tattoopia Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 er bare nygjerrig her jeg traff min på nettet av alle plasser og vips så er vi forlovet. er det flere som har erfariing på dette området?
Maja23 Skrevet 15. juli 2006 #2 Skrevet 15. juli 2006 Jeg traff samboeren min over ei løkpølse på shell!!
Seterjenta Skrevet 15. juli 2006 #3 Skrevet 15. juli 2006 Jeg traff også min kjære på nettet... For 3 år siden gikk det et date-program på tvNorge som het CYOU tror jeg det var, og de hadde en nettside hvor en kunne legge inn profil (en helt utrolig omfattende en også), og hvor man da kjørte en match etterpå. Da fikk du opp de som hadde størst match%. Jeg tok kontakt med han som hadde størst prosent, 94% faktisk (!!) og at han hadde lagt ut et bilde som tiltalte meg var jo ingen ulempe... Jeg sendte en mail, og samme kveld fikk jeg svar. Han hadde faktisk tenkt å slette profilen sin den kvelden Vi mailet hver dag i en ukes tid, så ba han om lov til å ringe meg, og et par uker etter det kom han kjørende nesten 50 mil for å besøke meg. Det var kjærlighet ved første blikk for begge, og tre uker etter visste jeg at det var HAN jeg ville ha, så jeg bestemte meg for å selge huset mitt og flytte til han. Nå tok det laaang tid å selge huset, men vi flytta sammen 11 mnd etter vårt første møte. 2 mnd før jeg flytta fridde han, og i august 05 gifta vi oss, og nå venter vi vårt første felles barn (har tre tilsammen fra før)
Gjest Kitz Skrevet 15. juli 2006 #6 Skrevet 15. juli 2006 Igjennom jobben med god hjelp av en hel gjeng som lekte Kirsten Giftekniv.
tattoopia Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2006 Jeg traff også min kjære på nettet... For 3 år siden gikk det et date-program på tvNorge som het CYOU tror jeg det var, og de hadde en nettside hvor en kunne legge inn profil (en helt utrolig omfattende en også), og hvor man da kjørte en match etterpå. Da fikk du opp de som hadde størst match%. Jeg tok kontakt med han som hadde størst prosent, 94% faktisk (!!) og at han hadde lagt ut et bilde som tiltalte meg var jo ingen ulempe... Jeg sendte en mail, og samme kveld fikk jeg svar. Han hadde faktisk tenkt å slette profilen sin den kvelden Vi mailet hver dag i en ukes tid, så ba han om lov til å ringe meg, og et par uker etter det kom han kjørende nesten 50 mil for å besøke meg. Det var kjærlighet ved første blikk for begge, og tre uker etter visste jeg at det var HAN jeg ville ha, så jeg bestemte meg for å selge huset mitt og flytte til han. Nå tok det laaang tid å selge huset, men vi flytta sammen 11 mnd etter vårt første møte. 2 mnd før jeg flytta fridde han, og i august 05 gifta vi oss, og nå venter vi vårt første felles barn (har tre tilsammen fra før) ← hehe. kan gå litt fort i svingene når veien endelig åpner seg hehe. jeg traff min kjære på nettet i fjor før jul. prata masse på nett og tlf før han kom på besøk til meg å skulle feire nyttårsaften her hos meg. kjærlighet ved første blikk så jeg fridde til han i mars å nå står vi midt i flyttinga. han flytter hjem til meg i min by. 40 mil unna. jeg ble temmelig dritlei av å kjøre 45 mil flere ganger i måneden for å treffe han så nå skal vi gifte oss til neste år å vi planlegger barn også sånn etterhvert. dvs at jeg har slutta med prevansjon, men vi tar det som det kommer hehe
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2006 #10 Skrevet 15. juli 2006 hehe. kan gå litt fort i svingene når veien endelig åpner seg hehe. jeg traff min kjære på nettet i fjor før jul. prata masse på nett og tlf før han kom på besøk til meg å skulle feire nyttårsaften her hos meg. kjærlighet ved første blikk så jeg fridde til han i mars å nå står vi midt i flyttinga. han flytter hjem til meg i min by. 40 mil unna. jeg ble temmelig dritlei av å kjøre 45 mil flere ganger i måneden for å treffe han så nå skal vi gifte oss til neste år å vi planlegger barn også sånn etterhvert. dvs at jeg har slutta med prevansjon, men vi tar det som det kommer hehe ← Hm, virker som om folk som møtes på nett har en tendens til å la det gå litt fort i svingene... Nå går jeg ikke ut fra bare disse to postene her, men har hørt om det flere ganger ellers! Er det fordi om det faktisk da er kjærlighet ved første blikk, så har man så mye lettere for å bli kjent med hverandre på nettet? Ikke noe negativt i det i det hele tatt, ble strengt tatt kjent med kjæresten min på nett selv, men møttes IRL først (vi var bosatt i forskjellige land). Og nå bor vi sammen :D
mzluze Skrevet 15. juli 2006 #11 Skrevet 15. juli 2006 på nett her og men vi var av de som brukte enormt lang tid. begynte som vennskap, vi snakka og snakka, om alt mulig, og trøsta hverandre hver gang noe gikk galt på kjærlighetsfronten hos begge....før vi fant ut at det kanskje var vi to som skulle bli oss... Det at vi brukte så lang tid gjorde kanskje at litt av bråforelskes rusen gikk fort over, vi kjente hverandre så godt...men samtidig så var tryggheten desto sterkere når vi visste hverandres svakheter og styrker. Og så ble det oss, med hans to barn, vårt ene og vårt nr to nå godt på vei
Gjest Hedda Gabler Skrevet 15. juli 2006 #12 Skrevet 15. juli 2006 På bygdefest. Jeg var femten og nyinnflyttet, han var atten og fantastisk kjekk. Det er han ennå - atten år etter. Jeg er så glad for at jeg traff mannen min, jeg hadde hatt et helt annet liv uten ham.
Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2006 #13 Skrevet 15. juli 2006 På en gammeldansfestival!?!.. -av alle ting.. Det er 12 år siden, og ingen av oss aner den dag i dag hvordan vi forvilla oss dit.. Det var nok skjebnen:)
rugrat Skrevet 15. juli 2006 #14 Skrevet 15. juli 2006 I Paris! Husker jeg var på en seiltur på Seinen, og seilte under en såkalt "ønskebro". Jeg lukket øynene og ønsket meg at han skulle vise interesse. Vel, en knapp mnd senere ga han meg det første kysset, og siden da har det vært oss. Vi er nå lykkelig gift på 5. året og har to nydelige barn sammen. *sukk* Paris er magisk....
Gjest 1111 Skrevet 17. juli 2006 #17 Skrevet 17. juli 2006 Vi møttes på nettet for snart to år siden. Snakket mye sammen på nettet og på telefon; han ble den beste vennen jeg noen gang har hatt. Et år etter begynte vi å like hverandre mer og mer, til tross for at vi ikke hadde møttes fysisk ennå. Etter å ha kjent hverandre i et og et halvt år bestemte vi oss for å møtes da han skulle nedover til Sørlandet uansett, der jeg bor. Vi kysset første dagen
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #18 Skrevet 17. juli 2006 Gjennom felles fritidsinteresser. Vi møttes mange ganger tilfeldig før vi avtalte å møtes utenfor denne aktiviteten. Vi kjente vel hverandre sånn litt i nesten et år først. Deretter gikk det raskt!
moon_angel Skrevet 17. juli 2006 #19 Skrevet 17. juli 2006 På nettet, men på en internasjonal nettside. Så jeg måtte dra til USA på blind date! Og vips så bor han her og vi er gift!
Gjest Narnia Skrevet 17. juli 2006 #20 Skrevet 17. juli 2006 Jeg kastet meg over ham ute på byen. Var litt mer enn brisen og tenkte at han var så lekker at jeg kunne ikke la sjansen gå fra meg... Snart 2 år siden nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå