Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #1 Skrevet 16. juli 2006 Så nå trenger jeg råd og vink fra dere KG jenter altså. Var ute med jenter som har blekede tenner, restylane i leppene og botox i pannen. Ikke en urenhet eller rynke i sikte på perfekt pudret hud...sukk Sånn er ikke jeg, for å si det sånn: all natural Men jeg er 27 og har allerede flere rynker: ved øynene, en strek i pannen og en fure mellom øynene og en smilerynke når jeg er sliten. Er det noe jeg kan gjøre mot rynkene, eller det et tapt slag eller botox? Bestemor advarte meg mot familiens rynkede hud, og ville ha meg til å bruke dyre kremer allerede som 10 åring og NÅ først forstår jeg hennes gode hensikter Sminke: hjelp! Hvordan får disse glossy jentene det til? Er det et hemmelig puddermerket somjeg ikke vet om, eller er det snakk om mengder? Tar jeg på for lite? De var så pudrete og matte og like i huden hele gjengen, jeg lurer på hvordan de sminker seg slik? (falt seg liksom ikke inn å spørre i går kveld...) Og jeg syns rynkene mine syns bedre når jeg bruker pudder eller foundation, og det vil jeg jo ikke....tips? Det ble mye på èn gang, men jeg er takknemlig for svar altså.....er ikke vant til å være den stygge sauen i flokken, og vil gjerne være med å holde standarden når jeg går ut på byen neste gang.....
Millis Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 du skulle bare spurt... "du ser så fantastisk ut, hvilken sminke er det du bruker?" Jeg hadde blitt kjempesmigret jeg! Mot rynker hjelper vel bare a vitaminsyre (fås på resept) og masse fuktighet. Og for all del solkrem hver eneste dag og solbriller så ofte du kan I mellomtiden er tryllepennen fra YSL et fint redskap under øynene. Det viktigste er å se velpleid og opplagt ut, ikke hvor mange rynker man har!
Gjest Mann 32 Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 Jeg liker freshe naturlige jenter. Gjerne med sminke, men ikke helt glatte og upersonlige som ser ut somplastikk. Smilerynker er bare fint, ingenting bedre enn folk som smiler mye!!
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 Slike oversminka damer er ikke så pene som naturlige syns nå jeg. De kan jo ikke gjøre noe uten at sminken gnis utover og håret blir bustete. Og botox? Tenk hvor stygge de må ha følt seg før! Jeg sier ikke at de er stygge og fæle fordi de er pene (for hvor er logikken i det?), men jeg tror nok de hadde sett bedre ut uten sparkel i fjeset.
Gjest Tanita Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 Det finnes foundation som har ingredienser som reflekterer lyset, da vises ikke rynkene så tydelig Jeg ser ikke noe i veien for å sprøyte inn botox og restylane så lenge det ikke blir for mye av det gode! Det er penere med et ansikt som har litt linjer og som kan uttrykke seg, enn et helt glatt og stivt ansikt der du ikke kan se når de blir glade eller sinte. (Nå sier jeg ikke at venninnene dine overdriver, men det finnes de som gjør det)
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #6 Skrevet 16. juli 2006 overpudret matt hud er jo ikke noe pent. Jeg brukercolour clone foundation fra helena Rubinstein, kjempefin, naturlig. Du kan sikkert gå i et bra parfymeri og bli sminket få tps der...har tenkt å gjøre det selv,har brukt sinnsykt lite sminke de siste årene og trenger oppdatering selv...
Gjest fluesmekker Skrevet 16. juli 2006 #7 Skrevet 16. juli 2006 Som flere sier, ikke sats på botox og masse pudder. Et helt matt og glatt ansikt ser falsk og plastisk ut. Bruk heller en god foundation, få hjelp til å finne en skikkelig en på parfymeri. Ellers, smink deg så naturlig som mulig. Skal du ut på byen han du ta litt av med sminke rundt øynene, men ikke til vanlig. Ikke tenk så mye på rynkene, rynker viser bare at du har et utrykksfullt ansikt. Hvis du føler deg litt "pjuskete" skjem deg selv bort litt. Gå til frisøren og få deg en ny frisyre og frisk farge. Kjøp noen nye sexy klær. Ta en tur på et pafyrmeri å kjøp skikkelig kvalitets sminke og få gode råd. Ta deg også råd til en tur på spa, farg og form øyenbryn og vipper, få deg manikyr og pedikyr. Fokuser på andre ting enn rynkene
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #8 Skrevet 17. juli 2006 ER det ikek bare slik at noen er født 'heldigere' enn andre da? Tror sunt kosthold, trening og mye vann er oppskriften jeg.. All sminke tetter jo bare porene..huden trenger luft for å bli fin.. SÅ kan man pynte seg litt ekstra om man skal ut på byn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå