Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #21 Skrevet 22. juli 2006 pus smiler med hele seg!!! han er så god da!
Gjest vimse Skrevet 22. juli 2006 #22 Skrevet 22. juli 2006 Jeg pleier å si at ungjenta mi smiler, men strengt tatt så ser det jo ut som om hun flekker tenner...
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #24 Skrevet 23. juli 2006 Ja, jeg tror dyr smiler, men på forskjellige måter. Vi hadde en hund som smilte ved å trekke munnvikende oppover, men det var jo også rasebetinget (samojed). Men at han smilte når han var glad er det ikke tvil om. Katten smiler også med munnvikene (og øynene, kroppen og halen), andre dyr igjen smiler med ulike kroppsbevelgelser og fysiske gledesutbrudd.
Tinken Skrevet 7. august 2006 #26 Skrevet 7. august 2006 Hunden min smiler, det er det ingen tvil om!
Sleepy Beauty Skrevet 8. september 2006 #27 Skrevet 8. september 2006 Det er mange som tror at dyr ikke kan tenke og at de reagerer med instinkt. men jeg tror de fleste dyr kan tenke. dyr har selvfølgelig følelser men smile kan de nok ikke. jeg har 1 hunnkat og 2 kattunger og det virker nesten som at man ser at de er glade men direkte smil er det vel ikke.
Sleepy Beauty Skrevet 8. september 2006 #28 Skrevet 8. september 2006 Katten min kan smile ja ← ok da prøvde å være fornuftig min katt også
Gjest loren Skrevet 9. september 2006 #29 Skrevet 9. september 2006 Taran smiler iallefall Det er jeg sikker på Når hu ligger på senga og vrir seg og vi koser a på magen.. da ser jeg tydelig at pusen min smiler =)
Gjest Eir Skrevet 9. september 2006 #30 Skrevet 9. september 2006 Hunder og katter smiler ikke i utgangspunktet, men de kan lære denne adferden av oss mennesker.
Knøttet Skrevet 10. september 2006 #31 Skrevet 10. september 2006 Katten min smiler også, på "kattemåten". Du bare ser på han at han er skikkelig fornøyd og tilfreds, herlige dyret!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå