Gjest *Perser* Skrevet 28. desember 2002 #1 Del Skrevet 28. desember 2002 I går var vi og kjøpte maling til lille jenta vår sitt rom! Så nå har vi bestemt oss for å male en puslespill vegg, med 5 forskjellige farger! Og resten av rommet blir lys lilla! Take skal få lys lilla og lys blå farge og døren ska få lys blå farge! Hihi det høres kanskje ikke så fint ut! Men vent til det blir ferdig og dere får se bilde! Må først ta før bilde før vi begynner :-) Dette her gleder vi oss til masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. desember 2002 #2 Del Skrevet 28. desember 2002 Åååh! Er litt misunnelig jeg da. Ingenting er så morsomt som å pusse opp barnerom. Kan gjøre nesten akkurat som man vil da... Vel.. får pusse opp rommet til hunden jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. desember 2002 #3 Del Skrevet 28. desember 2002 Hihi kan du ikke gjøre det da Male en stor bondegård med masse dyr på den enne veggen og skog på den andre så kan han drømme seg litt vekk han også i blandt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. desember 2002 #4 Del Skrevet 28. desember 2002 Har vurdet det ! Men ettersom "rommet" er en krok av gangen vår, så er det kanskje litt dumt. I stedet skal vi ramme inn noen fine bilder og plakater av hunder og "tusetatter" som vi skal henge opp i kroken. Burde egentlig hatt en liten TV der også, så kunne hun se på Animal Planet hele dagen.. hihi! Lykke til med oppussingen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. desember 2002 #5 Del Skrevet 28. desember 2002 Før Bildenen http://community.webshots.com/album/58717833ulCgkT Hva tid etter bildene kommer er jeg ikke sikker! Men om ca 2 uker håper jeg at vi er ferdig! Men så kommer små ting som vi må kjøpe til romme etterhvert! Men jeg skal komme med bilde når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 28. desember 2002 #6 Del Skrevet 28. desember 2002 Wow, det blir sikkert kjempefint! Det er moro å pusse opp barnerommet ja! I sommer malte vi rommet til prinsessen vår skikkelig barbie- rosa! Ble bare kjempelekkert! Lykke til med prosjektet, blir moro å se bilde av det ferdige resultatet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 22. februar 2003 #7 Del Skrevet 22. februar 2003 Nå er rommet halv ferdig! Det trengs litt til maling på puslespillene, pluss male/markere rundt puslespillene! (det var stress med slike puslespill, er glad for vi ikke valgte mindre firkanter) male døra, vinduet, og listene, og må vi ha bård! Legge gulv og gjøre det fint og kjøpe lamper og pynte ting! Så slik ser halvferdig resultate ut! (sku kanskje ha vente til vi blir helt ferdig, men med den tempoen vi holder på aner jeg ikke hva tid vi blir ferdig ) http://community.webshots.com/album/58717833ulCgkT Nå begynner det å ligne på barnerom! Synes fargen som var før vi malte ser så dødt og kjedelig ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. februar 2003 #8 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg skal også starte opp en tråd om barnerom snart- skal omgjøre barnerommet til min bestevenninnes 9 år gamle jente. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 22. februar 2003 #9 Del Skrevet 22. februar 2003 Det høres koselig ut Synes det er kjempe gøy å pusse opp barnerom ihvertfall når de ikke kan si så mye sjøl Da kan jeg gjøre hva jeg vil :D Gleder meg masse til ferdig resultate, det blir gøy å se hvordan romme hennes blir tilslutt... har kjøpt endel pynteting nå, lett blanding! men er usikker på bården vi ska ha på veggene! Men vi får bare se hvordan det blir..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 22. februar 2003 #10 Del Skrevet 22. februar 2003 kjempestilig med store firkanter! og imponert over at dere orket alt det arbeidet - mailing er gøy, men maskering synes jeg er noe herk og jeg synes at firkantene var så tøffe i seg selv, at jeg stemmer for å drpppe borden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 22. februar 2003 #11 Del Skrevet 22. februar 2003 ÅÅÅh! Så morro å kunne bruke fantasien og gjøre det man har lyst til. Er litt enklere å gjøre det på et barnerom enn i stua, hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 22. februar 2003 #12 Del Skrevet 22. februar 2003 Ser veldig fint ut Perser!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. februar 2003 #13 Del Skrevet 22. februar 2003 Kjempetøft! Jeg tror også jeg hadde droppet bord. Blir jo knallbra uten også. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. februar 2003 #14 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg synes at borden var fin jeg! Kjempefin.. akkurat som resten av rommet. Flinke er dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 12. april 2003 #15 Del Skrevet 12. april 2003 Nå er rommet hennes ferdig! Mangler bare lekene hennes inn der så kan vi puste endelig lettet ut! Det tok sin tid.. men men sånn kan det gå.... Her er en liten bilde som dere kan se! Så kommer det en bedre rapport og mye flere bilder litt senere :D http://community.webshots.com/photo/587178.../69372191UFhADe Det var dumt at fargene på veggen ikke kom så godt fram på bilde.. men ska ta så justere litt på cameraen når vi ska ta masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. april 2003 #16 Del Skrevet 12. april 2003 Så fint det ble!! Skulle nesten ønske at jeg var barn igjen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 12. april 2003 #17 Del Skrevet 12. april 2003 Takk takk Ja tuller du eller, fikk lyst å krympe litt og ligge selv i den lille senga og ha en slik rom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. april 2003 #18 Del Skrevet 12. april 2003 Dette ble jo kjempefint, Perser!!! Gleder meg virkelig tilden dagen jeg også kan lage til barnerom!!! Nesten så man vil bli barn igjen, ja... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå