Gjest Mzfire Skrevet 27. desember 2002 #1 Del Skrevet 27. desember 2002 Noen som har noen slanke oppskrifter? Jeg er en person som ikke er så vant til å spise kjempe sunn mat dessverre. Men hvis jeg skal klare å legge om kostholdet og gå ned en del kilo må jeg lære meg å lage sunn mat. Blir glad for alle henvendelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. desember 2002 #2 Del Skrevet 28. desember 2002 du kan få noen tips om noen sunne retter her : http://www.greteroede.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mislykka 18 åring Skrevet 30. desember 2002 #3 Del Skrevet 30. desember 2002 Hei! Foreslår at du lager deg en god porsjon grove rundstykker du kan ha i fryseren og bare ta opp når du skal spise! Du kan improvisere som du vil med oppskriften, men jeg pleier å tenke at dessto mer korn jeg tilsetter dessto bedre blir rundstykkene. da blir det også mer å tygge på! Følg en vanlig rundstykkeoppskrift og tilsett gjerne *Speltkorn *Rug *Hvetekli (supert for fordøyelsen) * Havregryn (gir god smak) * Solsikkefrø Og hva annet du måtte ha i skapet! Tips; tilsett en liten dose fiberhusk i deigen. Virker godt for magen og fordøyelsen! Utenom kornet tilsetter du kun vann, LITT hvetemel (+ evt samalt hvete), maks 1 ss olje (er ikke nødvendig med mer!) og gjær. Evt også litt salt eller krydder om du ønsker det, men unngå sukker. Er bare smør på flesk- etter min mening! Lykke til! ( Middagstips; Priors kyllingwoker er gode, enkle å lage og kalorifattige...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå