Gjest Pet Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 (endret) Nå har ikke jeg vært på mange festivaler, men etter å ha vært på en nå i sommer, skjønner jeg at jeg hadde misfortått noe vesentlig. Jeg trodde nemlig at man dro på festival for å høre og se artister live! På campingen der vi lå var det mange som omtrent ikke var inne på festivalområdet. Vi spurte en gjeng som hadde telt ved siden av oss om de ikke skulle være med å høre på et band som de da satt og spilte cder av, og da fikk vi til svar at "Nei, vi sitter jo å hører på dem her!"! Er det vanlig å kjøpe festivalbilletter til en tusenlapp, kjøre milevis, for så bare å sitte utenfor et telt og drikke og høre på cder? Endret 15. juli 2006 av Pet
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 Vi hørte artistene både fra sjøen og fra verandaen på quarten, men vi dro inn og SÅ på de ja Tror det er mest vanlig
Gjest seroxata Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 vet du, dette irriterer meg ENORMT!!! var på rock festival i helga, og de trææææge folka satt på campingen og drakk og hørte på musikk, MENS bandene spilte og prøvde det de kunne å få folk til å trekke ned! det er for dårlig!! jeg skammer meg rett og slett! her prøver folk å lage en genial festival for folk, og så stiller nesten ingen opp innenfor festivalområdet, men sitter i klynger på campingen! hvis det ikke blir rock festival her neste år, så har folk jammen seg selv å takke! svin (ja, det irriterer meg veldig!!)
Viviwoom Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 Jeg var på festival i går. Det var gøy, var det. Selv om vi ikke hadde penger til å dra ned på selve festivalplassen , så var det mye moro rundtomkring også
Gjest prestekrage Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 Det er mange som reiser på festival bare for å få med seg livet på bla campen... De som bodde i naboteltet da jeg var på quarten hadde reist fra Oslo ute å skulle på en eneste konsert. Dog var dette 16-18 åringer på en ukes fylletur... Jeg for min del er på festival både for å se de jeg liker live, men også å nyte stemningen...
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 He he, på en folkemusikkfestival hvor jeg spilte en gang, var det en gjeng i teltet ved siden av som HATET folkemusikk. De kom dit bare for å feste, og hadde CD-spiller med top 40-musikk som de skrudde opp kjempehøyt og forstyrret buskpillet ellers på campingplassen. Men det var i en liten bygd hvor det ellers skjedde svært lite, så de ville vel ha litt liv og røre, da, selv om de ikke engang kjøpte inngangsbillett til et eneste arrangement...
Gjest seroxata Skrevet 17. juli 2006 #7 Skrevet 17. juli 2006 Jeg var på festival i går. Det var gøy, var det. Selv om vi ikke hadde penger til å dra ned på selve festivalplassen , så var det mye moro rundtomkring også ← det var ikke i Kvinesdal tilfeldigvis? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå