Gå til innhold

Kvinnfolk er late og mirbruker det meste....

Lekend_gutt

Anbefalte innlegg

Fordi du påstår at jenter er selvfinansierte, - og jeg nevnte at 3 av 4 som mottar trygd er JENTER, så hvorfor sier du da at kvinner lever for egen maskin... det er jo rett og slett feil!

Jeg har aldri ment at ALLE kvinner er selvfinansierte. Det er heller ikke alle menn.

Så kommer det jo litt an på HVORFOR man mottar trygd også da. Det er ikke mange menn som får bekkenløsning ifm. svangerskap, det er heller ikke mange hjemmeværende fedre eller alene-pappaer.

pssst... det er ikke vits å bli sint, selvsagt er jo ikke det din skyld at kvinner i langt større grad blir forsørget....

Tror du at jeg er sint??

Hvis jeg hadde vært sint hadde det garantert vært mange flere ###-er i mine innlegg. Jeg sparer sinnet mitt til andre ting enn dette :)

P.S.Savner fortsatt en forklaringe på dette:

Ordforråden har ikke folk som smeller til fjolla... klappe til ei dame... gi henne et smekk, en lusing over fingrene, eller klaps i fjeset.... slå litt med vasen og pælme stekepanna... dænga ha på kjøkkenet og gi spetakkelet en oppstrammer, daske i baken med kjevla... feiekosten i nakken... smekke med brekkstang og høre ulet mens man meier og dunker trynet på komfyren...jule opp tenna som et klimaks.... Det hele avsluttes med; gå å vask trynet ditt... usj du gjør meg kvalm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja for det er veldig relevant ikkesant Lea?

Har alltid lurt på hvorfor kvinner er så personlige når dem diskuterer? Hvorfor er det så vanskelig og diskutere menn kontra kvinner uten at dere hele tiden må gå på enkeltpersoner og enkelttilfeller?

Kanskje dette er noen av årsakene til at dere tross alt alle lovbestemmeler og særfordeler enda ikke blir akseptert som mannens likeverdige?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du nevner trygd i en tråd som dreier seg om at kvinner er late og misbruker det meste.. ja da må du vel tåle at folk motargumenterer.

Jeg, som kvinne/jente/kjerring kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har fått trygd.

Det er ikke ved få anledninger du har gått på enkeltperson heller, med langt verre ting enn dette.

Men helt ærlig; det siste innlegget var ikke ment som en alvorlig kommentar. Du kan selv velge om du vil kommentere den.

Stikker du, så stikker jeg tilbake!

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer og kjære Waco

Det er tydelig at en person på denne stemningsløse chatten, som ellers kun er brukt av mindre staselige personer, vet hva livet dreier seg om.

Waco...takk til deg og din støtte

Jeg har lyst til å komme med noen kommentarer .Dere snakker om at det er vi menn som starter volden???? Det er jo like tøvete som den kunstige sirupslignende hudkremen dere daglig bruker.

Vendetta f.eks, er det alltid kjerringskapet som setter i gang. Ikke det at de slår en annen ihjel, det er bare det at de under sine superbakterielle mensperioder hersker en stakkars husbonden med de blodige skjorter eller andre likklær som sønnen, fettern eller naboen hadde på seg når han ble drept.

Med falske hylende tårer og stakkars meg....må den stakkars mannen kverke konas offer.... Slik starter mange kriger....

Deler av innlegget er slettet

Jasmin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære lekend-gutt.....og Waco for den saks skyld !

Dere kommer med hentydniger om hvor tafatte, enkle og dumme vi kvinnfolk er. I deres øyne er ikke vi verdt noe som menneske, og verden hadde vært et mye bedre sted å være om vi ikke hadde eksistert.

Da har jeg følgende spørsmål til dere;

Hva er det med dere som tror dere selv er så spesielle? Hvordan hadde verden vært om det bare hadde vært slike som dere her? Og hva har dere selv utrettet i dette samfunnet? Hvor langt har dere kommet i livet?

Jeg spør fordi min ex har samme synspunkter på dere, når jeg leser deres innlegg er det akkurat som å høre min ex. Ingen andre var bra nok bortsett fra han. Og se hvor langt han er kommet i livet - han som er uten jobb, drikker hver dag og har barn som han "forsømmer".

Ja verden har virkelig bruk for bare dere..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen, du skarpe kniv i skuffen!

Jeg kjenner deg godt, og vet at bak det tøffe, harde, ligger en såret sjel som ble stukket i høyre hjerteklaff av en jente han var svært glad i - meg.....fint at du får ut litt dritt og frustrasjon - og attpåtil får respons på møkka, av svært så intelligente jenter (og mindre intelligente menn)..

Jeg håper og tror at du utvikler et mildere syn på livet med stunder - og er der gjerne for deg - men det vet du jo allerede :wink:

Til dere kvinner her inne; denne mannen er faktisk av et meget bra kaliber, selvom han skyter som en amatør her og nå, er han normalt en fulltreffer. Og ja, en skarp kniv i skuffen er du også Lekend_gutt :kul:

Lykke til...ser deg etterpå...til sen frokost.

Camille (ikke logget på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""Til dere kvinner her inne; denne mannen er faktisk av et meget bra kaliber, selvom han skyter som en amatør her og nå, er han normalt en fulltreffer. Og ja, en skarp kniv i skuffen er du også Lekend_gutt ""

Det var da godt å høre det ...man lurer jo på hvem de er som skriver så negativt om oss. :wink:

ja . man sier gjerne fæle ting om man har blitt såret og er bitter :-?

lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack
Hei igjen, du skarpe kniv i skuffen!

Jeg kjenner deg godt, og vet at bak det tøffe, harde, ligger en såret sjel som ble stukket i høyre hjerteklaff av en jente han var svært glad i - meg.....fint at du får ut litt dritt og frustrasjon - og attpåtil får respons på møkka, av svært så intelligente jenter (og mindre intelligente menn)..

Jeg håper og tror at du utvikler et mildere syn på livet med stunder - og er der gjerne for deg - men det vet du jo allerede  :wink:  

Til dere kvinner her inne; denne mannen er faktisk av et meget bra kaliber, selvom han skyter som en amatør her og nå, er han normalt en fulltreffer. Og ja, en skarp kniv i skuffen er du også Lekend_gutt  :kul:  

Lykke til...ser deg etterpå...til sen frokost.

Camille (ikke logget på)

hvis han er av et så bra kaliber, hvorfor såret du ham? pleier det egoet ditt og si at du har dumpet en mann av "godt kaliber"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så mange skrivefeil i innlegget til Lekend-gutt at jeg ga opp å finne mening der.. det var kanskje ikke mening det var mest av uansett, til tross for tusenårig lang utvikling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen,

Lumbajack...ja, ja, hva skal jeg si? Du har visst litt hastverk med å trekke slutninger...én ting kan jeg si deg, og det er at jeg setter stor pris på å kunne skilles som gode venner. Det behøver ikke være noe galt hverken med den éne eller den andre for å gå fra hverandre.

Jeg vil helst ikke gå mer inn på det, så jeg lar det ligge der, og håper du slår deg til ro med at vi faktisk er to ganske så ålreite personer begge to - på tross av omstendighetene. Håper du skjønner dette og ikke sårer venner på din vei med de holdningene du her viser....lysten til å dømme, ta parti er ganske giftig...tro meg, det vet jeg mye om, så styr unna det.

Ellers takker jeg for meg i denne debatten (som egentlig ikke er min).

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes litt synd på dere gutter som har mistet så mye (makt) at det går på selvtilliten løs.

Klart kvinner kan klare seg selv, hvis de vil. Men akkurat som mange menn, synes kvinner det er hyggelig med et bofelleskap - særlig når kjærlighet er grunnlaget for dette.

En grunn til at flere kvinner enn menn er uføretrygdet, er at mange kvinner har jobbet lenge i "trøste-og-bære-yrkene" - som er tungt fysisk arbeid til dårlig betaling og med mange gale arbeidsstillinger - jobber som menn ikke vil ha - da går de heller arbeidsledig. I tillegg til at de har hatt ansvarsfølelse nok til å ta seg av hjem og familie. Da brukes kreftene opp, og slittasjeskader kommer, og det er dårlig med andre fallskjermer i disse yrkene - unntatt uføretrygd - som de har betalt selv gjennom hardt arbeid og skatteinnbetaling.

Men det er flere menn enn kvinner som mottar dagpenger fra A-etat.

Og nå er det ikke kvinner som starter krigene - det klarer menn desverre veldig godt uten vår hjelp. Bare dra et raskt riff gjennom historien, og hvem er det som er krigshissere og hærMENN? Er ikke mange kvinner pr. mann i det bildet akkurat. Og ta en liten titt rundt deg i dag - hvem hisser til krig? Hvem er ledere for despotregimer? Finner ikke mange kvinner i det bildet heller.

Menn som ledere er et eget kapittel. "Bak en hver framgangsrik mann står det er, noen ganger svært forundrer, kvinne". Det er nok riktig. Men jeg kan ikke akkurat se at mannlig styre har vært så spersielt godt. Gutteklubben "kjekk-og-grei" er på evig styrevandring og karrer til seg som best de kan bak lukkede styredører, og bygger minst like mye nd som de bygger opp, og når det går galt - daler de sakte til jorden i en gylden fallskjerm. Men når de har dalt en stud, kommer en annen kjenn-og-grei-kammerat og blåser-n opp igjen og inn i et nytt styre.

Men heldigvis finnes det mange menn som er oppegående og har beveget seg langt fra hulemannstadiet. De kjenner man igjen på humoren, og evnen til å debattere uten å gå i forsvar med en gang, og de kan se en sak fra flere sider. Respekt er også et godt kjennetegn, og de virker rimelig trygge på seg selv, så de behøver ikke gå til angrep for å få bekreftelse på sin egen fortreffelighet.

Og vi kvinner er vel som folk flest - vi kommer i alle varienter - heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camilla....

Det er med stolthet jeg endelig har bevisst hjernekapasiteten til dere som kaller dere kvinner. Jeg har....etter Camilla sine uttalelser....hatt et forhold til henne....det er første gang jeg må bruke deres kvinners uttrykk...tji hi fnisss....

Camilla.....jeg ble faktisk litt smigret, men jeg har vært homofil de siste ti årene og er lykkelig sammen med samme mann i alle år.....at du har såret en annen sjel eller motsatt.....stiller jeg meg totalt fraværende til.... slik jeg forstår på dine tidligere innlegg så er det en engelskmann som har såret dine følelser....og jeg er jo reindyrka norsk.... født i vålerengatunnellen for å være korrekt.

Jeg takker for smiger

Deler av innlegget er fjernet

Jasmin -Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg da anta at alle kvinnefiendtlige rasshøl på KG er homo?

Det er isåfall bra, så ingen kvinner trenger å bli belemret med dem. Da er vel Waco homo også da. hihi. Endelig fikk jeg svaret :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lumbajack
Hei Camilla........

Det er med stolthet jeg endelig har bevisst hjernekapasiteten til dere som kaller dere kvinner. Jeg har....etter Camilla sine uttalelser....hatt et forhold til henne....det er første gang jeg må bruke deres kvinners uttrykk...tji hi fnisss....

Camilla.....jeg ble faktisk litt smigret, men jeg har vært homofil de siste ti årene og er lykkelig sammen med samme mann i alle år.....at du har såret en annen sjel eller motsatt.....stiller jeg meg totalt fraværende til.... slik jeg forstår på dine tidligere innlegg så er det en engelskmann som har såret dine følelser....og jeg er jo reindyrka norsk.... født i vålerengatunnellen for å være korrekt.

Jeg takker for smiger og håper trusa di også denne nyttårsaften går til himmels med de engelske rakkettene....

Innlegg slettet, hold dere til temaet og spar dere for unødvendige kommentarer

_Jasmin_ Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack
Synes litt synd på dere gutter som har mistet så mye (makt) at det går på selvtilliten løs.

Klart kvinner kan klare seg selv, hvis de vil. Men akkurat som mange menn, synes kvinner det er hyggelig med et bofelleskap - særlig når kjærlighet er grunnlaget for dette.

En grunn til at flere kvinner enn menn er uføretrygdet, er at mange kvinner har jobbet lenge i "trøste-og-bære-yrkene" - som er tungt fysisk arbeid til dårlig betaling og med mange gale arbeidsstillinger - jobber som menn ikke vil ha - da går de heller arbeidsledig. I tillegg til at de har hatt ansvarsfølelse nok til å ta seg av hjem og familie. Da brukes kreftene opp, og slittasjeskader kommer, og det er dårlig med andre fallskjermer i disse yrkene - unntatt uføretrygd - som de har betalt selv gjennom hardt arbeid og skatteinnbetaling.  

Men det er flere menn enn kvinner som mottar dagpenger fra A-etat.

Og nå er det ikke kvinner som starter krigene - det klarer menn desverre veldig godt uten vår hjelp. Bare dra et raskt riff gjennom historien, og hvem er det som er krigshissere og hærMENN? Er ikke mange kvinner pr. mann i det bildet akkurat. Og ta en liten titt rundt deg i dag - hvem hisser til krig? Hvem er ledere for despotregimer? Finner ikke mange kvinner i det bildet heller.

Menn som ledere er et eget kapittel. "Bak en hver framgangsrik mann står det er, noen ganger svært forundrer, kvinne". Det er nok riktig. Men jeg kan ikke akkurat se at mannlig styre har vært så spersielt godt. Gutteklubben "kjekk-og-grei" er på evig styrevandring og karrer til seg som best de kan bak lukkede styredører, og bygger minst like mye nd som de bygger opp, og når det går galt - daler de sakte til jorden i en gylden fallskjerm. Men når de har dalt en stud, kommer en annen kjenn-og-grei-kammerat og blåser-n opp igjen og inn i et nytt styre.

Men heldigvis finnes det mange menn som er oppegående og har beveget seg langt fra hulemannstadiet. De kjenner man igjen på humoren, og evnen til å debattere uten å gå i forsvar med en gang, og de kan se en sak fra flere sider. Respekt er også et godt kjennetegn, og de virker rimelig trygge på seg selv, så de behøver ikke gå til angrep for å få bekreftelse på sin egen fortreffelighet.

Og vi kvinner er vel som folk flest - vi kommer i alle varienter - heldigvis.

menn har ikke alene startet alle kriger. du sier at det står en kvinne bak enhver suksessfull mannlig leder og stor personlighet som har oppnådd noe for menneskeheten. OK. kanskje det stemmer, men vet du hva:

DET STOD EN KVINNE BAK HITLER OG ENHVER ANNEN JÆVLA DIKTATOR I HELE BOKA. så ikke prøv å si at kvinner kun er involvert der det er lett og positivt. du kan ikke få alt. er kvinner med, er de med på både godt og vondt.

når det gjelder ledere er det nok flere gode mannlige ledere, men det finnes utmerkede kvinnelige ledere også. en person kan ha lederegenskaper uansett kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack
Kan jeg da anta at alle kvinnefiendtlige rasshøl på KG er homo?

Det er isåfall bra, så ingen kvinner trenger å bli belemret med dem. Da er vel Waco homo også da. hihi. Endelig fikk jeg svaret  :hoho:

hva med mannsfiendtlige kvinnerasshøl? noen gang tenkt på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...