waco Skrevet 28. desember 2002 #21 Del Skrevet 28. desember 2002 Milla... vesla... åååh... så oppgitt. La meg forklare, at kvinner gifter seg med menn som tjener mer eller er rikere stilt enn seg selv... det er ikke noe hokuspokus eller uvanlig det... Hvor mange kvinnelige leger er det som gifter seg med mannlige sykepleiere... Hvor mange kvinnelige piloter er det som gifter seg med stewarder... Hvor mange kvinnelig politibetjenter gifter seg med parkeringvakter... Hvor mange kvinnelige professorer gifter seg med mannlige studenter... Skjønner du nå Milla... det her er noe som ligger lantent i kvinnekroppen og kvinnenaturen... dere streber ofte til menn som er mer velordnet enn dere selv.... Waco Det er visst bare kvinner som prøver å nekte på naturens gang...sukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. desember 2002 #22 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg går ikke med på at alle kvinner som gifter seg kun er ute etter penger. Men for ett godt samliv er økonomisk trygghet svært viktig, det er da ikke noen nyhet. Menn vil ha vakre kvinner- kvinner vil ha penger. Hva er verst? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. desember 2002 #23 Del Skrevet 28. desember 2002 Du må ikke glemme at menn gjerne vil ha yngre kvinner. Jeg synes pengejaget er mer umoralskt enn ærlighet og vakkerhet... Men det er min mening da... regner vel ikke med at du forstår alt heller... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2002 #24 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg vil ha både penger og romenske menn i tillegg til han jeg er gift med......................Men da blir jeg jo sett ned på. Blir det annerledes dersom jeg bestiller en rumener på postordre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 28. desember 2002 #25 Del Skrevet 28. desember 2002 waco såså, det gjør ingen ting. Dance skal endelig kjøpe deg en postordre dame, om det er det du virkelig vil? Husk at tråden handler om norske kvinners DOBBELTMORAL og utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tatanja Skrevet 28. desember 2002 #26 Del Skrevet 28. desember 2002 Ja hei Vi var på flere sammlinger i Europa, men akkurat på den sammlingen i Romania så skjedde faktis dette. Jeg mente med dette innlegget og få en seriøs debbat, men hva får jeg? Dere trur jeg er harry i fra et eller anet sted dere trur jeg er Russisk. Hei det finnes flere land i Øst europa og beklager hvis jeg er på feil diskusjonsforum. Jeg mener ikke og si at Norske kvinner ikke er noe bra, jeg beundrer Dere på mange områder, men akkurat utroskap og drikking nei det beundrer jeg ikke. Dere trur jeg er en som kommer i fra et land som ikke har likestilling ja ja ak dere Nordkvinner trur dere liger foran i alt. Men fakta er at det er høyere prosent andel i bland univeritetutdanede kvinner i østeuropa en Skandinavia og i blant de som har jobb så er det større kvinneandel i industrien i østeuropa en i skandinavia. Og Dere som ikke trur på meg, jeg har ingen personlig vinning i og gjøre dette her, jeg utsetter meg heller for og miste gamle venniner hvis det er noen her som kjenner meg/seg igjen. Det jeg skriver er sant og jeg håper dere tar kritikken på en voksen måte. Og hvis ikke så må jeg be om unskyldning for at jeg har opplevd det jeg opplevde. og beklager for at jeg som utlening skriver om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. desember 2002 #27 Del Skrevet 28. desember 2002 Tatanja.. jeg beklager at du har fått den mottagelsen her. Men det er sånn norske jenter er, fulle av fordommer og smårasisthet... Jeg skjønner at norske jenter blir utkonkurrert av utenlandske damer, og det forklarer jo hvorfor norske jenter har denne apatien mot utlendingerjenter.... Tatanja, jeg vil bare trøste deg med at norske menn stiller seg helt annerledes enn norske damer.... De siste årende har vist en trend hvor norske menn i større grad enn før velger seg utenlandske damer..... Og dere kvinneflokser på forumet her... dette er facts og bevises ved at det er flere norske menn som velger seg utenlandske damer enn det er norske kvinner som velger utenlandske menn..... Waco Flau over at norske damers forakt synes så tydelig.... =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2002 #28 Del Skrevet 29. desember 2002 Nå ble jeg dyktig provosert!!! Jeg vil kommentere noen av disse innleggene. Waco. Det med økonomi og at vi gifter oss av økonomiske grunner. Det er klart at ofte tjener mannen mer enn kona. (Gi oss lik lønn for likt arbeid) Noe ligger i at vi kvinner oftere priorieterer familien fremfor jobben. Ofte er vi dobbelt og tredobbelt arbeidene. Menn kan være flinke til å "hjelpe" til men ansvaret for mat, rengjøring, barn osv. faller ofte på kvinnen. Når skal vi søke godt betalte jobber? Kvinner er heller ikke flinke til å søke leder stillinger, noe som ligger i at vi søker ikke før vi vet at vi kan jobben 120%. Vi er ikke flinke nok til å ta sjangsen på at vi lærer underveis. Det er mulig at du skriver for å provosere og det har du klart nå!!!!!! Tatanja: Hva vet du om hva som skjedde bak en lukket dør? Skryter jentene av at de er utroe eller "tenker du ditt" utfra hva du ser. Det å flørte med en person er ikke nødvendigvis det å være utro! Det å sitte sammen å diskutere og prate betyr heller ikke å være utro! Jeg har hatt mange gode diskusjoner med gutter både fra eget land og utlendinger. En av mine beste kamerater er en mann. Vi driver et firma sammen og reiser på jobb sammen noen ganger. For en tid tilbake sov jeg over i hans leilighet. (Slapp da og betale et hotell opphold) Skulle det bety at jeg var utro. Fy F*** Hvor lite tolerange er vi kvinner og hva dømmer vi andre etter........... Jeg blir sjokka. Vi lever i 2002. Jeg er selv gift og glad i både en god diskusjon og en skikkelig dans, men hvis jeg skulle bli tatt for å være utro da hadde jeg blitt drit f*****. (Huff dette var ikke pent men, jeg er sint og lei meg.) Det er synd at du blir sett ned på fordi at du er fra et annet land. Jeg har selv venner fra mange ulike land og synes det er spennende med kultur-debatter. Jeg og familien reiser også mye til andre kulturer for å oppleve litt av verden. Dette ble rotete men men. Når sinnet tar overhånd så blir det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 29. desember 2002 #29 Del Skrevet 29. desember 2002 jeg synes nu også her er lidt mange skind hellige damer/kvinder/jenter her lure på om de føler sig truffet ???? måske ikke et helt hold er utro men nogle stykker norske kvinder som alle ander kvinder i verden er utro mænd også og de mænd som er utro er det med kvinder ikke ??? selvfølgelig kan man ikke sætte alle over en kam da nok de fleste ikke kunne tænke sig at være utro, men det er jo ikke ens betydende med at ingen er det så hellige er norske kvinder ikke... eller nogen ander kvinder fra hvilket somhelst land... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2002 #30 Del Skrevet 31. desember 2002 skal sannelig granske hun jeg kjenner som har spilt på bækkelaget med argusøyne heretter. det er bra noen forteller hvordan det står til i idrettsmiljøene rundt omkring. nå forundrer jo ikke dette så mye etter alle dopingskandaler og korrupsjonavsløringer innenfor den organiserte idretten, men at de holder på med sex også, var nytt for meg. det er rett og slett kvalmende at slike usunne aktiviteter får millioner over statsbudsjettet, mens det vi får tilbake til landet er syfilis. joda, jeg har hatt mine mistanker etter at jeg så det franske landslaget i basket (fra år tilbake) slå seg løs i et land de ikke var så kjente. at en annen har sett noe av det samme, relatert til lagidrett, kan ikke være tilfeldig? vil bare minne på om at den kjente håndballspilleren mia hundvin satt naken (!) og drakk øl for kort tid siden, sågar i selskap av lagvenninner. noen andre som har kvalmende erfaringer med slike idrettslag? *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 31. desember 2002 #31 Del Skrevet 31. desember 2002 Første bud hvis du ikke ønsker å bli stigmatisert selv, må vel da være å ikke gå i samme fella... Kjenner ikke igjen noe av det du beskriver, noe som kanskje sier sitt om miljøet du vanker i. Som om et lag håndballjenter på tur gjenspeiler hele det norske samfunnet *fnis* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 31. desember 2002 #32 Del Skrevet 31. desember 2002 Nu vet jag ju inte helt hur det är med norske jenter eller norske men med utländska kvinnor men jag kan jämföra med hur det är i Sverige. Sant är att det är en stor del män som "importerar" kvinnor från östeuropa eller asien OCH att en kvinna från dessa länder som träffat en svensk/norsk man ofta ses ned på som "importerad". Jag känner två svenska män som gift sig met Thailändskor de träffat i Sverige, de männen är precis som de allra flesta andra män. De skaffar barn med kvinnorna, bygger en familj och är kärleksfulla. Tyvärr bemöts de emellanåt som en slusk/slem fyr som importerar kvinna efter kvinna eftersom han har svårt att finna en svensk/norks kvinna som vill leva med honom. Jag tycker det är trist att båda sakerna förekommer (både köpet och att bli sedd ner på) Hur svenska eller norska tjejer beter sig i utlandet är på många sett likt männens nu förtiden. Kvinnor super, kvinnor har dansar, kvinnor har sex och är otrogna - precis som många män har betett sig i årtionden. Ett steg åt fel håll i jämlikhetens tecken tycker jag. Och jo, naturligtvis är inte ALLA sådana, varken alla män eller alla kvinnor men vi reagerar fortfarande mer på att kvinnor beter sig sån eftersom vi är ovana. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 31. desember 2002 #33 Del Skrevet 31. desember 2002 och Waco: det finns kvinnor och män som är olik andra. Det finns kvinnor som gifter sig för kärlek och inte för pengar. Det finns män som lämnar sitt jobb, land och yrke för att leva samman med den kvinna han älskar - trots att hon tjänar det dubbla... jag vet... Det är inte vanligt, nej, men oftast beror det på att mannen har svårt att hantera att leva med en kvinna som tjänar mer pengar än han, en kvinna som har högre utbildning, titel och kanske status än vad han har. Han och hon får ofta höra från den allsmäktige omgivningen att "hon borde kunna träffa någon bättre", frågor om hur "han klarar av att bli försöjd av sin kvinna" osv... Tyvärr så är det fortfarande "a mans world" vi lever i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 31. desember 2002 #34 Del Skrevet 31. desember 2002 Til du som skrev det første innlegget : Det er det dummeste jeg har hørt noen gang. At du VET at ALLE PÅ LAGET VAR UTRO!!!! ???? Herregud, er du dyneløfter ? VAR du derinne mens det pågikk ? Og uansett så tror jeg ikke kvinner fra Norge er mer dobbeltmoralske enn øst-europeiske kvinner. Slike umodne og ugjennomtenkte utsagn bør du spare deg for. Har du derimot et litt mer nyansert syn og kommer med en ordentlig problemstilling, svarer jeg deg gjerne. Men denne ble for tynn Godt nytt år Tatanja! (P.S. Ta med deg noen av innleggene som du har fått nå og TENK litt på dem på nyåret. Kanskje du finner ut av saker og ting...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2002 #35 Del Skrevet 31. desember 2002 hahahahaha...jasså! En "hel bunt" med kvinner var utro...og det med menn fra Romania *pføy*...nei vet du hva!! Det tror jeg ikke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 31. desember 2002 #36 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei :D Det er vel utroe jenter over alt når det kommer et stykke.Den ene er vel ikke mer skinnhellig en den andre,men at et helt håndball lag er utro må dra lenger ut på tundraen med vettu.det er velldet at i lille Norge er alt så åpenlyst enn det er i Østblokk land.Hvis du ikke trives her og alt er negativt så kan du jo reise tilbake.En ting til hva med alle de russiske jentene som dro til Tana og la seg etter mennen der da.Det var ikke så farlig de var jo sultene og trengte mat og penger til sine unger i Murmansk. hilsen en sint :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2003 #37 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg blir bare mer og mer forbauset over innleggene her på KG. For verre GENERALISERING skal man sannelig lete lenge etter..........!!!!!!!!!!!!............ Og folk fornekter seg ikke.... Dere går rett i forsvarsposisjon!!!!!!!!!!!!! Jeg vet neimen ikke om jeg skal le eller gråte jeg????????? Men uansett, her kommer et hjertesukk fra en kvinne i Oslo: Dere norske kvinner får begynne å gå litt DYPERE INN i dere selv, for her er det mye som smaker av ren og skjær FORNEKTELSE!!!!!!!!!!!!! Og jeg påstår at "stillest vann har dypest grunn". De som virker så prektige utenpå, er de som oftest går til det skritt å være fysisk utro, både mot seg selv og en eventuell partner. Men husk at en sak har alltid MINST 2sider. Og til syvende og sist står man vel KUN til ansvar for seg selv. Pluss partner, hvis man velger åpenhet. - Årsakene kan være mange til såkalte sidesprang.......................... Og menneskene LIKE forskjellige! Råd: Bygg opp selvtilliten! Og et godt nytt år ønskes dere alle fra meg!!!!!!!!!!!!!!!! Foresten: Kvinner fra andre kulturer er også kvinner. De er hverken bedre eller verre enn oss norske kvinner. Jeg synes virkelig synd på de som har en annen oppfatning. For da "luller" de seg inn i en drømmeverden som visstnok ikke eksisterer utenfor deres hode. Dette fenomenet har jeg sett på nært hold, og jeg må si jeg ble slått over hvor like vi kvinner egentlig er, uansett hvor vi kommer fra........... Men de er så mye flinkere enn oss til å "skjule" sine spor. Jeg er både imponert og litt sjokkert. Utover det LIKER jeg mennesker. Så mitt valg blir å forstå, ei heller enn å dømme. Det overlater jeg til dommere. Så kan vi andre LEVE imens, og i tillegg gi andre den samme sjansen!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. januar 2003 #38 Del Skrevet 1. januar 2003 anonym skrev: Jeg blir bare mer og mer forbauset over innleggene her på KG. For verre GENERALISERING skal man sannelig lete lenge etter..........!!!!!!!!!!!!............ Og folk fornekter seg ikke.... Dere går rett i forsvarsposisjon!!!!!!!!!!!!! Jeg vet neimen ikke om jeg skal le eller gråte jeg????????? Men uansett, her kommer et hjertesukk fra en kvinne i Oslo: Dere norske kvinner får begynne å gå litt DYPERE INN i dere selv, for her er det mye som smaker av ren og skjær FORNEKTELSE!!!!!!!!!!!!! Og jeg påstår at "stillest vann har dypest grunn". De som virker så prektige utenpå, er de som oftest går til det skritt å være fysisk utro, både mot seg selv og en eventuell partner. Men husk at en sak har alltid MINST 2sider. Og til syvende og sist står man vel KUN til ansvar for seg selv. Pluss partner, hvis man velger åpenhet. - Årsakene kan være mange til såkalte sidesprang.......................... Og menneskene LIKE forskjellige! Råd: Bygg opp selvtilliten! Og et godt nytt år ønskes dere alle fra meg!!!!!!!!!!!!!!!! Foresten: Kvinner fra andre kulturer er også kvinner. De er hverken bedre eller verre enn oss norske kvinner. Jeg synes virkelig synd på de som har en annen oppfatning. For da "luller" de seg inn i en drømmeverden som visstnok ikke eksisterer utenfor deres hode. Dette fenomenet har jeg sett på nært hold, og jeg må si jeg ble slått over hvor like vi kvinner egentlig er, uansett hvor vi kommer fra........... Men de er så mye flinkere enn oss til å "skjule" sine spor. Jeg er både imponert og litt sjokkert. Utover det LIKER jeg mennesker. Så mitt valg blir å forstå, ei heller enn å dømme. Det overlater jeg til dommere. Så kan vi andre LEVE imens, og i tillegg gi andre den samme sjansen!!!!!!!!!! Jøss Snodig. Du skriver både for og imot.... Synes du har mange rare synspunkter som utelukker og går i mot hverandre. Skjønner ikke heeelt hva du mener her..... Vi må vel få lov til å forsvare oss når vi får en slik stygg pepring ? Og at vi som forsvarer oss og virker så "prektige" faktisk er utro ???? Hallo ???? Tror heller du selv har noen "issues" å jobbe med selv jeg. Samvittigheten min er i allefall ren! Ha en god dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 2. januar 2003 #39 Del Skrevet 2. januar 2003 Fornekter ingenting jeg! Har aldri vært utro og kommer aldri til å være det heller, ville aldri gjort noe sånn mot noen jeg brydde meg om. Snakker meg om å skjære alle over en kam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2003 #40 Del Skrevet 2. januar 2003 englepus: kjenner du kozesmurf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg