Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #1 Skrevet 16. juli 2006 Har lyst til å gjøre dette, men er litt usikker. Hvordan blir det når dette begynner å gå av? Blir det skjoldete? Må det skrubbes bort? Har også en selvbruning stående hjemme (sublime bronze fra l'oreal) er det kanskje like greit å bruke denne?
Frank Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 Hmmm... Det spørs hvor mye arbeid du vil legge i det:) Jeg fant at det er like greit å ta subliminal bronze selv... Men det er tidsparende å gjøre det på salong!
Gjest Kitz Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 (endret) Har sprayet meg på salong to ganger, men kommer trolig ikke til å gjøre det flere ganger. Resultatet ble fint begge gangene (bortsett fra noen skjolder på håndleddene som faktisk ble godt synlig), men etter et par dager blir fargen veldig skjoldete og sprekker opp slik at det er godt synlig, spesielt på armene og halsen. Det er heller ikke lett å skrubbe fargen bort da den siter utrolig godt og resultatet vil bli enda verre. Det er i allefall viktig å skrubbe kroppen godt før spraying for å få best mulig resultat. Nå varierer sikkert resultatene fra salong til salong alt etter hvilken type de benytter, men min erfaring er i allefall langt i fra god. Har nesten bedre erfaring med "gjør- det-selv metoden. Endret 16. juli 2006 av Kitz
Lucky? Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har gjort det i salong en gang og var veldig fornøyd. Ikke skjoldete i det hele tatt, og synes ikke det ble det når den begynte å gå bort heller jeg da
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 Har sprayet meg på salong to ganger, men kommer trolig ikke til å gjøre det flere ganger. Resultatet ble fint begge gangene (bortsett fra noen skjolder på håndleddene som faktisk ble godt synlig), men etter et par dager blir fargen veldig skjoldete og sprekker opp slik at det er godt synlig, spesielt på armene og halsen. Det er heller ikke lett å skrubbe fargen bort da den siter utrolig godt og resultatet vil bli enda verre. Det er i allefall viktig å skrubbe kroppen godt før spraying for å få best mulig resultat. Nå varierer sikkert resultatene fra salong til salong alt etter hvilken type de benytter, men min erfaring er i allefall langt i fra god. Har nesten bedre erfaring med "gjør- det-selv metoden. ← Det er akkurat dette jeg har hørt også, og da blir jeg litt skeptisk. Jeg skal snart reise bort, og jeg orker ikke tanken på å drive å skrubbe bort brunfarge som ikke går bort. Er det lenge siden du sprayet deg (tenker på at det kanskje har kommet bedre produkter på markedet i det siste, som kanskje ikke skjolder så mye..)
Gjest Kitz Skrevet 16. juli 2006 #6 Skrevet 16. juli 2006 Det var i fjor engang, tidlig på høsten mener jeg det var. Har en venninde som har sprayet seg nå nylig på et annet studio med samme resultat som meg.
Wonders Skrevet 17. juli 2006 #7 Skrevet 17. juli 2006 Har gjort det 4 ganger i år allerede. Kr 299 bare på Bli ny Studio , i Oslo. Det er helt naturlig, de bruker Røbete-ekstrakter. Bestill time på forhånd, ca 2 dager i forveien, er veldig populære! Ligger nederst nesten i Karl Johan.
maxifula Skrevet 17. juli 2006 #8 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har også gjort det, med godt resultat! Ble ikke skjoldete, men frisk og brun:) MEN når fargen begynte å løsne, ble det derimot veldig stygt og skjoldete. Har bare gjort dette en gang, og har holdt meg til selvbruning hjemme siden. Kanskje du kan prøve Natusan eller Dove sine bodyloitons med litt farge i? Da kan du heller smøre flere ganger, så du får ønsket farge. Det blir ikke skjoldete med meg, men har hørt folk som har kastet disse i søpla. du får bare prøve deg fram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå