Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Alle klærne i den nyeste Ellos-katalogen er fra str 36 og oppover. Har de glemt at det fremdeles trasker små jenter rundt omkring?? :frustrert: Isåfall kommer de til å huske det igjen snart, når de får øye på oss vandrende nakne gatelangs. Jeg er så oppgitt over å aldri finne klær som passer!

Men så at det har kommet en ny str (30/32). Bare på et par gensre da, ikke på mange klær, men genserne var fine og jeg vil kjøpe!

Jeg bruker vanligvis str 32 (av og til 34) i gensre... Så nå er jeg litt usikker på om jeg bør kjøpe 30/32 eller 34/36........ 32/34 har nemlig forsvunnet.

Jeg vet at 34/36 er for stort, men 30/32 er kanskje for lite... Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Hvilket merke har str 30/32?

Ellos har alltid for store klær til meg også. Men så syns jeg ikke de har særlig fine klær heller da. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Hvilket merke har str 30/32?

Ellos har alltid for store klær til meg også. Men så syns jeg ikke de har særlig fine klær heller da. :ler:

Det gjør egentlig ikke jeg heller. Men ser av og til noe fint i katalogen - og irriterer meg over de størrelsene.

Vet ikke hvilket merke... Men se på side 12 i katalogen "Høsten/vinteren 2006". Der har de liten størrelse. Har lyst på en offwhite slik genser. Den tåkeblå singletten på side 16 er også fin synes jeg...

Gjest Gjest
Skrevet

Ofte er det motsatt, ikke store nok klær, så har du noe å klage over? Nei.

Gjest Tanita
Skrevet

Jo. å finne små/trange nok klær er et problem for mange.

Skrevet

Det begrenser seg alltid hva jeg kan bestille fra Ellos. Bukser og skjørt er ofte for korte, og skjorter/jumpere er for korte i ermene..

Så en del fine cardigans, men styrer langt unna når mesteparten av dem er i akryl!

Så det ender med at jeg kanskje bestiller noe barneklær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...