Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 Jeg vet ikke helt hva de heter, men det er slike helt åpne og flate sko, med bare en rem mellom tærne. Det er ganske vondt å gå med, hvordan fikser jeg dette? Går det seg til etterhvert, eller fungerer det å plastre remmen el.? Noen tips?
Gjest Virvel Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 Flipflops? Jeg får alltid gnagsår mellom tærne den første gangen jeg bruker dem, men det går seg til etter hvert, og utover på sommeren er det de mest behagelige skoene jeg kan gå med. I begynnelsen bruker jeg dem bare når jeg vet jeg ikke skal gå så mye, evt. kan jeg bruke sportstape mellom tærne, men det er jo litt vanskelig å få den til å sitte skikkelig der, da. Har du forresten sett sånne geléputer som du kan legge under tåballene når du går med høyhælte sko? De finnes også i en minivariant som du kan putte inn på forskjellige steder i skoen der hvor den trykker/gnager. Kanskje det kunne vært noe? De holder seg vel kanskje ikke så godt på plass i slike helt åpne sko, men mulig det går an å tape dem fast på noe vis...? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå