Amanlis Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 Jeg har sett de har kyllingfileter fra First price på KIWI, men har ikke turt å kjøpe dem. Er det noen som har smakt dem? Det er jo ikke alle billigprodukter som er bra, selv om mange av First Price poduktene er bra.
MAcy Skrevet 15. juli 2006 #2 Skrevet 15. juli 2006 Jeg har sett de har kyllingfileter fra First price på KIWI, men har ikke turt å kjøpe dem. Er det noen som har smakt dem? Det er jo ikke alle billigprodukter som er bra, selv om mange av First Price poduktene er bra. ← Hei vi har hatt de mange ganger, det er helt greit. bruker heller rett over hundre kroner på 2 kilo kylling framfor 100 kr mer på prior kylling. De er kjempe gode!!!! passer også godt i tacoen!!!
Gjest Lanyah Skrevet 15. juli 2006 #3 Skrevet 15. juli 2006 Jeg har smakt det, og det smaker som vanlig!
liv Skrevet 15. juli 2006 #4 Skrevet 15. juli 2006 Da var nok jeg litt uheldig med pakken jeg fikk for de var seige... (Og det var ikke tilbredningen det var noe i veien med )
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2006 #5 Skrevet 15. juli 2006 Har alltid en pose i fryseren. Kjøper bare de nå jeg. Er kjempegode.Vært heldig hver gang.
Gjest Aloha Skrevet 16. juli 2006 #7 Skrevet 16. juli 2006 Smaker som annen kyllingfilet, og da ser jeg ingen grunn til å betale mer enn nødvendig.
hilli Skrevet 17. juli 2006 #8 Skrevet 17. juli 2006 Er filetene skikkelig renskåret? Enkelte typer billigfileter har litt mye blodårer og sener for min smak, jeg skulle gjerne ha funnet en apetittelig type...
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #9 Skrevet 17. juli 2006 Jeg synes de smaker det samme som Prior sine. Jeg har bare kjøpt en pose av dem og har vært på utkikk etter dem, men har lagt merke til at Kiwi ikke selger dem lenger her som jeg bor
Amanlis Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2006 Jeg synes de smaker det samme som Prior sine. ← Kanskje det er Prior... Ikke godt å vite, men jeg blir ikke overrasket. Uansett trenger jeg ikke bekymre meg for kvaliteten på dem har jeg skjønt, så da er det bare å handle inn. Jeg har kjøpt billigvarianter i Sverige, og de har smakt rett og slett syntetisk. Kyllingene var sikkert propa fulla av veksthormoner og antibiotoka da de levde.
Krista83 Skrevet 18. juli 2006 #11 Skrevet 18. juli 2006 Da får det bli en tur på kiwi neste gang jeg trenger kyllingfileter. De er frosne sant?
villemo69 Skrevet 18. juli 2006 #12 Skrevet 18. juli 2006 Kanskje det er Prior... Ikke godt å vite, men jeg blir ikke overrasket. Uansett trenger jeg ikke bekymre meg for kvaliteten på dem har jeg skjønt, så da er det bare å handle inn. Jeg har kjøpt billigvarianter i Sverige, og de har smakt rett og slett syntetisk. Kyllingene var sikkert propa fulla av veksthormoner og antibiotoka da de levde. ← Jeg handler også kyllinfilet i Sverige, men jeg kjøper konsekvent de fra Krånfågel eller Gullfuglen. Har kjøpt ett billigere alt. en gang (i en slik gjennomsiktig pose) og den endte kjapt i søpla. Den kyllingen fra First Price er helt flott. Ikke no mer træler og gøgg på de enn Prior sine, bare en mye hyggeligere pris
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2006 #14 Skrevet 20. juli 2006 Kanskje det er Prior... Ikke godt å vite, men jeg blir ikke overrasket. Uansett trenger jeg ikke bekymre meg for kvaliteten på dem har jeg skjønt, så da er det bare å handle inn. Jeg har kjøpt billigvarianter i Sverige, og de har smakt rett og slett syntetisk. Kyllingene var sikkert propa fulla av veksthormoner og antibiotoka da de levde. ← Det er ikke umulig ja. Det ha jo kommet frem at det er Gilde i Coop kjøttdeig og noen par andre.... Jeg va innom kiwien i dag og nå hadde de endelig fått inn kyllingfileene. Og det hadde jeg til middag i dag. Yummy!
Amanlis Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #15 Skrevet 20. juli 2006 Det er ikke umulig ja. Det ha jo kommet frem at det er Gilde i Coop kjøttdeig og noen par andre.... ← Jeg vet om en del billigprodukter som egentlig kommer fra kjente merkevarer, men vet ikke om det er lovlig å legge det ut. Hvis det er lovlig så kan vi jo lage en tråd om det og spare masse penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå