Gå til innhold

Kvinnfolk er late og mirbruker det meste....

Lekend_gutt

Anbefalte innlegg

Hei alle dere kvinner...

Jeg har lyst til å komme med noen betraktninger i forhold til deres mentale helse. Dere er late og duger stort sett ikke når det gjelder arbeid, annet enn en eller annen form for robotarbeid, kjøpe sminke og dasse foran TV-skjermen hver eneste kveld. Det er ikke robotkvinnen jeg vil rette mitt negative lys mot, dere syntes jeg bare synd på. Hadde det ikke vært så mange av dere, skulle jeg gjerne ha stikki frem en hjelpende pinne, men siden dere ikke ser forskjell på en pinne og en staka.....så får dere heller suse ned deres egen lille bekk.

Jeg vil frem til dere kvinner som tror dere kan styre verden og som har en eller annen form selvopphevdede idealer svømmende inn i den trange hjernebarken deres. Det er dere jeg vil sende noen velbekvalmende ord til.

Hvem har sagt at dere, kvinner med jag etter den store suksess skal kunne styre denne verden så mye letter enn oss menn??? Dere har ikke de samme strategier i en jaktprosess som vi menn har opparbeidet oss gjennom tusner av år. Spør deg selv hvor mange elger, ryper, bjørner, kuer, griser og sauer du har slaktet i det siste....? Hvor mange biler du har reparert eller hus du har bygget....? Eller hvor mange penger du har tjent på aksjer i det siste.....Du er vel en av de smarte som nylig kjøpte aksjer i P4....? (klønehue) og syntes Valgerd er deres største idol...

Spør dere selv, dere selvbevisste høyeskodamer med sorte gjennomsiktige truser som venter på sitt neste offer, dere.... det er dere som burde spørre dere selv; Hvor i helvete er choken på den nye Mercedesen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Helt enig med deg, alkohol er ikke bra og gjør at man sier/gjør ting man ikke mener..... :wink:

Derfor; du er tilgitt dine svulstige klisje-formuleringer.

Klem fra ei som kjenner deg og er glad i deg på tross av dette :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANIE...Det høres ut som en selvbevisst kvinne

Du må ikke tror at jeg tar i mot noen form for bestikkelser eller annen nødvendige former for deres naturlige former for bestikkelser....

NEI...JEG...er her for at vi menn skal få igjen selvtillitten og ikke la oss dominere av kvinner som allerede har kommet for lang...HUSK...deres oppstandelse var kun avhengig av mannens ribbein....

Men velkommen er vi menn håper jeg...at dere ikke står for sensur og lar oss menn få ut våre meninger...ikke dylle de inn i toalettpapir og prat om fødsler.....den er for sleip....

HER KOMMER VI :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANIE...Det høres ut som en selvbevisst kvinne

Du må ikke tror at jeg tar i mot noen form for bestikkelser eller annen nødvendige former for deres naturlige former for bestikkelser....

Heisan.... Jeg har absolutt ikke tenkt å komme med noen form for bestikkelser verken i natura eller lignende :ler:

Men når det er sagt, vis meg den mannen som ikke tar imot bestikkelser i natura... Til syvende og sist gjør nok alle menn det (dessverre) :kul:

Jeg ville bare ønske deg velkommen til oss!...................

NEI...JEG...er her for at vi menn skal få igjen selvtillitten og ikke la oss dominere av kvinner som allerede har kommet for lang...HUSK...deres oppstandelse var kun avhengig av mannens ribbein....

Jasså har dere menn mistet selvtilliten deres..... hm... det var jo synd...... Si i fra om du trenger hjelp til å få den tilbake da :)

Vår oppstandelse sier du :roll: ......... Hvem føder menn da???????? hm... *tenke tenke*.........Kanskje vi skulle få et forbud her i landet om å ikke føde guttebarn.......Det hadde vært noe det tenker jeg - nei forresten, det hadde blitt alt for kjedelig :kul:

Uansett, håper du får en fin tid på kg med oss

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho:

Og jeg som trodde at vi stammet fra apene...

Så feil kan man ta!

En annen teori er jo at mannen ble skapt først og at "han der oppe" ikke var helt fornøyd og skapte det perfekte menneske: Kvinnen.

Mannen og kvinnen utfyller hverandre på de fleste måter.

Mannen har muskler og kvinnen har hjerne... that's it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlige opplevelser med noen kvinner vil ikke si at ALLE er slik, Lekend_gutt! :wink:

Velkommen til KG! Du finner nok ut som meg, at jentene her på dette forumet er fantastiske, alle som en! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige opplevelser med noen kvinner vil ikke si at ALLE er slik, Lekend_gutt!  :wink:  

Velkommen til KG! Du finner nok ut som meg, at jentene her på dette forumet er fantastiske, alle som en!  :wink:

Snille, søte Kevin....den der scoret du nok høyt på hos alle oss fantastiske jenter her på KG..!! :hjerter::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekende Gutt, du blir neppe tatt særlig alvorlig her inne hvor det stort sett er kvinner. Prøver du å komme med seriøse innspill, bør du nok legge om

tonen en god del.

Det er heller ikke særlig seriøst å legge samme tråden i flere forum på den måten du har gjort nå.

Jeg flytter tråden din til Snikk-snakk, hvor man kan more seg med leksomme linker og annet tant og fjas.

Tusenfryd - moderator

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekende gutt har funnet et godt sted å leke på ja! Men det er dumt å skyte seg i foten, så tema blir vel lite seriøst...

Tusenfryd kommer og er bestemt og streng (med struttende attributter), men IGJEN fikk jeg ikke med meg hva hun sa, noen som fikk det med seg...???

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i grunnen bare synd på lekende_gutt. Stakkar gutten har hatt mye motgang i livet. Tenkt, også på den dårlige dømmekraften han er utstyrt med. Klarer ikke å velge jenter som ikke sårer han. Men, men - man lærer så lenge man lever. Og feiler han nok mange ganger så vil han sikkert etterhvert lære av sine erfaringer.

Jeg føler med deg og håper at du snart vil treffe en snill og grei jente som du vil trives med. Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det som er trist med innlegget til en såkalt lekende gutt er for det første:

Han er som alle andre nerder, finner seg et sted på nettet hvor han kan ytre meninger som han aldri tør å fronte i "real life".

For det andre så er det jo kraftig historieløst, han påstår at kvinner ikke kan styre verden, vel jeg tviler på at menn kan klare det særlig bedre. Rettere sagt, det har de fått bevise gjennom årtusener. Det er da ingen krig som er blitt startet hverken av eller på grunn av kvinner.

At kvinner og barn skal skånes er da vitterlig et påfunn menn kom med.

Enenste måten menn klarer å holde makten er gjennom undertrykking og vold.

Menn er livende redd for å slippe kvinnene til for innerst inne så vet menn at deres egen utilstrekkelighet vil komme fram.

Jada dere var flink til å jakte etter mat, så fortsett med det..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HUSK...deres oppstandelse var kun avhengig av mannens ribbein....

:ler::ler::ler:

Bare ikke glem at du ble født av en kvinne.. Hva skulle dere gjort uten oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd, du må ikke glemme at mye av det lekend gutt sier er jo sant...

Kanskje det er jenter som ikke er seriøse når alt kommer til alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack
:hoho:  :hoho:  :hoho:  

Og jeg som trodde at vi stammet fra apene...

Så feil kan man ta!

En annen teori er jo at mannen ble skapt først og at "han der oppe" ikke var helt fornøyd og skapte det perfekte menneske: Kvinnen.

Mannen og kvinnen utfyller hverandre på de fleste måter.

Mannen har muskler og kvinnen har hjerne... that's it!

eller så var det slik: gud laget mannen og innså at denne skapningen kunne IKKE TOPPES, derfor laget han noe middelmådig: kvinnen.

det er plass til både menn og kvinner, det finnes menn som lar kvinner styre seg, det er patetisk, men synd for dem. det opp til menn å stå opp og passe sin egen posisjon. selv om det idag er mye diskriminering mot menn i mediene, må fremdeles hver enkelt mann definere seg selv og sette de kvinner som trenger det på plass.

menn må få være menn, og kvinner som vil endre på dette kan gå og henge seg for det kommer aldri til å endre seg. kvinner som mener dette kan gå til lesbene de hører sammen med.

kvinner må også få være kvinner, men det får de da også i dagens samfunn så ingen grunn til å klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg på min side blir flau av min sort når jeg leser slikt sprøyt! ...og forbeholder meg retten til å fri meg fra ALL sammenligning og ALL relasjon med slike meninger...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bli flau Lasse, det er de som mener det som Lekend gutt sier som har et problem. Og de kommer nok ikke til å komme så langt her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg på min side blir flau av min sort når jeg leser slikt sprøyt! ...og forbeholder meg retten til å fri meg fra ALL sammenligning og ALL relasjon med slike meninger...  

:roll:

var det meg denne var rettet mot?

jeg reverserte kun det hun sa om menn, det er ikke noe galt i det, selvom menn og kvinner selvsagt ikke er i konkurranse og den ene kan sies å være bedre enn den andre. min påstand var ikke mer tullete enn det hun sa.

det som er interessant er at ingen kvinner reagerte når hun snakket negativt om menn, mens menn reagerte når jeg reverserte betydningen slik at den satte kvinner i et dårlig lys.

menn er bedre til å behandle folk med respekt kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...