Gå til innhold

Noen som skal se Eminem's film 8 mile?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å gå å se denne. Noen andre som er spente? Tror dere han er en bra skuespiller? Morsomt å høre meninger! :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal sees! Jeg har ingen forventninger til filmen uten at jeg mener den har fått gode skussmål i Statene. :)

Skrevet

Må jo selvfølgelig se den da :) Som LilliBlaze har jeg heller egentlig ikke noen spesielle forventninger til filmen, men skal jo bli gøy å se hvordan det går.

Skrevet

Jupp, den filmen er notert ned på Disse-filmene-skal-jeg-se-listen min Tipper han er en ganske god skuespiller, jeg har lest et eller annet om at han er en god Oscar-kandidat, så da bør han være god 8)

Skrevet

Leste at han kan bli nominert til oscar om ikke annet fordi folk har så lyst til å se ham i smoking :ler:

Tar vel en titt på filmen jeg også, tenker jeg.

Skrevet

Skal se filmen. Har hørt mye bra om den. Og soundtracket er fett!

Catzy

Skrevet

Skal helt klart se filmen. En viss forventning har jeg vel i forhold til filmen etter at den fikk så gode kritikker "over there." Gleder meg til å danne meg min egen mening. Har hentet ned soundtracket fra filmen på nettet for lenge siden, synes det er mye bra der. De viste klipp av den når jeg var å så Ringenes Herre her i jula. Ser bra ut. Og Eminem er jo søt han.... :blunke:

Jennifer :vinke:

Skrevet

Skal definitivt se filmen jeg........men jeg har ikke noen særlige forventninger til den da. :Hehe:

Skrevet

Har sett deler av filmen i crappy versjon.. virker bra.. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Skal se den lørdag 18.01. natt, 23.50 på Coloseum i Oslo. Førpremiere. En del billetter igjen før i dag.

Gleder meg veldig!

Catzy

Skrevet

Har veldig lyst til å se den og sambisen er enig :)

Gleder meg jeg og...:-)

Skrevet

Ah, så den i natt. Veldig, veldig bra. Litt stusslig. Ikke kjempeoriginalt plott, men så hadde studiofolka tenkt seg noe sånn som Saturday Night Fever med hip-hop som utgangspunkt.

Eminem er bra, gutta rundt er veldig bra, Kim Basinger som mora er stygg, fæl og white trash, men skjerper seg etc...

Veldig bra, anbefales. SLutten er rå!

Catzy

Skrevet

Veldig bra, anbefales. SLutten er rå!

Catzy

NÅ gleder jeg meg. Takk for tipset! :ler:

Skrevet

Får vel se den en eller annen gang - Hvis jeg gidder. :ler:

Skrevet

Hadde egentlig ikke tenkt å se den, men har etterhvert hørt mye bra om filmen. Regner med at jeg skal se den ja.

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Jupp! Typen har lovt at han skal bli med.. Selv om han hater Eminem. Jiiiippiiii! :ler:

Skrevet

Eminem er Konge!

Ser frem til kinobesøket i morgen, gitt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis jeg var en teit fjortis hadde jeg sikkert giddet å se på filmen.

Kaster heller pengene i do.........

Ærlig talt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...