Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest monafutt
Skrevet

har slanket meg noen kg og kan begynne å gå med de gamle buksene mine igjen, men noen av de er så høye i livet, må liksom dra de endel opp også siden de er litt større til meg nå, og husker for et par år siden så klippet alle av eller fikk kjøpt bukser som den øverste delen var klippet bort..! er dette helt totalt ut nå eller? kan ikke gå sånn selv kun om sommeren da??

Videoannonse
Annonse
Gjest Lanyah
Skrevet

Det virker jo ganske stilig, men hva med glidlås og sånne ting?..., blir ikke det ødlagt?

Gjest monafutt
Skrevet

njaei tror ikke det, syns å huske at det gikk bra, mulig man må bruke en sikkerhetsnål i tillegg, men husker det var mange som gjorde det selv. knappen blir vel ødelagt.. eller du klipper vel bort den.... men det går jo bra.. så lenge buksa holder seg der..

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har ei dongeribukse som jeg har klippet av linningen på. Linningen var altfor stor, det ble bare merkelig selv om jeg prøvde å sy den inn. Men uten linning er buksa helt grei. Bruker en sikkerhetsnål på innsiden av glidelåsen for å forhindre "uhell". Bryr meg minde om det er moderne eller ikke, buksa ser (og kjennes) mye bedre ut uten linningen, så dermed bruker jeg den.

Men skal du først klippe av linning, gjør det ordentlig så det ikke blir seende altfor "hjemmesnekra" ut. Jeg sprettet opp store deler av sømmen rundt og kastet over etterpå.

Skrevet

FYSJOM! :grine:

Spør du meg så er det überut. IKKE GJØR DET! Da er baggy bukser (gjerne med killa hæler til) myye kulere!

Gjest Purple
Skrevet

Jeg så ei som hadde det her om dagen. Personlig syns jeg ikke det er så veldig fint, men...

Skrevet

Er ikke noe kult lenger... Jeg gjorde det på en Miss Sixty bukse for en del år siden, og den buksen bruker jeg kun hvis jeg har en lang genser/topp som går nedenfor. I tillegg har denne buksen blitt veldig løs i livet, så den siger ned hele tiden.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror jeg gjorde noe slikt på en bukse for 6-7 år siden, og den buksa er kastet forlengst. Jeg ville ikke gjort det i dag, klesmoten er annerledes nå.

Gjest Gjest
Skrevet

Bare å klippe den av, ellers får du jo ikke brukt buksa.

Gjest gjest1
Skrevet

Men trenger alt å ha med mote å gjøre?

Jeg har f.eks fjernet lommene på noen lyse jeans. Folk sier "Det der er såååå uuuuut!" Men for det første var lommene stygge, for det andre ser rumpa mi mye bedre ut med slike "lommer" og jeg liker det selv.

Syns også det er fint med avklippet på buksekanten, og er det så fælt med bukse som sklir og sikkerhetsnål som synes har man da belter?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg redigerer jeansene mine selv og bryr meg fint lite om det ikke er siste skrik.. Jeg spretter av lommer hvis jeg ikke liker de, syr buksene inn om det trengs, flytter lommene, reparerer, syr på detaljer osv. Har bare fått komplimenter for de buksene, da de ser meget bra ut. Skjønner ikke hvorfor man skal fly rundt å kjempe for å se in ut om man ikke kler det siste eller rett og slett er litt mer opptatt av andre ting...

Gjest Gjest
Skrevet

jeg klippet av øverste del av livet i ene jeansen min idag siden den kunne trekkes langt oppover ryggen bak og nesten opp til navlen foran... klippet av til der beltehempene går bake og til rett over knappen foran. ble kult syns nå jeg men ikke så veldig på nært hold men jeg bruker jo aldri superkorte topper. men den er litt løs i livet nå. (eller hoftene er det vel nå!) driver fortsatt å heiser den opp hele tiden for jeg får baggy rumpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...