Gå til innhold

Kvinnfolk er late og misbruker det meste...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lekend_gutt

Hei alle dere kvinner...

Jeg har lyst til å komme med noen betraktninger i forhold til deres mentale helse. Dere er late og duger stort sett ikke når det gjelder arbeid, annet enn en eller annen form for robotarbeid, kjøpe sminke og dasse foran TV-skjermen hver eneste kveld. Det er ikke robotkvinnen jeg vil rette mitt negative lys mot, dere syntes jeg bare synd på. Hadde det ikke vært så mange av dere, skulle jeg gjerne ha stikki frem en hjelpende pinne, men siden dere ikke ser forskjell på en pinne og en staka.....så får dere heller suse ned deres egen lille bekk.

Jeg vil frem til dere kvinner som tror dere kan styre verden og som har en eller annen form selvopphevdede idealer svømmende inn i den trange hjernebarken deres. Det er dere jeg vil sende noen velbekvalmende ord til.

Hvem har sagt at dere, kvinner med jag etter den store suksess skal kunne styre denne verden så mye letter enn oss menn??? Dere har ikke de samme strategier i en jaktprosess som vi menn har opparbeidet oss gjennom tusner av år. Spør deg selv hvor mange elger, ryper, bjørner, kuer, griser og sauer du har slaktet i det siste....? Hvor mange biler du har reparert eller hus du har bygget....? Eller hvor mange penger du har tjent på aksjer i det siste.....Du er vel en av de smarte som nylig kjøpte aksjer i P4....? (klønehue) og syntes Valgerd er deres største idol...

Spør dere selv, dere selvbevisste høyeskodamer med sorte gjennomsiktige truser som venter på sitt neste offer, dere.... det er dere som burde spørre dere selv; Hvor i helvete er choken på den nye Mercedesen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære lekend_gutt (hva nå det måtte bety)...

Jeg synes litt synd på sånne som deg, det kan umulig være særlg greit å overleve med så mange velformulerte tanker svirrende rundt mellom øra. Jeg tror kanskje du bør oppsøke en psykolog, så du kan få orden på livet ditt igjen, husk at tingene bare blir verre med tiden. Ikke ta det tungt, det er mange som har det som deg, men de fleste kan fortsatt helbredes, vet du. Litt ustabilitet er helt normalt, en psykolog kan hjelpe deg! De har allverdens erfaringer på dette området, det vet du godt!

Enkelte menn har det med å misforstå de viktige sammenhengene her i verden... jeg ser årsaken; menns evige interesse for fotball og mekking på bilen er jo ikke akkurat vidundermedisin for sinnet. Nuvel.

Ha en fortsatt god jul!

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg er mann, og kan av en eller annen grunn heller ikke huske hvor mange elger, ryper, bjørner, kuer eller griser jeg har slaktet i det siste.

Hvilken tidsperiode regner du fra > til? Holder med dette årtusenet, eller må vi tenke lenger tilbake?

Scorer også dårlig på bilreparasjon og husbygging, men jeg fixer greit å mekke PC :briller:

Er det håp for meg i den noe trange manns-definisjonen din allikevel? :ler:

Siden jeg er mann burde jeg jo egentlig ha kjøpt aksjer i P4, siden 90% av aktørene i aksjemarkedet er menn, OG siden P4 er driftet/eid av menn.

Hvis jeg hadde sett vitsen med å kun stole på menn, selvfølgelig.

I det hele tatt: det er mye menn rundt omkring, spesielt av typen som har blitt skuffet over ei jente, og som ikke har baller nok til å ta et nederlag på den fronten med et minimum av stil.

Og da virker det veldig fornuftig å lashe ut mot alt som heter jenter - med et tankesett som funket VELDIG bra under bjørnejakta for ca. 8000 år siden.

dorian :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Som litt tidligere nevnt for Lasse ( som også hadde en urliten utblåsning om oss fantastiske kvinner ) ; du får skaffe deg en mann...... Med ett blir livet mye lysere, du vet for livets glade gutter går solen aaaaldri ned osv

Ønsker deg et godt nyttår, så skal vel jeg klare å styre verden mens du ligger der nede i depresjonens søle og velter deg................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er noen deilige dyr, så jeg har ikke noe problemer med å innrømme at jeg godtar at de er forskjellige fra oss... Dersom du ikke gjør det, får du som nevnt over, finne deg en mann... :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Slakting av dyr, reparering av biler, bygging av hus og styring av verden. Dette er det du er spesialist på, altså. Godt å vite, for dette er som du sier, noe jeg, som kvinne virkelig ikke har peiling på. Og dette gjelder nok de aller fleste menn, de er jo i ferd med å bli intellektuelle, nesten som oss kvinner nå.

Kan ikke du slakte et par griser så blodskvaisen står, reparere 2CV'en min (jeg hadde tenkt å kvitte meg med den, men så har jeg jo oppdaget deg!), bygge ferdig huset mitt for deretter få styring på verden (et par, vel, ja, menn trenger seg en kule hver, men you fix??)?

I mellomtiden vil jeg kose meg med en herremann som kan snakke hele natta om en ting jeg blir betatt a'... Dette er en arbeidsfordeling jeg kan like! Du er jo et funn, simpelthen the missing link!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Dorian..........godt vi har slike som deg her også (og det har vi jo, det er heldigvis flere mannlige brukere her som har mye fornuftig å si, bare så det er sagt...)

:D

lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Otto Jespersen wanna be????

Har du sittet å sett på Torsdagsklubben og plukka opp noen ord og uttrykk fra Jespersens (og hans skribents)sammensatte monolog som du setter i en sammenheng til dette innlegget? Hva vil du frem til? Og hva i alle dager er det du snakker om?

Slike som deg syntes jeg bare er komisk, så jeg håper innlegget var en liten jule-spøk, om ikke så er det FORTSATT bare komisk, men en total mangel på vitenhet og en god porsjon bitterhet mot kvinner ( Sannsynligvis har en eller annen sterk og smart kvinne snappa forfremmelsen "din" rett foran nesa di og du gremmes og skylder på hele vår intelligente og deilige art.... )

Get over it!!!!!!!!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack
Hei alle dere kvinner...

Jeg har lyst til å komme med noen betraktninger i forhold til deres mentale helse. Dere er late og duger stort sett ikke når det gjelder arbeid, annet enn en eller annen form for robotarbeid, kjøpe sminke og dasse foran TV-skjermen hver eneste kveld. Det er ikke robotkvinnen jeg vil rette mitt negative lys mot, dere syntes jeg bare synd på. Hadde det ikke vært så mange av dere, skulle jeg gjerne ha stikki frem en hjelpende pinne, men siden dere ikke ser forskjell på en pinne og en staka.....så får dere heller suse ned deres egen lille bekk.

Jeg vil frem til dere kvinner som tror dere kan styre verden og som har en eller annen form selvopphevdede idealer svømmende inn i den trange hjernebarken deres. Det er dere jeg vil sende noen velbekvalmende ord til.

Hvem har sagt at dere, kvinner med jag etter den store suksess skal kunne styre denne verden så mye letter enn oss menn??? Dere har ikke de samme strategier i en jaktprosess som vi menn har opparbeidet oss gjennom tusner av år. Spør deg selv hvor mange elger, ryper, bjørner, kuer, griser og sauer du har slaktet i det siste....? Hvor mange biler du har reparert eller hus du har bygget....? Eller hvor mange penger du har tjent på aksjer i det siste.....Du er vel en av de smarte som nylig kjøpte aksjer i P4....?  (klønehue) og syntes Valgerd er deres største idol...

Spør dere selv, dere selvbevisste høyeskodamer med sorte gjennomsiktige truser som venter på sitt neste offer, dere.... det er dere som burde spørre dere selv; Hvor i helvete er choken på den nye Mercedesen...?

ok, først: lær norsk! hvor jævla mange skrivefeil er det mulig å trykke inn på et innlegg? prøver du å lage en ny rekord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...