Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg viser omsorg og er snill (opplever meg ikke som "desperat" overfor henne, men har "kontroll")

Vi kan spøke og fleipe, men vi kan også snakke seriøst. Jeg føler meg da som en veldig ok gutt (sånn jeg føler det da) og som viser interesse for henne på mange måter!

Vil dette kunne telle positivt ift det å være "den kjekke gutten"

Ved å være snill og vennlig, hva slags tanker gjør dette med tankene hos ei jente overfor en gutt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Trollfar
Skrevet

Det er svært få jenter som tenner på såkalte snille og ordentlige gutter.

De tenner mest på uvørne, rampete gutter, eller på de som er et sosialt kasus.

Skrevet
Det er svært få jenter som tenner på såkalte snille og ordentlige gutter.

De tenner mest på uvørne, rampete gutter, eller på de som er et sosialt kasus.

Det er vel jenter i alderen 14-18 år du snakker om her??

Min erfaring er at jenter vil ha snille gutter når de skal slå seg til ro.

I tenårene, og muligens i begynnelsen av 20-årene, er det fryktelig spennende med "bad-boys", men da setter vi også veldig pris på de snille gutta etterpå.

Etter å ha surret rundt med rampegutter i noen år slo jeg meg til ro med en snill, høflig og rolig gutt. Vil ikke ha det på noen annen måte.

Skrevet

Så hjertens enig med siste taler :)

Etter å ha rast fra meg i yngre år, så ser jeg nå mer og mer hvor verdifulle snille og greie gutter er. Trygghet, tillit og humor er uhyre viktig for meg. Det viser også at mannen er moden og trygg på seg selv, at han ikke oppfører seg som en brautende bølle.

Fortsett å vise omsorg og være snill, du gjest. Så skal du se at det ordner seg.

Bare vær obs på at det kan være vanskelig for jenta å lese signalene fra deg - å skille vennskapelige følelser og kjærlighet. Hvis du ønsker noe mer enn vennskap, så kan det være lurt å snakke med henne om det når du finner det rette tidspunktet.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Må ikke slå og være snill og grei, men trnger litt motstand også da. "Vi gjør det du vil og hva har du lyst til" gir mange damer lyst til å sparke den lille hundevalpen av en gutt.

Forøvrig må du vite forskjell på en klitoris og en motorvarmer..............

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjære deg!

Dette høres fantastisk ut! Fortsett slik!

Jeg kan ikke huske at jeg i ungdommen falt for bare bad-boys. Slik jeg husker det fra min ungdom (80-tallet), var det ikke så mange jenter som falt for slemme gutter, men det eksisterte vel da også en forestilling om at de slemme guttene fikk så mange jenter. Dette var og er det vel til en viss grad hold i, men det spørs om ikke disse jentene er minst like overfladiske som disse guttene. En blir ikke forelsket og glad i en som oppfører seg som en drittsekk, men en kan bli opphengt i en slik fyr, og det blir da en slags besettelse å få mer oppmerksomhet fra ham enn han gir alle de andre jentene, en vil jo alltid føle seg spesiell.

Det er ingen motsetning mellom det å være snill og omtenksom og det å være spennende og attraktiv! Selvsagt må jeg innrømme at en tøffel-mann kan bli litt kjedelig, men det er jo ekstremt. En kan godt være "uoppnåelig" en stund (det funker jo, som vi vet, nesten alltid) uten at en trenger å ha en gi-faen-mentalitet. F.eks. kan du være superhyggelig, men ikke ringe ned jenten de nærmeste dagene. Vente et par dager eller foreslå et møte om en uke. Det viser interesse (det er viktig!), men det blir spennende fordi du holder litt igjen, og du virker ikke desperat. Samtidig må jeg få si at hvis en mann sier at han er forelsket i meg (ikke noe som skjer ofte, nei), kan det være supersjarmerende. Og det blir spennende fordi jeg kanskje ikke hadde ventet at han ville si det, og det overrasket meg...

Vær den du er, det kommer raskt frem likevel, og blir det positivt mottatt, vil du få en jente som liker deg slik du er, og da blir du friere til å gjøre spennende moves...!

Lykke til!

Gjest Trollfar
Skrevet

Kvinner klenger seg ofte på sosiale kasus som de skal "redde". :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Trollfar, det har du rett i.... Men jeg har det med å slenge meg på kjekke, snille menn. Det er nok den beste matchen.

Skrevet

Lea, her bringer du opp et viktig punkt. Snille gutter blir så og si totalt oversett til de er sånn rundt 18 år, men etter å ha rotet rundt med "bad-guys" noen år, er dere plutselig klare for de snille guttene. Det er jo ikke rart forhold raseres for tiden? De snille guttene har aldri fått sjansen til å få rast fra seg på forhånd... Ikke sikkert de snille gutta vil ha dere "bad-girls" heller etter å ha sett hvordan dere har holdt på før 18-års alderen... tenk på det... :wink:

Ok, veldig satt på spissen, men det er jo en del gutter som tenker slik... :ler:

Selv foretrekker jeg snille jenter med et godt innhogg av BAD i seg som slippes fram innimellom i intime stunder... :sjarmor:

Skrevet

Enig med de andre her... Likte og var sammen med de rampete da jeg var i tenårene og begynnelsen av 20 åra men nå er jeg sammen med verdens snilleste og godeste mann.. VIlle ikke byttet han ut for alt i verden...... :D

Skrevet
:roll: føler meg veldig delt i disse tanker jeg . har et prøblem med at jeg er snill og grei og vil gjerne gjøre ting for andre ., men hele tiden hører jeg av jenter jeg liker st jeg er så snill og grei at de ikke vil risikere og miste meg som en venn ,,,, men sammtidig blir de sammen med samme type gutter som det jeg er ......jeg kan jo ikke være noe annet en meg selv heller da ..... det er jo viktig og være seg selv .....
Gjest Mann24
Skrevet

Så jenter vil ha gutter som bare fester og drikker og lever ett "utsveevende" liv mens de er unge da. Og først når de er ferdig med ungdomstiden sin så vil de ha "ordentlige" gutter. Slik att det er de "ordentlige" guttene som får de jentene som har drevet på å knullet og stått i med mange idioter, dvs att de får "rasket" som blir igjen, etter att jentene har mistet uskylden sin (den er det bøller og slikt som får æren av å ta). Javel, viss det er sånn så syns jeg dere jenter bare kan ha det så bra, syns ikke slike drittjenter fortjener å få seg noen familie i det hele tatt og iallefall ikke noe barn (men det har de sikkert fra før av, fra sine liv med "bøllene").

Skrevet

Her var det mange bitre sjeler, gitt. Hvorfor så ensporet i tankegangen når vi vet at livet ikke er så svart/hvitt som enkelte her framstiller det.

Hva da med guttene - i ungdommen så husker jeg at flere gutter - også såkaldte "skikkelige" gutter valgte jenter av den "lettere" sorten for å få seg et "ligg" eller i det minste ta og føle på dem. Disse jentene som hadde sex med "halve byen" var kjekke å gå til mens guttene var unge - men det var ikke disse jentene de valgte å stifte familie med.

Skrevet

Det dreier seg vel hovedsaklig om å finne en partner som ønsker det samme ut av forholdet som en selv ønsker. Og da tenker jeg på NÅ, og i fremtiden, ikke at man kan ha hatt forskjellige ønsker ifht partner i ungdommen.

Finner man en som ønsker ett stabilt og godt forhold, med fremtidsmuligheter, når det er det man ønsker selv, så kommer det til å fungere.

Men dersom du er en snill, omtenksom person, som egentlig er på utkikk etter en fast partner man virkelig kan bli glad i og bruke sin energi på, men stadig faller for partnere som ikke ønsker å finne/ eller er på jakt etter mannen med stor M som skal vare livet ut, så er det verken noe galt med deg eller partner, da er dere rett og slett på helt ulike steder i livet! Uavhengig av alder også.

Selv falt jeg ofte for det mange kanskje vil kalle "bad guys" når jeg var yngre, og glad er jeg for det, ellers hadde det sittet igjen mange knuste hjerter etter meg! Man lot på en måte vær å havne i forhold med "snille gutter", for man visste på en måte at de var ute etter noe mer eller noe annet en det man (altså, les: jeg) var klar for å gi. Å gå inn i forhold med en som er på utkikk etter kvinnen i sitt liv, når man selv bare var ute etter en partner, så fikk man se hva som skjedde videre liksom, det ville jo vært rett ut ondt!!

Idag er jeg på en plass i livet hvor jeg er mer åpen for å finne en partner som jeg trives så godt sammen med at jeg vil tilbringe maaaange år sammen med ham, kanskje for alltid. Og i dag har jeg da også funnet en som kan kallles "snill gutt", fordi vi i dag har samme ønsker og samme mål når vi treffer en evt partner, og derfor i dag passer sammen. (og da han skjønner at min fortid er min fortid, og aksepterer det, så går jo det heelt greit!)

Så til første innskriver, dersom hun du har så god kontakt med, virker som samme type som deg selv (samme stadie som deg selv), så har du klart en god sjans. Men dersom du ser at hun stadig er ute etter "kjappe forhold", lite binding og mye spenning fremdeles, da KAN du være feil for henne pr dags dato.

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg var nå engang slik at jeg ikke falt for "bad boys" da jeg var yngre heller jeg. Snille gutter, det har alltid vært min drøm.

Nå har jeg kommet over ungdomsfasen, er 23, og har funnet meg en riktig snill gutt. Som jeg har tenkt å dele livet med. Trur jenter flest vil ha en som er snill med dem. En som kan bli en "god far".

Så å være snill, det kan slett ikke skade nei (nettopp hans omtenksomhet, oppmerksomhet og generelt snille oppførsel var mye av grunnen til at jeg falt for min samboer). Men det er jo viktig at hun før eller siden får vite at du gjerne vil være mer enn en god venn....

Skrevet

Det var da voldsomt Gutt24.... :o

Det har kanskje med at når man er ung er man mer umoden og ser ikke fremover på samme måte som når man blir litt eldre. Når jenter på min alder ( 23-30 + + +) går inn i ett forhold nå er det fordi det skal vare livet ut forhåpentligvis. Slik er det hvertfall for meg. Da vil jeg ikke ha en såkalt badboy som jeg ikke vet hvor jeg har og som jeg ikke kan stole på. Min kjæreste er verdens snilleste mann og jeg stoler på han 100%, men han fikk da ikke noe "rask" som var blitt brukt som madrass siden jeg var 15-16.

Det er nå engang slik at jenter i 15-20 års alderen liker de litt tøffe gutta og ser på de snille som venner. Ikke så mye å gjøre med det.

Men du høres så ueskrivelig bitter ut at jeg lurer på hvilken kategori jeg ville ha satt deg i... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...