Gjest Hege Skrevet 30. desember 2002 #81 Del Skrevet 30. desember 2002 Heh..nei, det er sant, du kjenner meg ikke godt nok til å vite hva Waco og jeg prater om. Du kan si at jeg består av begge kjønn. Mest mann fysisk, mest kvinne psykisk. Transseksuell. Det er det Waco snakker om da han nevner at jeg har fått det beste fra hvert kjønn. Likevel er jeg avhengig av en partner om jeg vil ha barn og familie, så den helheten jeg nevner tidligere har jeg ikke. Det er det jeg fleiper om i det innlegget du siterer Selv om jeg på en måte er to i en er det ting jeg ikke kan, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumbajack Skrevet 31. desember 2002 #82 Del Skrevet 31. desember 2002 ok, da så! hvis du ikke synes det gjør noe at jeg spør: har du foretatt noen operasjoner for å bli mer kvinnelig fysisk (går ut ifra at du er født som mann fysisk)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 31. desember 2002 #83 Del Skrevet 31. desember 2002 Bare spør du Nei, jeg har ikke hatt noen operasjoner, men spiser kvinnelige hormoner. Skjer mye rart i kroppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. desember 2002 #84 Del Skrevet 31. desember 2002 Noen som ikke var helt fornøyd med julegavene, eller??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. januar 2003 #85 Del Skrevet 1. januar 2003 Sier bare jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sky Skrevet 6. januar 2003 #86 Del Skrevet 6. januar 2003 Nå har jeg lest gjennom hele tråden....og lurer på hva som feiler folk. Hvorfor er dere så opptatt av hvem som er best, hvilken kjønn som er dårligst...?? Alle innlegg går jo på hvordan omverden oppfatter dere!! Jeg tror det er mange her som sliter noe jævlig med selvtiliten! Dere veit vel at han/hun er mye mye mer like enn de er ulike? Menn har mer variasjon. Dvs at det er noen ekstremt uinteligente og noen ekstremt intelligente. Mens kvinnene er mer like. Det synes jeg forklarer endel av det dere har diskutert. Hvorfor er det ingen som har nevnt selvrealisering, og bli lykkelig? Det hadde vært mye mer interesant å visst hvem som var flinkest til det. Å oppnå frihet til å gjøre det du har lyst til, f.eks lære å fly uten motor og greie å komme til skya 3000m over bakken helt av deg selv. Det gir en følelse 1000xbedre enn å være blandt 5/1000 som har gjennomført landets høyeste utdannelse i ei lita bygd. Jeg har opplevd beggge og måtte jeg velge hadde jeg kasta siv.ing papirene i søpla..... Dette var bare bare et eksempel. Poenget mitt er at for noen er makt og masse penger det som gir levet mening. For andre er det å ligge å kose seg foran sofaen. Begge disse livene synes jeg er 100% likeverdige. Jeg synes dere må være litt realistiske. Tror dere virkelig at det dere gjør med livet deres egentlig har noen betydning for andre enn dere selv? Tror dere at det Hitler(nevnt tidliger i denne tråden) gjorde egentlig betyr noe? Vi har to kjønn kun fordi at vi skal kunne formere oss. Personlig tror jeg at om 5000 år vil vi ha bare ett kjønn. Hvis vi i det hele tatt eksisterer... Så de som føler de har LEVD livet sitt, og legger seg i graven med et smil om munnen er vel de som har fått mest ut denne fantastiske og for meg usansynlige fine gaven det er å få LEVE!!!! *jeg er gutt og bare 25, spora kanskje litt av, men hvorfor tar dere ting så seriøst? Det er jo bare en lek, eller er fortsatt noen som ikke har skjønt det?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anett2 Skrevet 6. januar 2003 #87 Del Skrevet 6. januar 2003 Du må være den nye (gamle) waco?? Uansett, velkommen skal du være, og flinke som vi damer er så klarer vi nok å ta i mot fra deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. januar 2003 #88 Del Skrevet 6. januar 2003 Denne leken gutt må være en som har blitt misbrukt i jula og så har d ikke blitt slik som han villet i ettertid og så er d bare å hive seg på nettet og skrive noe latterlig om mental helse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sky Skrevet 6. januar 2003 #89 Del Skrevet 6. januar 2003 Du må være den nye (gamle) waco?? Uansett, velkommen skal du være, og flinke som vi damer er så klarer vi nok å ta i mot fra deg også Takk for det, men jeg er bare innom og kikker litt en sjelden gang imellom. Var i det filosofiske hjørnet i går, så budskapet mitt blei sikkert litt difust. Kritikken min går vel mest på det Leken gutt skreiv innledningsvis og også på det Waco har skrevet. Resten av innleggene oppfatter jeg som en del har prøvd å forsvare seg evt. rakke ned. Mulig jeg tar feil, men synes diskusjonen blir litt tåpelig, og mest av Leken gutt som jeg synes er direkte barnslig!! Vi har jo to fysiske kjønn. Men det er det psykiske denne tråden handler om vel? Og der har vi vel noe sånt som 7 forskjellige kjønn....Så blir det ikke litt feil å sette kvinner på en side og menn på den andre, er det så enkelt? Bare lurer jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. januar 2003 #90 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg vil gjerne legge til en ting: når Waco refererer fra "historiske fakta" for å underbygge sine teorier om kvinner så er det kun etter hans eget hode og ikke etter fakta. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sky Skrevet 6. januar 2003 #91 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg vil gjerne legge til en ting: når Waco refererer fra "historiske fakta" for å underbygge sine teorier om kvinner så er det kun etter hans eget hode og ikke etter fakta. Milla Har historiske fakta noe med dagens samfunn å gjøre mtp denne diskusjonen? Sånn som samfunnet har utvikla seg de siste 50år har det jo aldri vært tidligere. Jeg tror dagens kvinner og menn er annerledes enn de var for 100 år siden. Og jeg har en misstanke om at jenter trekker det lengste strået ettersom de har en fot i guttenes verden. Men det er ikke mange gutter som har en fot i jentenes verden. Derfor blir vel vi mer ensfoldige/kjedelige, som resulterer i innlegget til Lekende gutt. Dette er min oppfatning og veit at mange gutter ikke er helt enig i dette..... :D Jeg vil egentlig ikke sette folk i båser, men dette innlegget blei kanskje litt tydligere hva jeg synes om denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. januar 2003 #92 Del Skrevet 6. januar 2003 Waco liker å leke seg med historien når han skal bygge opp under sine teorier. Som her i denne tråden der han sier at det var Eva Braun og ikke Hitler som var ansvarlig for grusomhetene under Den 2. Verdenskrig. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2003 #93 Del Skrevet 6. januar 2003 joda, det er min feil at tingenes tilstand er som de er. jeg er lat og misbruker det meste. og det er deilig. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sky Skrevet 6. januar 2003 #94 Del Skrevet 6. januar 2003 anett2 : Hva mente du med (gamle) nye waco? Vi er ganske raske til å sette folk i bås er vi ikke...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå