nostalgia Skrevet 28. desember 2002 #1 Del Skrevet 28. desember 2002 Noen som vet om en nettbutikk som selger stoffer til klær og gardiner på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1066 Skrevet 28. desember 2002 #2 Del Skrevet 28. desember 2002 Hei. Prøv denne: http://www.stoffogstil.no De har mange lekre og billige stoffer. Stoffene vises ikke så godt på nettsiden, av stoff til klær vises bare de som er på tilbud. Bestill katalogene, de er utrolig inspirerende, og så kan du bestille på nettet. Du må også ha kataloger for å se alt sytilbehøret. En tur innom butikken kan anbefales, du kjører forbi den hvis du noen gang kjører E18 sørover fra Oslo. Den ligger i utkanten av Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 28. desember 2002 Takk for svar og link!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 8. januar 2003 #4 Del Skrevet 8. januar 2003 hei prøv denne det er en super butik i usa som jeg køber hos de er billiger end de norske butikker og de levere på bare nogel få dage og fragten er næsten ingen ting jeg var veldig fornøjet http://www.bighornquilts.com lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 9. januar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 9. januar 2003 Takk for linken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissie Skrevet 9. januar 2003 #6 Del Skrevet 9. januar 2003 Kan jeg få spørre hvor mange meter stoff du kjøpte, og hvor mye det ble i porto? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 9. januar 2003 #7 Del Skrevet 9. januar 2003 her er hvad jeg betalte Subtotal: = $51.40 Shipping: = $18.00 Grand Total: = $69.40 og det var over 7 meter stof betalte med mit visa kort ingen problem overhoved *S* har set stoffer her i norge som kostede over det dobbelte så det kan betale sig at købe fra usa og så er det toll fritt hvis det er stof med tryk på men hvis det er vevet ind i stoffet så er der toll på kendte mig lige toll reglerne samtidigt :D lykke til med syningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissie Skrevet 9. januar 2003 #8 Del Skrevet 9. januar 2003 Takk for svar! :D Bare en ting til; måtte du ikke betale moms? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 9. januar 2003 #9 Del Skrevet 9. januar 2003 nej det var momsfrit og toll frit :D kontrolerede hos tollerne på gardemoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå