og opplagt før man planlegger noe sånt. Det tenker jeg iallefall jeg.

Lykke til!

Skrevet

joda for så vidt. ymta litt frempå tidligere i kveld. men så ikke ut til at jeg fikk noen reaksjon. har i ale fall ikke lyst å stresse, men så er det jo et annet element inne i bildet som min kjære veninne klarte å minne meg på. jeg har en diagnose som tilsier at det å få barn ikke nødvendigvis en enkel afære. kan jo hende jeg ikke blir gravid i det hele tatt så... men dette er jo faktorer som man ikke har kontroll over å ikke vet helt sikkert så det blir jo bare ren gjetning. skal jeg begynne med prevansjon igjen eller skal jeg droppe det

Skrevet

Hvis du ikke er sikker, syns jeg absolutt du bør vente litt. Et svangerskap kan jo være tungt i seg selv og om du ikke er sikker blir det nok ikke noe lettere. For ikke å nevne ansvaret du får ved å få et nytt barn.

Lykke til med avgjørelsen! En utsettelse betyr jo ikke at dere ikke kan prøve snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...