Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått anbefalt følgende program for huden min:

Anti Bac Skin wash (morgen og kveld)

Medicated clearing gel (kveld)

Multi Active Toner (morgen og kveld)

Active Moist (morgen og kveld)

Daily Microfoliant (enten morgen eller kveld på de dagene jeg ikke bruker maske)

Skin refining Masque (2 ganger i uken)

Har mest lyst å kutte ut toneren eller microfoliant. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lanyah
Skrevet

Viss jeg skulle valgt ville jeg også kuttet ut toneren! Den er ikke SÅ viktig.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker toneren. Føler ikke at jeg får vekk rensen helt uten å ha brukt toneren. Åsså lukker den igjen porer og gjør huden mer mottakelig for hudkremen.

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg også like toner og bruker det! Men hva skulle hun ellers kutte ut?...

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg ville valgt bort daily microfoliant, fordi toner kompletterer rensen. Uten toner får du ikke balansert huden ordentlig, den lukker porene og klargjør huden før påføring av krem. Den balanserer phen.

Gjest Lanyah
Skrevet

Det er sant det! Tenkte ikke så mye over det...! Etter å ha tenkt litt nøyere over det, sier jeg meg enig med Tanita! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kan du vise til noen side som sier at toneren balanserer phen, det har jeg aldri hørt før. Toneren er rett og slett det minst viktige produktet på den lista. Lukke porene kan man gjøre med kaldt vann etter at man har skylt bort selve rensen med varmt vann. Dessuten trenger man ikke noe som balanserer phen etter rens hvis man bruker dermalogica-produkter:

"Dermalogica's renseprodukter er såpefri og syrebalansert for å beskytte hudens naturlige fuktighetsbarriere." (I følge www.dermalogica.no)

Gjest Tanita
Skrevet (endret)

Ja, jeg har kurs fra Dermalogica så det står i kompendiumet. Og hvis du fortsatt tviler, er det jo bare å ta en telefon og snakke med leverandøren av Dermalogica. Så enkelt er det.

Endret av Tanita
Skrevet
Hei!

Jeg har fått anbefalt følgende program for huden min:

Anti Bac Skin wash (morgen og kveld)

Medicated clearing gel (kveld)

Multi Active Toner (morgen og kveld)

Active Moist (morgen og kveld)

Daily Microfoliant (enten morgen eller kveld på de dagene jeg ikke bruker maske)

Skin refining Masque (2 ganger i uken)

Har mest lyst å kutte ut toneren eller microfoliant. Hva tror dere?

Jeg bruker akkurat de samme produktene som deg, og ville egentlig ikke kuttet ut noen av dem. Ihvertfall ikke microfolianten! Jeg bruker den hver dag, og den er helt fantastisk! Du får silkemyk hud av den :) Toneren har jeg sluttet med, for syntes ikke den var noe særlig.

Skrevet

Takker for svar dere! :)

Netten: oj, så interessant at du bruker samme produkter! Hvor lenge har du brukt de? Og hvordan så huden din ut før/etter?

Jeg har brukt de i en uke nå bare, hehe, så jeg merker ikke så mye forskjell.

Har du forresten prøvd ut clearing boosteren for kviser? Har lyst til å teste den ut skjønner du:)

Er fortsatt usikker på hva jeg kommer til å kutte ut. Har fortsatt litt igjen av microfolianten, og en prøvetube på toneren. Da jeg brukte microfolianten (sammen med special cleansing gel) tidligere synes jeg den var kjempegod. MEN jeg har en del røde kvisearr, og er redd for at disse aldri vil gro hvis jeg bruker microfolianten for mye?

Gjest Tanita
Skrevet

Men hvorfor har du lyst til å kutte ut noe, da du vil få optimalt resultat og det beste for huden din når du bruker de produktene som huden din trenger?

Skrevet

Fordi jeg ikke har så god råd akkurat nå. Vet huden min har godt av det, men det blir så mye penger tilslutt :(

Hadde du forresten kurs i Dermalogica-produkter? Hva tror du om at daily microfoliant kan gjøre arrene mine verre. Eller hvertfall ikke lysere, siden jeg hver kveld peeler av et hudlag?

Skrevet

skal forresten daily m brukes etter skin washen?

Skrevet

Ok, hadde glømt det, se!:)

Men vet du noe om microfoliant og arr? (se et par innlegg over)

Gjest Gjest
Skrevet

Toneren koster bare 185 kroner inne på strawberrynet :)

Skrevet
Takker for svar dere! :)

Netten: oj, så interessant at du bruker samme produkter! Hvor lenge har du brukt de? Og hvordan så huden din ut før/etter?

Jeg har brukt de i en uke nå bare, hehe, så jeg merker ikke så mye forskjell.

Har du forresten prøvd ut clearing boosteren for kviser? Har lyst til å teste den ut skjønner du:)

Er fortsatt usikker på hva jeg kommer til å kutte ut. Har fortsatt litt igjen av microfolianten, og en prøvetube på toneren. Da jeg brukte microfolianten (sammen med special cleansing gel) tidligere synes jeg den var kjempegod. MEN jeg har en del røde kvisearr, og er redd for at disse aldri vil gro hvis jeg bruker microfolianten for mye?

Har brukt forskjellige Dermalogica produkter i 3-4 mnd. Har fått mye glattere hud, men de hjelper ikke mot kviser synes jeg. Der har jeg gått tilbake til Basiron fra apoteket. Så den medicated clearing gel er helt bortkastet for meg i alle fall.

Skrevet

så synd at de ikke virket for deg. Kunne ønske det fantes en mirakelkur mot disse kvisene. Men det hadde vel vært for godt til å være sant.

Jeg har som sagt ikke brukt disse produktene lenge (har brukt dermalogica før, men annen cleanser, og ikke alle kremene), så det blir spennende å se hva som skjer. Har bestemt meg for å bruke det anbefalte programmet i hvertfall en mnd til, så får vi se hva som skjer. Mistenker at jeg ikke ser store forskjellen, det hadde vært typisk.

Hvordan er din hud nå? Har du prøvd andre ting mot kvisene dine?

Skrevet
så synd at de ikke virket for deg. Kunne ønske det fantes en mirakelkur mot disse kvisene. Men det hadde vel vært for godt til å være sant.

Jeg har som sagt ikke brukt disse produktene lenge (har brukt dermalogica før, men annen cleanser, og ikke alle kremene), så det blir spennende å se hva som skjer. Har bestemt meg for å bruke det anbefalte programmet i hvertfall en mnd til, så får vi se hva som skjer. Mistenker at jeg ikke ser store forskjellen, det hadde vært typisk.

Hvordan er din hud nå? Har du prøvd andre ting mot kvisene dine?

Da jeg brukte Basiron tidligere, hadde jeg så å si aldri en eneste kvise. Så gikk jeg til hudpleier i forb. med bryllupet, og hun anbefalte meg å slutte med Basiron-salven siden den kan tørke ut huden litt. Da fikk jeg plutselig en del kviser, men det hadde nok litt med stress å gjøre - pga. eksamener og bryllup. Selve huden min er glattere og finere, men har som sagt litt kviser nå (kanskje 5-7 stk., men heldigvis ikke så veldig synlige) - derfor har jeg gått tilbake til Basiron. Den vet jeg funker, selv om det tar 1-2 mnd. før resultatet viser seg. Jeg har prøvd litt forskjellig, men Basiron er absolutt best!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...