Gå til innhold

Strømpeholder

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har skaffet meg srømpeholder/ hofteholder (hva heter det egentlig..??) og lurer på om jeg har fått riktig størrelse..

Den er ganske stram, bør ha den litt høyt i livet for at den ikke skal stramme for mye.. Skal den sitte lavt i livet egentlig?? Eller ved navlen??

Takker for svar.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det heter strømpeholder.

Den jeg har sitter ganske stramt, og den sitter i livet.

Jeg tror generelt sett at strømpeholdere lages små i størrelsen (av en eller annen grunn). Jeg er typisk medium stort sett, men da jeg kjøpte strømpeholder måtte jeg opp i large -og enda må jeg ha den på det ytterste "hakket". Men igjen -om holderen sitter for løst, da vil jo ikke strømpene sitte særlig heller...

En ting som iriterer meg noe veldig er at strømpeholdere liksom skal være en sånn greie som man får kjøpt kun rundt jule- og nyttårstider. Og ofte skal de være røde. Rødt er greit (sålenge det er riktig rødtone) -men sort er bedre. En ting som iriterer meg enda mer er at de fleste undertøysforretninger her hvor jeg bor KUN har undertøy i kvitt og/eller kremhvitt (og nå mener jeg undertøy som typisk er litt mer avansert enn en enkel truse og bh). Tror de virkelig at det er bare de som skal gifte seg som liker å pynte seg litt under klærne eller? Og dessuten -hvitt undertøy er ikke noe for meg, så selvom jeg skulle gifte meg ville jeg hatt sort...

Vet at det finnes nettbutikker som selger mye fint i nettbutikker, men er utrolig kresen på passform så jeg vet ikke om netthandel er det beste for meg...

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...