Gjest sexysadie Skrevet 8. januar 2003 #81 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg lurer litt på når vi skal diskutere østeurpeiske kvinners desperathet for å komme til Norge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SEVIN Skrevet 8. januar 2003 #82 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg er helt enig med Tatanija, jeg tror aldri jeg har møtt jenter med mer dobbeltmoral enn norske jenter.....Dere er ikke helt gode i hodet må jeg dessverre si. Jeg er ikke norsk selv og jeg har heller ikke noe imot nordmenn....Jeg har bodd her hele mitt liv og har sett åssen dere norske jenter oppfører dere mot typene deres. Det er bare så synd at gutta er så naive og faktisk stoler på dere, noe de burde revurdere. Dere går altfor langt eks når det gjelder drikking, når skal dere lære at fylla har ikke skylda??? :evil: Dere bare rett og slett overdriver på alle måter, face it! Det er ikke rart norske gutter har begynnt å åpne sine øyne og sett at de får det bedre med utenlandske jenter, det er fakta. Når det gjelder gutta så syns jeg at de er kjempe greie, selfølgelig ikke alle men de fleste la meg si ca 80% mens jentene........ja......kanskje 20%....resten gud hjelpe dere!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. januar 2003 #83 Del Skrevet 8. januar 2003 Syns enkelte skal være LITT forsiktige i uttalelsene sine.. Nå har ikke jeg giddi å lese alle. Men som deg den siste.. klager på norske jenter..javel mange jenter er ganske skrudd i hue,og en dobbeltmoral uten grenser.. Men det gjelder ikke flesteparten som du beskriver det(her til den siste som skrev) eller 80% som du så pent kalte det. De fleste bedrar ikke,skylder på fylla,lurer folk or whatever. Det er noen. Det samme gjelder dere "utlendinger" om man skal si det samme. Perfekte?nei. Det er ikke så jævla stor forksjell på norsk eller noe annet vet du. Veit om mange som IKKE er norske, og som er slik som du beskriver norske. Er nok ikke værre enn andre skjønner du. Kan ikke kjenne 4 norske folk for å komme med sånne uttalelser! (til deg som startet tråden,deg siste og alle andre med syke meninger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
weepinbell Skrevet 9. januar 2003 #84 Del Skrevet 9. januar 2003 Hvordan kan du forvente å få en seriøs debatt med norske kvinner når du rakker ne dpåoss og vår lave moral. Jeg har reist mye og har opplevd langt værre tilfeller av lav moral. Jeg nekter å tro at hele laget var utro. Det er i teorien mulig ja, men det har ikke skjedd! Get real. Ja vi drikker og ja vi har sex! FYSJOM! :evil: Vi er grusomme. Hvis dere er et seriøst lag så hadde vel ikke akkurat alkohol vært en del av dietten deres? Det er selvfølgelig mange som er utro, men flytt til hvilket som helst annet land og få deg et sjokk.. det er akkurat like mye utroskap der! Det er til å gråte av hele innlegget ditt! Synd jeg brukte tid på det og lot meg irritere!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
weepinbell Skrevet 9. januar 2003 #85 Del Skrevet 9. januar 2003 du kan jo ta med deg den fantastiske moralen din og flytte hjem igjen hvor kvinnfolkene tydeligvis er moralske voktere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 9. januar 2003 #86 Del Skrevet 9. januar 2003 Jag har läst allt som L. och Maiken skrivet, phew... ni har vettiga reflektioner båda två men jag tänker inte kommentera dem i detalj. Tänkte bara kommentera och nämna en studie som berör ämnet. Det publicerades en studie i Sverige om kvinnors otrohet. Jag är osäker på om den bara gällde svenska kvinnor med det är inte relevant egentligen. Generaliserat så visade studien att kvinnor ofta valde en trygg man att leva med, en man som har status, pengar, bra jobb etc. En man som kan "försörja" henne och hennes barn. Däremot var kvinnora otrogna med en viril, stilig, stark man och ofta i samband med egglossning. Kort sagt kan man dra den generaliserade slutsatsen att kvinnor väljer en typ av man att leva med, en trygg man, och en annan till att avla hennes avkomma. Det ovan säger inget om de som är trogna sina män, de som konstant är otrogna med alla karlar de ser eller om oss kvinnor som lever med en man som tjänar hälften så mycket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kyrre Skrevet 9. januar 2003 #87 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg må nesten le av Dere hysteriske Norske kvinner som desperat prøver og forsvare Dere . Jeg ler av Dere når Dere er så moralske og feier over omtrent hver strandløve som sprader rundt i tanga i Hellas, da Dere harver over tanga gutta i Spania og alle de andre sydenlanda. Jeg har jobba som reiseleder i et reisebyråd noen år og jeg må si DERE er ikke poppulære i blant de lokale damene der nede nei, en del av dere bilr sett på som horer. Det er dere jo selvfølgelig ikke, men det er faktisk en sannhet. Etter to samboerskap med Norsk kvinne som begge slutta med utroskap i fra hennes side. dame nr 1. elsket med min beste venn da jeg var i millitære, dame nr 2 stakk også av med en annen bekjent da jeg gikk på skole i England er jeg nå lykklig gift på 10ende året med en deilig snill søt + mye mye mer Spansk seniorita. Det føles så deilig og ha det stabilt og kunne stole på sin partner, noe jeg ikke kunne med en Norsk dame. I min vennekrets så er det bare mer og mer vanlig at Norske men gir opp Norske damer ganske enkelt og greit "Dere er jo ikke til og stole på" og prøver heller og treffe noe utenlands damer og bli glad i. Det er utrolig synd at det er blitt sån, men i framtiden så trur jeg det vil bli mer og mer av det. DEN NORSKE MANN HAR VEL FÅTT DOSA SI. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. januar 2003 #88 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg er ikke norsk selv og jeg har heller ikke noe imot nordmenn....Jeg har bodd her hele mitt liv og har sett åssen dere norske jenter oppfører dere mot typene deres. :evil: Hvordan forklarer du; jeg har bodd her hele mitt liv men er ikke norsk selv???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 9. januar 2003 #89 Del Skrevet 9. januar 2003 ..fordi man ikke er "norsk" selv om man har bodd i norge hele livet. Ikke alle ønsker å bli kalt norsk om de kommer fra et annet land. Og "kyrre", hvorfor ta alle under en kam på den måten? Fordi DU har opplevd drittjenter så betyr ikke det at alle er det,og fordi du har sett horejenter i syden..vil ikke si at alle er det. noen er i syden for å kose seg på andre måter enn det vettu! Alle går ikke rundt og knuller gud og hvermann,sprader rundt "uten klær" eller er stygge,frekk i kjeften or whatever. -Madison (som IKKE hopper på hvem som helst,bare kjæresten faktisk!, sprader ikke rundt i tanga på stranda,har ikke dobbeltmoral som du sier alle jenter har, er ikke frekk i kjeften,kler meg ikke horete,men sexy om jeg vil. Det er ikke noe galt i noen av delene. ...og du..har kjæreste i militæret,det vil ikke si at jeg er utro!! Man venter på den man elsker vet du,soppen! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manuela og Saranda Skrevet 9. januar 2003 #90 Del Skrevet 9. januar 2003 NORSKE JENTER=DOBBELTMORAL Vi er helt enig med Tatanja og Sevin. Først og fremst se hvor mange skilsmisser det er i Norge pga norske kvinner er så glad i forandringer dvs at de klarer seg ikke med en og samma partner i flere år. Vi sier ikke at mennene er perfekte men de er langt mye bedre enn kvinnene. Etter våre erfaringer så vet vi at norske menn satser mer på forholdet enn det kvinnene/jentene gjør. Vi er ikke norske, vi har bodd her i 20 år...dvs vi er 23 nå. Grunnen til at vi kan si dette er fordi vi har nesten bare norske venner og vi vet åssen jentene oppfører seg.... Deler av innlegget er slettet på grunn av hets mot navngitte personer. Cassandra - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 9. januar 2003 #91 Del Skrevet 9. januar 2003 Å fy pokker er det mulig Jeg har endret litt på innlegget ditt fordi reaksjonsgrunnlaget ditt er slettet. Cassandra - moderator Hun represtenrerer norge på en god måte! At hun var alenemor spiller ingen rolle! Hva vet dere om hvordan hun hadde det med faren til ungen?! Europa har ikke så mye imot henne nei. De som har det er muslimske o.l land..Vet jo godt hvorfor :evil: Når man vet det blir et he**** om man bryter ut,er det ikke så rart at de fleste holder seg på matta! Dronning Sonja fikk også gjennomgå,men av andre grunner! Da var vel verken dere eller jeg født... Og ang ekteskap.. jatta! hvor mange tvangsekteskap er det i mange kulturer!?! Kvinnene blir fenglsa/drept om de vil skilles jo. Samma hvor slem mannen er :evil: J****a gode venner dere er da... snakker ikke sånn om venner vøtt er det mulig å ha så trangsynt sinn :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 9. januar 2003 #92 Del Skrevet 9. januar 2003 Skal litt til at jeg blir sint... men å få seg til å si sånt... Det er 2003 vi lever i, ikke 1800 tallet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 9. januar 2003 #93 Del Skrevet 9. januar 2003 Og dere.. besteforeldre ER faktisk en helt annen generasjon enn oss under 30. Er bare noen av dere som fortsatt sitter fast der,smamma hvor gamle dere er. Helt tragisk. Får håper dere er heldige da,og finner akkurat HAN med en gang. For alt du vet kan han bli en skikkelig drittsekk... hvem vil holde sammen med noe sånt.. sånt skjer ofte. man skal være lykkelig med den man bor sammen med/forlova med/gift med/kjæreste med elller hva. natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. januar 2003 #94 Del Skrevet 10. januar 2003 Vi legger alle merke til hvor fort kvinner kommer i angrepsposisjon bare noen bemerker litt forsiktig hvordan kvinner egentlig er. Men hva skjer da? Fornektelser istedetfor sannheten. Hvorfor ikke bare si det som det er? W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 10. januar 2003 #95 Del Skrevet 10. januar 2003 Vittig du er waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. januar 2003 #96 Del Skrevet 10. januar 2003 Vi legger alle merke til hvor fort kvinner kommer i angrepsposisjon bare noen bemerker litt forsiktig hvordan kvinner egentlig er. Men hva skjer da? Fornektelser istedetfor sannheten. Hvorfor ikke bare si det som det er? W Til personen bak Waco: Du har som kjent skapt identiteten waco for å kunne komme med alle fordommer etc som kan finnes i hankjønnet, uten at noen av disse meningene har forankring i dine personlige meninger. osv osv... Men hva vil du med dette innlegget da? Du vil jo ha debatt og diskusjon, der folk kan bryne seg mot alle de fordumsfulle, arketypiske argumentene iboende i wacofiguren. Ser ikke at dete bidrar til noe jeg, hva skal en komme med av argumenter? Du har jo før skrevet at du vil bli møtt med gode motargumenter, men da må du jo møte folk med det samme? Dette skulle jo stå på personlige.., men det kom her fordi det du svarte står her... Vel, la nå event diskusjon gå videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. januar 2003 #97 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei til personen som trekker i Lasse: -Hva om damer gir litt mer beng i hva en håndballklassejentetur gjorde i romania? W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2003 #98 Del Skrevet 10. januar 2003 dobbeltmoral? dette må tatjana forklare nærmere. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2003 #99 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei til personen som trekker i Lasse: -Hva om damer gir litt mer beng i hva en håndballklassejentetur gjorde i romania? W Vi driter vel alle i hva de har gjort på fjortis tut i romania, poenget er at vi som kvinner blir stemplet for å være blillig og umoralske. Hvis man ikke har for mye selv ironi så tar man dette som ganske drøy kritikk. Jeg pleier iallefall å forvare meg når jeg syntes at kritikken ikke har rot i sannethet. Jeg vet ikke med deg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. januar 2003 #100 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor dere blir provoserte hvis det ikke har et snev av sannhet i seg... Men noe av det kunne jo være sant... og derfor blir man kanskje hissig og sint.....? W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg