Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Må si jeg fikk litt sjokk i går natt...

Jeg leste en tråd og skjønte med en gang at det var min tenårings bror :overrasket:

Jeg hadde snakket med ham før på dagen om noe som plaget ham og når jeg så tråden skjønte jeg med en gang hvem det var.

Jeg hadde hatt en liten mistanke til denne profilen siden han hadde nevnt mitt navn i en tråd. Og siden mitt navn er litt uvanlig, så reagerte jeg. Jeg trodde først det var en kamerat som lenge har sagt han skal finne "forumet mitt"..

Jeg ringte til kameraten min og spurte hva han ville gjort. Han kom med masse teite forslag...

Jeg så at min bror var pålogget, selv om det var midt på natten. Jeg var fortsatt litt i sjokk, så jeg ringte ham og spurte om han hang på ett forum...

Han ville ikke svare helt og spurte hvorfor jeg spurte. Jeg spurte om han hadde skrevet ett visst innlegg og han ble skikkelig flau....

Han spurte om jeg spionerte på ham osv. Jeg sa da at det var akkurat det jeg ikke gjorde og at jeg ringte med en gang jeg fant ut hvem han var. For jeg er ikke interessert i å lese min bror sine innlegg.

I dag så føler jeg meg bare helt teit. Han var veldig flau og syntes det var pinlig og sa han skulle slette hele profilen osv. Jeg lurer på om jeg bare skulle holdt munn om hele greien :tristbla:

Hva synes dere andre?

Har dere kjent igjen andre i foumuet og har dere gitt beskjed?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke i dette forum.

men jeg kjente igjen dama til eksen i et annet forum.

Har ikke sagt no

Gjest Bellatrix
Skrevet

Har kjent igjen flere her, ja. Og sagt ifra. De fleste som er her regner jeg med at skjønner at alle kan lese det som står her og at de da ikke skriver ting som ikke kan leses.

Skrevet

Hvis det var et familiemedlem eller en nær venn ville jeg absolutt sagt i fra, men hadde det vært litt mer perifere venner eller bekjente ville jeg neppe gjort noe.

Skrevet

Jeg syns det var flott at du sa fra. Etter min mening er det det eneste rette å gjøre, spesielt når dere er i familie.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjente igjen ei venninne av ei venninne her.

Har ikke sagt noe. Synes det blir unaturlig siden det er flere år siden jeg sist så henne irl.

Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat ja, dette har tidligere blitt diskutert i forhold til dagbokinnlegg etc, og da sa et overveldende flertall at de skrev helt ufarlige ting og at det ikke var et problem i det hele tatt.....kanskje det ikke var helt uproblematisk likevel???

Ellers helt enig med Bellatrix! :)

Skrevet

Jeg kjente igjen ei på et annet forum,og jeg sa i fra til henne!Hun hadde lurt på om det var meg hun også! Det var greit å si i fra! På det forumet kan ikke gjester lese i dagbøkene!

Skrevet

Synes det var lurt gjort av deg å si i fra, jeg ville gjort akkurat det samme. Mange kan fortelle mye om seg selv i den tro at noen de kjenner henger på samme forumet, men verden er faktisk ikke så stor at det er til å unngå at man møter noen man kjenner eller vet om en eller annen gang.

Jeg kjente selv igjen en gammel bekjent på et annet forum for en felles interesse og kontaktet vedkommende slik at hun fikk vite jeg kjente igjen henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...